Σύμβαση με τη Lukoil υπογράφει η Ελληνική Τεχνοδομική
Στενότερους δεσμούς με τον ενεργειακό κολοσσό της Lukoil καλλιεργεί ο όμιλος της Ελληνικής Τεχνοδομικής, μπαίνοντας στην τελική ευθεία για την ανάληψη έργων εκσυγχρονισμού του διυλιστηρίου της εταιρείας στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή συμφωνίας που αφορά την κατασκευή μονάδας αποθείωσης πετρελαίου της Lukoil, μετά από διεθνή διαγωνισμό στο οποίο συμμετείχαν έξι υποψήφιες εταιρείες.
Στενότερους δεσμούς με τον ενεργειακό κολοσσό της Lukoil καλλιεργεί ο όμιλος της Ελληνικής Τεχνοδομικής, μπαίνοντας στην τελική ευθεία για την ανάληψη έργων εκσυγχρονισμού του διυλιστηρίου της εταιρείας στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία βρίσκεται στο τελικό στάδιο των διαπραγματεύσεων για την υπογραφή συμφωνίας που αφορά την κατασκευή μονάδας αποθείωσης πετρελαίου της Lukoil, μετά από διεθνή διαγωνισμό στο οποίο συμμετείχαν έξι υποψήφιες εταιρείες.
Το έργο προβλέπει την απομάκρυνση ρυπογόνων ουσιών όπως είναι το θειάφι και τη δημιουργία πιο φιλικών με το περιβάλλον καυσίμων, τα οποία θα καλύπτουν και τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές.
Η αξία της σύμβασης υπολογίζεται σε πάνω από 50 εκατ. ευρώ και αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης συμμαχίας, η οποία θα επεκταθεί και σε άλλου είδους έργα τους επόμενους μήνες. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ελληνική εταιρεία, η οποία λειτουργεί γραφείο στη Μόσχα εδώ και έναν χρόνο, διεκδικεί παράλληλα και το έργο της κατασκευής του γηπέδου της Σπάρτακ (ιδιοκτησίας της Lukoil) στη Μόσχα, συνολικού προϋπολογισμού 100 εκατ. ευρώ.
Φαβορί για το Βοτανικό
Ο όμιλος της Ελληνικής Τεχνοδομικής είναι ο επικρατέστερος μνηστήρας και για την κατασκευή του γηπέδου του «τριφυλλιού» στον Βοτανικό. Πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα έργα που θα «τρέξουν» το επόμενο διάστημα στον ιδιωτικό τομέα, με την αξία του να εκτιμάται στα επίπεδα των 80-100 εκατ. ευρώ.
Πληροφορίες αναφέρουν ότι εκτός από την Ελληνική Τεχνοδομική ενδιαφέρον έχουν επιδείξει για το έργο και άλλες τεχνικές εταιρείες, μεταξύ των οποίων είναι και η γερμανική Hochtief.
Πηγές από τον κατασκευαστικό όμιλο δήλωναν στο «protothema.gr» ότι η συμμετοχή της γερμανικής εταιρείας στην κατασκευή του έργου είναι απόφαση της ΠΑΕ, χωρίς φυσικά να αποκλείουν το ενδεχόμενο της μεταξύ τους συνεργασίας.Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr