Οι Ελληνες έχουν επενδύσει 2,1 δισ. για την αγορά 116 πλοίων
Οι Ελληνες έχουν επενδύσει 2,1 δισ. για την αγορά 116 πλοίων
«Eat my dust» θα μπορούσαν να φωνάζουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες, αφού σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά όπως το 2012 είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές
UPD:
17
ΣΧΟΛΙΑ
«Eat my dust» θα μπορούσαν να φωνάζουν οι Ελληνες πλοιοκτήτες, αφού σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά όπως το 2012 είναι οι απόλυτοι πρωταγωνιστές.
Στον τομέα των αγορών second hand πλοίων κυριαρχούν, αφού μέχρι σήμερα έχουν αποκτήσει συνολικά 116 κομμάτια έναντι 2,1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Allied.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές τους που είναι οι Κινέζοι και οι οποίοι προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους ναυτιλία στηριζόμενοι στην οικονομική τους ανάπτυξη βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 63 πλοία που κόστισαν 572,7 εκατ. ευρώ.
Ακολουθεί η Σιγκαπούρη με 26 πλοία συνολικού κόστους 381,6 εκατ. ευρώ, η Ινδονησία με 25 πλοία αξίας 175,8 εκατ. ευρώ, η Τουρκία με 20 πλοία, η Νότιος Κορέα με 18, η Γερμανία και η Συρία με 17 και οι ΗΠΑ με 15.
Οι Ελληνες από τα 2,1 δισ. δολάρια έδωσαν 1,038 δισ. για 54 φορτηγά πλοία, 653,6 εκατ. δολάρια για 37 δεξαμενόπλοια, 483,3 εκατ. δολάρια για 24 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δαπανήσει 7,09 δισ. δολάρια για την αγορά 630 πλοίων.
Στον τομέα των αγορών second hand πλοίων κυριαρχούν, αφού μέχρι σήμερα έχουν αποκτήσει συνολικά 116 κομμάτια έναντι 2,1 δισ. δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία του διεθνούς ναυλομεσιτικού οίκου Allied.
Οι άμεσοι ανταγωνιστές τους που είναι οι Κινέζοι και οι οποίοι προσπαθούν να φτιάξουν τη δική τους ναυτιλία στηριζόμενοι στην οικονομική τους ανάπτυξη βρίσκονται στη δεύτερη θέση με 63 πλοία που κόστισαν 572,7 εκατ. ευρώ.
Ακολουθεί η Σιγκαπούρη με 26 πλοία συνολικού κόστους 381,6 εκατ. ευρώ, η Ινδονησία με 25 πλοία αξίας 175,8 εκατ. ευρώ, η Τουρκία με 20 πλοία, η Νότιος Κορέα με 18, η Γερμανία και η Συρία με 17 και οι ΗΠΑ με 15.
Οι Ελληνες από τα 2,1 δισ. δολάρια έδωσαν 1,038 δισ. για 54 φορτηγά πλοία, 653,6 εκατ. δολάρια για 37 δεξαμενόπλοια, 483,3 εκατ. δολάρια για 24 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Συνολικά, η παγκόσμια ναυτιλιακή βιομηχανία έχει δαπανήσει 7,09 δισ. δολάρια για την αγορά 630 πλοίων.
UPD:
17
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα