Μακριά από το εμπόριο το Πνεύμα των Χριστουγέννων
Μήπως έρχονται Χριστούγεννα; Γιατί εμείς τουλάχιστον δεν έχουμε καταλάβει κάτι τέτοιο.
Το δώρο έχει ήδη καταβληθεί, τα εορταστικά προγράμματα ξεκίνησαν τις γνωστές ταινίες εποχής, όμως η αγορά ακόμα εξακολουθεί να είναι εξόχως παγωμένη μετά την καταστροφική λαίλαπα των κουκουλοφόρων αλλά και την κρίση στην οικονομία.
Πληροφορίες αναφέρουν λοιπόν πως η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, τον εμπορικό δηλαδή πνεύμονα τ
Μήπως έρχονται Χριστούγεννα; Γιατί εμείς τουλάχιστον δεν έχουμε καταλάβει κάτι τέτοιο.
Το δώρο έχει ήδη καταβληθεί, τα εορταστικά προγράμματα ξεκίνησαν τις γνωστές ταινίες εποχής, όμως η αγορά ακόμα εξακολουθεί να είναι εξόχως παγωμένη μετά την καταστροφική λαίλαπα των κουκουλοφόρων αλλά και την κρίση στην οικονομία.
Πληροφορίες αναφέρουν λοιπόν πως η κατάσταση στο κέντρο της Αθήνας, τον εμπορικό δηλαδή πνεύμονα της πρωτεύουσας, είναι παραπάνω από τραγική.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου, η πτώση συγκριτικά με το 2007 αγγίζει έως και το 60%! «Πρόκειται για μία από τις δυσκολότερες συγκυρίες του ελληνικού εμπορίου», διαβεβαιώνει ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ κ. Δημήτρης Αρμενάκης, ενώ σε αντίστοιχο κλίμα κυμαίνεται και ο γενικός διευθυντής του ομίλου FOKAS κ. Ανδρέας Τσιρίκος ο οποίος εκτιμά ότι η αγορά θα κυμανθεί από 7% έως 10% χαμηλότερα σε σχέση με το περασμένο εορταστικό διάστημα.
Την ίδια στιγμή τα «Malls» έχουν κάπως αυξήσει την κίνησή τους, όμως και πάλι τα νούμερα δεν είναι τα επιθυμητά.
Πάντως δεν είναι τυχαίο πως οι συνθήκες οικονομικής πίεσης οδηγούν πολλές επιχειρήσεις σε χαμήλωμα των τιμών τους, σε μια περίοδο μάλιστα που οι μεγάλοι λιανέμποροι ζητούν έναρξη πριν από το κανονικό των εκπτώσεων, ώστε να τονωθεί η αγορά αλλά και να επωφεληθούν οι καταναλωτές.
Ειδικότερα, στον κλάδο των σούπερ μάρκετ σε εξέλιξη βρίσκεται πρωτοφανές κύμα μείωσης των τιμών, ειδικότερα στα εορταστικά είδη, η οποία κυμαίνεται από 5 έως 10%.
Η εταιρεία «Αφοί Βερόπουλοι ΑΕΒΕ» προτείνει αγορές έως και 10% φθηνότερες από το 2007, η «Α.Β. Βασιλόπουλος» προχωρεί σε μείωση των τιμών στα όρια του 2006, ενώ ανάλογη καμπάνια κατά της φτώχειας προωθεί και η «Carrefour».
Οπως τόνισε στο protothema.gr ο υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για θέματα αγοράς, κ. Γιώργος Βλάχος ήδη τα μηνύματα από τις πρώτες τιμοληψίες του ΥΠΑΝ είναι πολύ ενθαρρυντικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr