
ΒΟΑΚ: Πώς θα εφαρμοστούν τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο της Κρήτης
ΒΟΑΚ: Πώς θα εφαρμοστούν τα διόδια στον αυτοκινητόδρομο της Κρήτης
Τέλη διέλευσης για τα οχήματα πριν και μετά την περίοδο κατασκευής του έργου - Στα 0,053 ευρώ ανά χιλιόμετρο για τα ΙΧ – Ποιοι κόμβοι εξαιρούνται της χρέωσης για τις αστικές μετακινήσεις με κάλυψη του ελληνικού δημοσίου

Σαφές πλαίσιο για τη χρέωση των διοδίων στον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), εισάγει η σύμβαση παραχώρησης που υπέγραψε το Ελληνικό Δημόσιο με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και αφορά το τμήμα Χανιά-Ηράκλειο συνολικού ύψους πάνω από 1,75 δισ.
Ο ΒΟΑΚ αναδεικνύεται σε ένα αυτοκινητόδρομο μέγιστης προτεραιότητας για την κυβέρνηση, που όπως ανακοινώθηκε και χθες μετά την συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής υπό την προεδρεία του Αντιπροέδρου Κωστή Χατζηδάκη σχεδιάζεται να ξεκινήσει εντός του 2025.
Η σύμβαση προβλέπει τη σταδιακή εγκατάσταση και λειτουργία διοδίων, αρχικά μέσω προσωρινών μετωπικών σταθμών και στη συνέχεια με την πλήρη εφαρμογή του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Διοδίων.
Τα τέλη διέλευσης για τα επιβατικά οχήματα (Κατηγορία 2) καθορίζεται σε 0,053 ευρώ ανά χιλιόμετρο, πλέον ΦΠΑ, τιμή αντίστοιχη με αυτή που ισχύει και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία) η χρέωση είναι ανάλογη συγκεκριμένων συντελεστών που ορίζει η σύμβαση. Το τελικό κόστος στους μετωπικούς σταθμούς καθορίζεται με βάση τη διανυόμενη απόσταση για τους εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ για τους μη εγγεγραμμένους θα εφαρμόζεται ενιαία χρέωση ανά ζώνη διοδίων.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Γιατί ο Τραμπ κάνει «βήματα πίσω» για την Ουκρανία ενώ ο Πούτιν παραμένει αμετακίνητος
Νίκος Γαλανός: Η πρώτη διάγνωση καρκίνου πριν 24 χρόνια και ο καθημερινός αγώνας για το μεροκάματο που τον σημάδεψε
Βίντεο: Επεισόδιο του Ντένζελ Ουάσινγκτον με φωτογράφους στις Κάννες - «Σταμάτα, τώρα»
Ο ΒΟΑΚ αναδεικνύεται σε ένα αυτοκινητόδρομο μέγιστης προτεραιότητας για την κυβέρνηση, που όπως ανακοινώθηκε και χθες μετά την συνεδρίαση του Κυβερνητικού Συμβουλίου Οικονομικής Πολιτικής υπό την προεδρεία του Αντιπροέδρου Κωστή Χατζηδάκη σχεδιάζεται να ξεκινήσει εντός του 2025.
Η σύμβαση προβλέπει τη σταδιακή εγκατάσταση και λειτουργία διοδίων, αρχικά μέσω προσωρινών μετωπικών σταθμών και στη συνέχεια με την πλήρη εφαρμογή του Εθνικού Συστήματος Ηλεκτρονικών Διοδίων.
Τα τέλη διέλευσης για τα επιβατικά οχήματα (Κατηγορία 2) καθορίζεται σε 0,053 ευρώ ανά χιλιόμετρο, πλέον ΦΠΑ, τιμή αντίστοιχη με αυτή που ισχύει και στους υπόλοιπους αυτοκινητόδρομους. Για τις υπόλοιπες κατηγορίες οχημάτων (φορτηγά, λεωφορεία) η χρέωση είναι ανάλογη συγκεκριμένων συντελεστών που ορίζει η σύμβαση. Το τελικό κόστος στους μετωπικούς σταθμούς καθορίζεται με βάση τη διανυόμενη απόσταση για τους εγγεγραμμένους χρήστες, ενώ για τους μη εγγεγραμμένους θα εφαρμόζεται ενιαία χρέωση ανά ζώνη διοδίων.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Γιατί ο Τραμπ κάνει «βήματα πίσω» για την Ουκρανία ενώ ο Πούτιν παραμένει αμετακίνητος
Νίκος Γαλανός: Η πρώτη διάγνωση καρκίνου πριν 24 χρόνια και ο καθημερινός αγώνας για το μεροκάματο που τον σημάδεψε
Βίντεο: Επεισόδιο του Ντένζελ Ουάσινγκτον με φωτογράφους στις Κάννες - «Σταμάτα, τώρα»
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα