Μειώνεται η αγοραστική δύναμη των Ελλήνων
Ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen.
Ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών του αναγκών, σύμφωνα με έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen.
Όσοι συνεχίζουν να διαθέτουν κάποια χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών, στο μεγαλύτερο ποσοστό είτε τα χρησιμοποιούν για αποπληρωμή δανείων και πιστωτικών καρτών είτε τα αποταμιεύουν, με αποτέλεσμα ένα μικρό μόνο ποσοστό των διαθέσιμων χρημάτων να καταλήγει στην αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.
Σχεδόν το σύνολο των Ελλήνων (88%) αναγκάστηκε να αλλάξει τις αγοραστικές του συνήθειες εξαιτίας της συνεχιζόμενης κρίσης, με τη μεγάλη πλειοψηφία των Ελλήνων να έχει μειώσει τα χρήματα που δαπανά για διασκέδαση εκτός σπιτιού (74%), για φαγητό από έξω (64%) και για νέα ρούχα (64%).
Σημαντικά υψηλό ποσοστό (63%) των Ελλήνων φαίνεται να στρέφεται σε φθηνότερα καταναλωτικά προϊόντα, ώστε να αντεπεξέλθει στο δυσοίωνο οικονομικό περιβάλλον.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr