Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης: Πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των μικρομεσαίων εταιρειών στην ακτοπλοΐα
Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης: Πρέπει να αυξηθεί ο αριθμός των μικρομεσαίων εταιρειών στην ακτοπλοΐα
«Θα είναι προς όφελος της αγοράς Η Ελλάδα είναι στην 11η θέση των ακριβότερων ευρωπαϊκών χωρών για ακτοπλοϊκά ταξίδι» ανέφερε συνέδριο που διοργάνωσε στη Χίο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Για τις κινήσεις που πρέπει να γίνουν στο δρόμο για την πράσινη μετάβαση της ναυτιλίας αλλά και για τα θέματα που αντιμετωπίζει η ελληνική ακτοπλοΐα η οποία έχει βρεθεί και αυτό το καλοκαίρι στο στόχαστρο λόγω των τιμών των εισιτηρίων μίλησε ο Μιχάλης Δημητριάδης-Ευγενίδης Aegean Sea Lines μιλώντας στο συνέδριο που διοργάνωσε στη Χίο το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και πιο συγκεκριμένα το Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών.
Ο Μιχάλης Δημητριάδης Ευγενίδης, ο Σεραφείμ Κάπρος πρόεδρος του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Αιγαίου και ο Διονύσης Θεοδωράτος πρόεδρος του ΣΕΕΝΓια την ακτοπλοΐα επεσήμανε:
– Δεδομένου ότι το 41% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών, η ανανέωση του Ακτοπλοϊκού στόλου είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος.
-Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο (60% των εταιρειών είναι οι μικρομεσαίες), δηλ. να ανεβεί το ποσοστό των μικρομεσαίων εταιρειών, γιατί αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς.
– Η έλλειψη Ελλήνων ναυτικών, δυσκολεύει την επαρκή στελέχωση των πλοίων.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Νέα στοιχεία καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς των μελών του πληρώματος του «Περσεφόνη» για τη φωτιά στην Ύδρα
Στα άκρα η σύγκρουση Κασσελάκη με Τσίπρα - Το «χάος», το «μαύρο χρήμα», τα «τοτέμ» και η Κεντροαριστερά
Στους 38 βαθμούς σήμερα ο υδράργυρος, έρχονται βροχές στα βόρεια
Ο Μιχάλης Δημητριάδης Ευγενίδης, ο Σεραφείμ Κάπρος πρόεδρος του Τμήματος Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών Πανεπιστημίου Αιγαίου και ο Διονύσης Θεοδωράτος πρόεδρος του ΣΕΕΝΓια την ακτοπλοΐα επεσήμανε:
– Δεδομένου ότι το 41% των ελληνικών ακτοπλοϊκών πλοίων που είναι σήμερα δρομολογημένα, το 2035 θα είναι ηλικίας άνω των 40 ετών, η ανανέωση του Ακτοπλοϊκού στόλου είναι μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο κλάδος.
-Θέλουμε η ακτοπλοΐα να γίνει σαν την ποντοπόρο (60% των εταιρειών είναι οι μικρομεσαίες), δηλ. να ανεβεί το ποσοστό των μικρομεσαίων εταιρειών, γιατί αυτό θα λειτουργήσει υπέρ της αγοράς.
– Η έλλειψη Ελλήνων ναυτικών, δυσκολεύει την επαρκή στελέχωση των πλοίων.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr
Ειδήσεις σήμερα:
Νέα στοιχεία καταρρίπτουν τους ισχυρισμούς των μελών του πληρώματος του «Περσεφόνη» για τη φωτιά στην Ύδρα
Στα άκρα η σύγκρουση Κασσελάκη με Τσίπρα - Το «χάος», το «μαύρο χρήμα», τα «τοτέμ» και η Κεντροαριστερά
Στους 38 βαθμούς σήμερα ο υδράργυρος, έρχονται βροχές στα βόρεια
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα