Saturn : Το «παιδί» της Media Markt
Οι αφίσες με την προκλητική μελαχρινή με τα γαλάζια μάτια και τη high tech λογική που κυριαρχούν σε όλα τα νότια προάστια δίνουν τον πρώτο τόνο μιας σημαντικής προσπάθειας που ξεκινά σύντομα στη χώρα μας. Ο λόγος για την ελληνική περιπέτεια που ξεκινά για τη γερμανική αλυσίδα ηλεκτρικών Saturn την Πέμπτη με πρώτο σταθμό την λεωφόρο Συγγρού.
Εκεί δημιουργήθηκε το πρώτο κατάστημα της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Metro στον ο
Οι αφίσες με την προκλητική μελαχρινή με τα γαλάζια μάτια και τη high tech λογική που κυριαρχούν σε όλα τα νότια προάστια δίνουν τον πρώτο τόνο μιας σημαντικής προσπάθειας που ξεκινά σύντομα στη χώρα μας. Ο λόγος για την ελληνική περιπέτεια που ξεκινά για τη γερμανική αλυσίδα ηλεκτρικών Saturn την Πέμπτη με πρώτο σταθμό την λεωφόρο Συγγρού.
Εκεί δημιουργήθηκε το πρώτο κατάστημα της εταιρείας που ανήκει στον όμιλο Metro στον οποίο επίσης ανήκει και η επιτυχημένη φίρμα MediaMarkt. Η νέα αλυσίδα θα δώσει έμφαση στην τεχνολογία, ενώ το ελληνικό κατάστημα θα είναι το μεγαλύτερο της Ευρώπης, εκτός Γερμανίας, με επιφάνεια 9,300 τ.μ. και συνολικά 70.000 κωδικούς να φιλοξενούνται στα ράφια.
Σύμφωνα με δηλώσεις στελεχών της πολυεθνικής άμεσα θα εγκαινιαστεί και δεύτερο κατάστημα στην νοτιοανατολική Αττική και μετά στη Θεσσαλονίκη. Συνολικά στο νέο κατάστημα θα απασχοληθούν 150 εργαζόμενοι, σε μια επένδυση που θα αγγίξει τα 20 εκατ. ευρώ.
Η έλευση της γερμανικής φίρμας στην Ελλάδα σηματοδοτεί ένα ιδιαίτερα σημαντικό βήμα της εταιρίας στο πλαίσιο της δυναμικής της ανάπτυξης, αυξάνοντας σε δέκα τον αριθμό των Ευρωπαϊκών κρατών στις οποίες δραστηριοποιείται. Η συνέχιση της επέκτασης των δραστηριοτήτων της εταιρίας, τόσο εντός της Γερμανικής αγοράς, καθώς και σε όλη την Ευρώπη, αποτελεί το βασικό στόχο του επιχειρηματικού σχεδίου της για το 2008.
Το εδραιωμένο επιχειρηματικό μοντέλο της συνδυάζει την παροχή μιας ευρείας επιλογής προϊόντων, σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές, μέσω της παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, διατηρώντας παράλληλα μια αποκεντρωμένη οργανωτική δομή. Το μοντέλο αυτό καθιστά την εταιρεία ιδιαίτερα ανταγωνιστική και επιτρέπει στην αλυσίδα να ανταποκρίνεται γρήγορα και ευέλικτα στις αυξανόμενες και διαρκώς μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της αγοράς των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Τα καταστήματά της θέτουν στη διάθεση των καταναλωτών μια πλούσια συλλογή επώνυμων προϊόντων, προσφέροντας κατά μέσο όρο 45.000 διαφορετικά είδη, όπως ηλεκτρονικές συσκευές, οικιακές συσκευές, υπολογιστές και ψηφιακές κάμερες, τηλεπικοινωνιακό εξοπλισμό, καθώς και μια μεγάλη ποικιλία από CD και DVD σε ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, μέσω της καλύτερης δυνατής εξυπηρέτησης.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr