Οι Γερμανοί της Hapag lloyd πιάνουν… Σιγκαπούρη
Εξαγορά-μαμούθ στον χώρο της ναυτιλίας, με πρωταγωνίστριες όμως -όπως τελικά συμβαίνει σχεδόν παντού- τις τράπεζες! Με τη διαφορά, στην προκειμένη περίπτωση, πως δεν μιλάμε για μία ή δύο τράπεζες αλλά για 11 (!), οι οποίες καλούνται να χρηματοδοτήσουν την προσπάθεια της εταιρείας Neptune Orient Lines Ltd. να εξαγοράσει τη γερμανική Hapag Lloyd αντί ποσού άνω των 6 δισ. δολαρίων!
Το κονσόρτσιουμ -για την ακρίβεια ο… μικρός στρατός από τράπεζες- που έχει επιστρατευτεί για να χρηματο
Εξαγορά-μαμούθ στον χώρο της ναυτιλίας, με πρωταγωνίστριες όμως -όπως τελικά συμβαίνει σχεδόν παντού- τις τράπεζες! Με τη διαφορά, στην προκειμένη περίπτωση, πως δεν μιλάμε για μία ή δύο τράπεζες αλλά για 11 (!), οι οποίες καλούνται να χρηματοδοτήσουν την προσπάθεια της εταιρείας Neptune Orient Lines Ltd. να εξαγοράσει τη γερμανική Hapag Lloyd αντί ποσού άνω των 6 δισ. δολαρίων!
Το κονσόρτσιουμ -για την ακρίβεια ο… μικρός στρατός από τράπεζες- που έχει επιστρατευτεί για να χρηματοδοτήσει τη συγκεκριμένη εξαγορά περιλαμβάνει μερικά από τα πλέον γνωστά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα του πλανήτη. Ητοι τις: Bank of Tokyo Mitsubishi, Citigroup, HSBC, Intesa Sanpaolo SPA, JP Morgan, Mizuho Financial Group, Natixis, Societe Generale, Sumitomo Mitsui Financial, Singapore\s Oversea-Chinese Banking Corp. και United Overseas Bank.
Το πρόβλημα στην όλη επιχείρηση δεν είναι τόσο το ίδιο το ποσό, αφού προφανέστατα στον χώρο της ναυτιλίας έχουν δοθεί για εξαγορές πολλαπλάσια ποσά, όσο το ότι η NOL, η οποία ελέγχεται μετοχικά κατά ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;66 από την κρατική εταιρεία Temasek Holdings Pte της Σιγκαπούρης, θα ήθελε το μερίδιο του λέοντος από το κοινοπρακτικό δάνειο να καταλήξει στις δύο «ομόσταυλες» τράπεζες, τις Oversea-Chinese Banking Corp. και United Overseas Bank.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr