ΟΛΠ: «Δεν οφείλουμε ούτε ένα ευρώ για τέλη και φόρους προς τρίτους»
ΟΛΠ: «Δεν οφείλουμε ούτε ένα ευρώ για τέλη και φόρους προς τρίτους»
Απάντηση έδωσε η διοίκηση του Οργανισμού στις δηλώσεις του Δημάρχου Πειραιά, Βασίλη Μιχαλολιάκου σύμφωνα με τις οποίες “ο Ο.Λ.Π. οφείλει από μη απόδοση τελών 22 εκ. ευρώ στο Δήμο Πειραιά”
«Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. δεν οφείλει ούτε ένα Ευρώ για τέλη και φόρους προς τρίτους μεταξύ των οποίων και φορείς της αυτοδιοίκησης». Απάντηση έδωσε η διοίκηση του Οργανισμού στις δηλώσεις του Δημάρχου Πειραιά, Βασίλη Μιχαλολιάκου σύμφωνα με τις οποίες “ο Ο.Λ.Π. οφείλει από μη απόδοση τελών 22 εκ. ευρώ στο Δήμο Πειραιά”:
Ειδικότερα επισημαίνει:
«Τα οικονομικά και φορολογικά του στοιχεία έχουν τελεσίδικα αναλυθεί και εγκριθεί από τις ελεγκτικές και φορολογικές Αρχές, καθώς επίσης και από τις ελεγκτικές εταιρείες και τις Αρχές του Χρηματιστηρίου και της Κεφαλαιαγοράς, και φυσικά τους ίδιους τους μετόχους του.
Ο Ο.Λ.Π Α.Ε. είναι Ανώνυμη Εταιρεία εισηγμένη στο Χ.Α.Α. με κύριο μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως είναι γνωστό το Δημόσιο και οι δημόσιες επιχειρήσεις απαλλάσσονται παγίως της καταβολής τελών προς τους Ο.Τ.Α.» και προσθέτει:
«Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. για το σύνολο των υποχρεώσεων του προς το Δημόσιο, πλην του ποσοστού των κερδών του, καταβάλλει ετησίως προς το Υπουργείο Οικονομικών ποσό ίσο με το 2% του κύκλου εργασιών του (τζίρο).
Για το θέμα των τελών και φόρων προς φορείς της αυτοδιοίκησης μετά από προσφυγές Ο.Τ.Α. έχουν εκδοθεί τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις από Πρωτοδικεία, Εφετεία και το Συμβούλιο της Επικρατείας υπέρ του Ο.Λ.Π. Α.Ε.»
Ειδικότερα επισημαίνει:
«Τα οικονομικά και φορολογικά του στοιχεία έχουν τελεσίδικα αναλυθεί και εγκριθεί από τις ελεγκτικές και φορολογικές Αρχές, καθώς επίσης και από τις ελεγκτικές εταιρείες και τις Αρχές του Χρηματιστηρίου και της Κεφαλαιαγοράς, και φυσικά τους ίδιους τους μετόχους του.
Ο Ο.Λ.Π Α.Ε. είναι Ανώνυμη Εταιρεία εισηγμένη στο Χ.Α.Α. με κύριο μέτοχο το Ελληνικό Δημόσιο. Όπως είναι γνωστό το Δημόσιο και οι δημόσιες επιχειρήσεις απαλλάσσονται παγίως της καταβολής τελών προς τους Ο.Τ.Α.» και προσθέτει:
«Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. για το σύνολο των υποχρεώσεων του προς το Δημόσιο, πλην του ποσοστού των κερδών του, καταβάλλει ετησίως προς το Υπουργείο Οικονομικών ποσό ίσο με το 2% του κύκλου εργασιών του (τζίρο).
Για το θέμα των τελών και φόρων προς φορείς της αυτοδιοίκησης μετά από προσφυγές Ο.Τ.Α. έχουν εκδοθεί τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις από Πρωτοδικεία, Εφετεία και το Συμβούλιο της Επικρατείας υπέρ του Ο.Λ.Π. Α.Ε.»
Στη συνέχεια κάνει αναφορά για τη συνεργασία με την Τοπική Αυτοδιοίκηση:
«Για τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. σήμερα Πόλη και Λιμάνι οφείλουν να συνεργασθούν για το καλό της Ναυτιλίας, του Τουρισμού, της συνολικής οικονομίας, των εργαζομένων στο λιμάνι και τις επιχειρήσεις του Πειραιά και φυσικά των ίδιων των κατοίκων του Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής. Τεχνητές αντιπαλότητες εξυπηρετούν βραχυχρόνιους σκοπούς, οι οποίοι δεν έχουν σχέση με τη μακροχρόνια αναπτυξιακή προοπτική του Πειραιά. Εξάλλου τα εγειρόμενα θέματα να αφορούν όλα τα λιμάνια της χώρας, γι’ αυτό και η λύση τους δεν περνά από τα θεσμικά όργανα του Ο.Λ.Π. Α.Ε., αλλά από τα θεσμικά όργανα της Πολιτείας. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. διαθέτοντας ένα συγκεκριμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 1 δισ. Ευρώ, εγκεκριμένο από όλους τους θεσμικούς φορείς του Πειραιά, την Ειδική Αναπτυξιακή Επιτροπή Πειραιά, τη Νομαρχία, την Περιφέρεια και τους Δήμους, τη Βουλή και την Κυβέρνηση μέσω της Διϋπουργικής Επιτροπής η οποία για τα έργα αυτά συνήλθε στον Πειραιά δυο φορές, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι, σε έναν Πειραιά, στον οποίο τα τελευταία χρόνια ουδέν αναπτυξιακό έργο έγινε, σε στενή συνεργασία και με την αυτοδιοίκηση, σκοπεύει να συμβάλλει στην αναδημιουργία του ευρύτερου Πειραιά. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι σήμερα ο μόνος φορέας, ο οποίος έχει σχεδιάσει, ωριμάσει και εκτελεί έργα, τα οποία φέρνουν εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, ελληνικές και ξένες επενδύσεις και φυσικά ίδια κεφάλαια του Οργανισμού. Πόλη και Λιμάνι οφείλουν να συμπορευθούν. Η πλήρης άρνηση, χωρίς τεκμηρίωση, των εκτελούμενων έργων οδηγεί σε νέα αποτελμάτωση των προοπτικών του Πειραιά».
«Για τον Ο.Λ.Π. Α.Ε. σήμερα Πόλη και Λιμάνι οφείλουν να συνεργασθούν για το καλό της Ναυτιλίας, του Τουρισμού, της συνολικής οικονομίας, των εργαζομένων στο λιμάνι και τις επιχειρήσεις του Πειραιά και φυσικά των ίδιων των κατοίκων του Πειραιά και της ευρύτερης περιοχής. Τεχνητές αντιπαλότητες εξυπηρετούν βραχυχρόνιους σκοπούς, οι οποίοι δεν έχουν σχέση με τη μακροχρόνια αναπτυξιακή προοπτική του Πειραιά. Εξάλλου τα εγειρόμενα θέματα να αφορούν όλα τα λιμάνια της χώρας, γι’ αυτό και η λύση τους δεν περνά από τα θεσμικά όργανα του Ο.Λ.Π. Α.Ε., αλλά από τα θεσμικά όργανα της Πολιτείας. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. διαθέτοντας ένα συγκεκριμένο επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 1 δισ. Ευρώ, εγκεκριμένο από όλους τους θεσμικούς φορείς του Πειραιά, την Ειδική Αναπτυξιακή Επιτροπή Πειραιά, τη Νομαρχία, την Περιφέρεια και τους Δήμους, τη Βουλή και την Κυβέρνηση μέσω της Διϋπουργικής Επιτροπής η οποία για τα έργα αυτά συνήλθε στον Πειραιά δυο φορές, έχει επανειλημμένα δηλώσει ότι, σε έναν Πειραιά, στον οποίο τα τελευταία χρόνια ουδέν αναπτυξιακό έργο έγινε, σε στενή συνεργασία και με την αυτοδιοίκηση, σκοπεύει να συμβάλλει στην αναδημιουργία του ευρύτερου Πειραιά. Ο Ο.Λ.Π. Α.Ε. είναι σήμερα ο μόνος φορέας, ο οποίος έχει σχεδιάσει, ωριμάσει και εκτελεί έργα, τα οποία φέρνουν εθνικούς και κοινοτικούς πόρους, ελληνικές και ξένες επενδύσεις και φυσικά ίδια κεφάλαια του Οργανισμού. Πόλη και Λιμάνι οφείλουν να συμπορευθούν. Η πλήρης άρνηση, χωρίς τεκμηρίωση, των εκτελούμενων έργων οδηγεί σε νέα αποτελμάτωση των προοπτικών του Πειραιά».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα