Απευθείας ανάθεση από τον υπουργό για τις άγονες
Απευθείας ανάθεση από τον υπουργό για τις άγονες
Μεγαλύτερη ευελιξία όσο αφορά τα δρομολόγια στις άγονες γραμμές θα έχει ο εκάστοτε υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων.
Μεγαλύτερη ευελιξία όσο αφορά τα δρομολόγια στις άγονες γραμμές θα έχει ο εκάστοτε υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων. Ειδικότερα με τροπολογία που περιέχεται στο σχέδιο νόμου για τον θαλάσσιο τουρισμό το ΥΘΥΝΑΛ προβλέπεται ότι σε περίπτωση που ο διαγωνισμός για την εξεύρεση μειοδότη για τις άγονες καθυστερεί ή επέβη άκαρπος ο υπουργός θα μπορεί να προχωρεί σε απευθείας ανάθεση της γραμμής για χρονικό διάστημα τεσσάρων μηνών. Ο έλεγχος από το Ελεγκτικό Συνέδριο θα γίνεται στη συνέχεια.
Σύμφωνα με την τροπολογία, σε περίπτωση απευθείας ανάθεσης δεν θα απαιτείται το πλοίο να είναι ίδιας κατηγορίας με αυτό που αναφέρεται στο διαγωνισμό.
Το Προεδρείο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, με επανειλημμένες ενέργειές του τόσο ενώπιον της πολιτικής ηγεσίας του πρώην ΥΠΟΙΑΝΑ και νυν ΥΘΥΝΑΛ όσο και ενώπιον των αρμοδίων οργάνων όπως το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ),έχει εκφράσει τις θέσεις της Ένωσης επί του θεσμικού πλαισίου των δρομολογήσεων δημόσιας υπηρεσίας και των κριτηρίων ανάθεσης, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα να υπάρξουν τροποποιήσεις στις προκηρύξεις συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας. "Με αλλεπάλληλες επιστολές, δελτία Τύπου και συνεντεύξεις γνωρίσαμε στις τοπικές κοινωνίες και την κοινή γνώμη το σύστημα ανάθεσης γραμμών δημόσιας υπηρεσίας, καθώς και τις διάφορες σκοπιμότητες που εξυπηρετούνται εις βάρος των νησιωτών, των επιβατών και των επιχειρηματιών των νησιών.
Με συνεχείς παραστάσεις μας και υποβολή αναφορών και εγγράφων καταγγείλαμε την υπέρμετρη καθυστέρηση πληρωμής των πλοιοκτητριών εταιρειών και τον κίνδυνο να μείνει η Ελληνική θαλάσσια επικράτεια χωρίς συγκοινωνία στις άγονες κυρίως γραμμές λόγω της ανυπαρξίας προσωπικού στις Υ.Δ.Ε. για έλεγχο των παραστατικών εγγράφων και της υπέρμετρης γραφειοκρατίας που ζητήσαμε να αλλάξει, αφού θεωρήσαμε ουτοπία να προσπαθήσουμε την κατάργησή της".
Σύμφωνα με την τροπολογία, σε περίπτωση απευθείας ανάθεσης δεν θα απαιτείται το πλοίο να είναι ίδιας κατηγορίας με αυτό που αναφέρεται στο διαγωνισμό.
Το Προεδρείο της Ένωσης Επιχειρήσεων Ναυτιλίας, με επανειλημμένες ενέργειές του τόσο ενώπιον της πολιτικής ηγεσίας του πρώην ΥΠΟΙΑΝΑ και νυν ΥΘΥΝΑΛ όσο και ενώπιον των αρμοδίων οργάνων όπως το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ),έχει εκφράσει τις θέσεις της Ένωσης επί του θεσμικού πλαισίου των δρομολογήσεων δημόσιας υπηρεσίας και των κριτηρίων ανάθεσης, ενέργειες που είχαν ως αποτέλεσμα να υπάρξουν τροποποιήσεις στις προκηρύξεις συμβάσεων δημόσιας υπηρεσίας. "Με αλλεπάλληλες επιστολές, δελτία Τύπου και συνεντεύξεις γνωρίσαμε στις τοπικές κοινωνίες και την κοινή γνώμη το σύστημα ανάθεσης γραμμών δημόσιας υπηρεσίας, καθώς και τις διάφορες σκοπιμότητες που εξυπηρετούνται εις βάρος των νησιωτών, των επιβατών και των επιχειρηματιών των νησιών.
Με συνεχείς παραστάσεις μας και υποβολή αναφορών και εγγράφων καταγγείλαμε την υπέρμετρη καθυστέρηση πληρωμής των πλοιοκτητριών εταιρειών και τον κίνδυνο να μείνει η Ελληνική θαλάσσια επικράτεια χωρίς συγκοινωνία στις άγονες κυρίως γραμμές λόγω της ανυπαρξίας προσωπικού στις Υ.Δ.Ε. για έλεγχο των παραστατικών εγγράφων και της υπέρμετρης γραφειοκρατίας που ζητήσαμε να αλλάξει, αφού θεωρήσαμε ουτοπία να προσπαθήσουμε την κατάργησή της".
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα