Κρουαζιέρα: Τροπολογία για τις οφειλές της Louis
Κρουαζιέρα: Τροπολογία για τις οφειλές της Louis
"Παγώνουν" όλες οι οφειλές των υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιων της Louis Hellenic Cruises του ομίλου Λοΐζου προς το ΝΑΤ, μέχρι την έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης με βάση τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης.
"Παγώνουν" όλες οι οφειλές των υπό ελληνική σημαία κρουαζιερόπλοιων της Louis Hellenic Cruises του ομίλου Λοΐζου προς το ΝΑΤ, μέχρι την έκδοση αμετάκλητης δικαστικής απόφασης με βάση τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων, Γιάννης Διαμαντίδης. Οι βεβαιωμένες οφειλές του Ομίλου είναι 15 εκ. ευρώ από το 2005 όταν και άρχισε η εφαρμογή του νόμου Κεφαλογιάννη που προέβλεπε επιδότηση ασφαλιστικών εισφορών στα κρουαζιερόπλοια υπό ελληνική σημαία.
Στην αιτιολογική έκθεση, επισημαίνεται ότι με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν 3409/2005, έγινε προσπάθεια να θεσπιστούν κίνητρα για την ελληνική κρουαζιέρα, δεδομένου ότι αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομία της χώρας και στον τουρισμό της. Η εφαρμογή της δημιούργησε πολλά προβλήματα και αποδείχθηκε ατελέσφορη. Τώρα απλουστεύεται η διαδικασία απαλλαγής του πλοιοκτήτη από τις ασφαλιστικές εισφορές προς το ΝΑΤ υπό προϋποθέσεις, καταργείται η υποχρέωση προσκόμισης εγγυητικής επιστολής και αντ' αυτής υπάρχει υποχρέωση καταβολής προϋπολογισθέντων εισφορών σε μετρητά.
Διευκρινίζεται ότι η απαλλαγή από τις ασφαλιστικές εισφορές αφορά μόνο τις ασφαλιστικές εισφορές υπέρ ΝΑΤ και όχι υπέρ λοιπών Λογαριασμών των Κεφαλαίων που τηρούνται στο ΝΑΤ. Καθίσταται επίσης σαφές ότι οι εισφορές των πλοιοκτητών και ναυτικών για τις οποίες προβλέπεται απαλλαγή, βαρύνουν αποκλειστικά τον προϋπολογισμό του ΝΑΤ χωρίς να θίγονται τα ασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτικών από τη θαλάσσια υπηρεσία τους στο πλοίο.
Η ελευθεροπλοΐα του μοναδικού πλοίου του ομίλου Λοΐζου που φέρει σήμερα ελληνική σημαία λήγει στις 5 Μαΐου.
Στην αιτιολογική έκθεση, επισημαίνεται ότι με τις διατάξεις του άρθρου 24 του Ν 3409/2005, έγινε προσπάθεια να θεσπιστούν κίνητρα για την ελληνική κρουαζιέρα, δεδομένου ότι αποφέρει πολλαπλά οφέλη στην οικονομία της χώρας και στον τουρισμό της. Η εφαρμογή της δημιούργησε πολλά προβλήματα και αποδείχθηκε ατελέσφορη. Τώρα απλουστεύεται η διαδικασία απαλλαγής του πλοιοκτήτη από τις ασφαλιστικές εισφορές προς το ΝΑΤ υπό προϋποθέσεις, καταργείται η υποχρέωση προσκόμισης εγγυητικής επιστολής και αντ' αυτής υπάρχει υποχρέωση καταβολής προϋπολογισθέντων εισφορών σε μετρητά.
Διευκρινίζεται ότι η απαλλαγή από τις ασφαλιστικές εισφορές αφορά μόνο τις ασφαλιστικές εισφορές υπέρ ΝΑΤ και όχι υπέρ λοιπών Λογαριασμών των Κεφαλαίων που τηρούνται στο ΝΑΤ. Καθίσταται επίσης σαφές ότι οι εισφορές των πλοιοκτητών και ναυτικών για τις οποίες προβλέπεται απαλλαγή, βαρύνουν αποκλειστικά τον προϋπολογισμό του ΝΑΤ χωρίς να θίγονται τα ασφαλιστικά δικαιώματα των ναυτικών από τη θαλάσσια υπηρεσία τους στο πλοίο.
Η ελευθεροπλοΐα του μοναδικού πλοίου του ομίλου Λοΐζου που φέρει σήμερα ελληνική σημαία λήγει στις 5 Μαΐου.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα