Νομαρχία Πειραιά : Στον εισαγγελέα 6 επιχειρήσεις για προεκπτώσεις

Νομαρχία Πειραιά : Στον εισαγγελέα 6 επιχειρήσεις για προεκπτώσεις

Αυτό που δεν έκανε το Υπουργείο Ανάπτυξης και οι ελεγκτικοί του μηχανισμοί, αποφάσισε να κάνει πράξη η Νομαρχία Πειραιά. Ο λόγος για την παραπομπή στον εισαγγελέα έξι επιχειρήσεων του ευρύτερου Πειραιά, οι οποίες διενεργούσαν παράνομα προεκπτώσεις, τις οποίες μάλιστα ορισμένες εξ αυτών διαφήμιζαν μέσω αναρτημένης αφίσας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.

Πρόκειται συγκεκριμένα για τα καταστήματα :

  1. Ινκόντρι, που βρίσκεται επί της οδού Γρ. Λαμπράκη 111, στον Πειραιά

Νομαρχία Πειραιά : Στον εισαγγελέα 6 επιχειρήσεις για προεκπτώσεις

Αυτό που δεν έκανε το Υπουργείο Ανάπτυξης και οι ελεγκτικοί του μηχανισμοί, αποφάσισε να κάνει πράξη η Νομαρχία Πειραιά. Ο λόγος για την παραπομπή στον εισαγγελέα έξι επιχειρήσεων του ευρύτερου Πειραιά, οι οποίες διενεργούσαν παράνομα προεκπτώσεις, τις οποίες μάλιστα ορισμένες εξ αυτών διαφήμιζαν μέσω αναρτημένης αφίσας του Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών.

Πρόκειται συγκεκριμένα για τα καταστήματα :

  1. Ινκόντρι, που βρίσκεται επί της οδού Γρ. Λαμπράκη 111, στον Πειραιά
  2. Νίκη Αγγιστριώτη ΑΒΕΕ Ετοίμων Ενδυμάτων, που βρίσκεται επί της οδού Σωτήρος 32 στον Πειραιά
  3. Μουριάδης ΑΕ Υποκατάστημα Υποδημάτων, που βρίσκεται επί της οδού Ηρώων Πολυτεχνείου 54 στον Πειραιά
  4. Λόλα ΑΒΕΕ Ετοίμων Ενδυμάτων που βρίσκεται επί της οδού Δραγάτση 2 στον Πειραιά
  5. Milan, Γεωργούλιας Χαρ. & ΣΙΑ ΟΕ που βρίσκεται επί της οδού Χρ. Σμύρνης 5 στη Νίκαια
  6. Iceland Stores Ανθή Μαρκουλή, που βρίσκεται επί της οδού Καλλιγά 13 στον Πειραιά

Οι επιχειρήσεις παραπέμπονται και στον Γενικό Γραμματέα Περιφέρειας Αττικής για την επιβολή διοικητικού προστίμου βάσει του Ν. 3377/2005.

Σε δηλώσεις του ο Νομάρχης Πειραιά Γιάννης Μίχας τόνισε ότι «καλούμε τους εμπόρους και αυτή τη χρονιά να λειτουργήσουν με αίσθημα υπευθυνότητας και σεβασμού, τόσο προς τους συναδέλφους τους, όσο κυρίως προς το καταναλωτικό κοινό, του οποίου η αγοραστική δύναμη ολοένα και συρρικνώνεται από την άνευ προηγουμένου ακρίβεια που πλήττει την καθημερινότητα του. Προχωρώντας σε εκπτώσεις πραγματικές που θα αναζωογονήσουν το εμπόριο και θα  ωφελήσουν τους καταναλωτές».

Οδηγίες προς ναυτιλομένους

Πάντως το Υπουργείο Ανάπτυξης, ενώ δεν είδε καν πρόβλημα στις προεκπτώσεις, προχωρά σε «συμβουλές» προς τους καταναλωτές ενόψει της έναρξης της περιόδου των θερινών εκπτώσεων, που θα διαρκέσουν από 15 Ιουλίου έως 31 Αυγούστου 2008. Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή λοιπόν εφιστά την προσοχή των καταναλωτών στον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιούν τις αγορές τους. 

Όπως τονίζει ο Γενικός Γραμματέας Καταναλωτή, κ. Γιάννης Οικονόμου: «ειδικά κατά την περίοδο των εκπτώσεων, κάθε καταναλωτής οφείλει να γνωρίζει ποια είναι τα δικαιώματά του, αλλά και τι θα πρέπει να προσέχει, ώστε να επιλέγει σωστά, με βάση τις δικές του ανάγκες. Εκπτώσεις στις τιμές δεν σημαίνει και  εκπτώσεις στην ποιότητα και κυρίως στην ασφάλεια και αυτό πρέπει να είναι ξεκάθαρο. Οι  πολίτες-καταναλωτές θα πρέπει να κάνουν  σωστή έρευνα αγοράς και βέβαια είναι απαραίτητος και  ένας προγραμματισμός ανάλογα με τις δυνατότητες, τις ανάγκες και τις επιθυμίες.  

Συγκεκριμένα, οι καταναλωτές θα πρέπει να έχουν υπόψη τους τα εξής: 

Κλείσιμο

1.  Αγοράζουμε με βάση τον οικογενειακό μας προγραμματισμό και έχοντας επίγνωση των οικονομικών μας δυνατοτήτων

2.  Αποφεύγουμε την αλόγιστη χρήση πιστωτικών καρτών και καταναλωτικών δανείων

3.  Ελέγχουμε προσεκτικά την ποιότητα των αγαθών που αγοράζουμε. Σε περίπτωση ελαττώματος, έχουμε το δικαίωμα να ζητήσουμε αντικατάσταση ή επιστροφή του προϊόντος. Εξαιρούνται του δικαιώματος της αντικατάστασης ή επιστροφής, προϊόντα στα οποία η προσφορά οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικά, ή όταν έχει λάβει σχετική γνώση ο καταναλωτής (σήμανση, ενημέρωση κτλ)

4.  Συγκρίνουμε προσεκτικά τις τιμές και δεν παρασυρόμαστε από δήθεν υψηλά ποσοστά εκπτώσεων, ή από επιλεγμένα προϊόντα – «κράχτες».

5.  Ζητάμε πάντα απόδειξη για τη συναλλαγή που κάναμε

6.  Ζητάμε η εγγύηση και οι οδηγίες χρήσης των αγαθών που αγοράζουμε να είναι στην ελληνική γλώσσα.

7.  Καταγγέλλουμε κάθε πρόβλημα που συναντάμε (πλασματική έκπτωση, ελαττωματικό προϊόν, κτλ) στην τηλεφωνική γραμμή 1520 της Γενικής Γραμματείας Καταναλωτή, η οποία λειτουργεί από τις 08:00 ως τις 22:00 

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης