Τον Ιούνιο το Outlet της McArthurGlen Designer
Τον Ιούνιο το Outlet της McArthurGlen Designer
Η McArthurGlen Group, ηγέτιδα και πρωτοπόρος στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη, παρουσίασε σήμερα το McArthurGlen Designer Outlet Athens...
Η McArthurGlen Group, ηγέτιδα και πρωτοπόρος στην ανάπτυξη και διαχείριση εκπτωτικών κέντρων στην Ευρώπη, παρουσίασε σήμερα το McArthurGlen Designer Outlet Athens, μια επένδυση ύψους 100 εκατ. ευρώ στο χώρο του λιανεμπορίου, σε συνεργασία με την εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Bluehouse Development.
Στόχος του νέου αυτού κέντρου είναι να προσφέρει στους καταναλωτές τα αγαπημένα τους brands σε τιμές χαμηλότερες κατά 35%-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η McArthurGlen Group είναι η ηγέτιδα στην αγορά των Designer Outlets στην Ευρώπη, διαθέτοντας 19 Designer Outlets σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, καταλαμβάνοντας περισσότερο από 500.000 τ.μ. εμπορικών χώρων. Το McArthurGlen Athens αποτελεί το 20ό κέντρο της McArthurGlen και θα ανοίξει τις πύλες του στους καταναλωτές στις 2 Ιουνίου 2011.
Το McArthurGlen Athens θα περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Columbia.
Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι μάρκες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy. Το McArthurGlen Retail Academy συνεργάζεται με τις μάρκες πάνω σε όλες τις πτυχές του λιανεμπορίου, από την εύρεση του κατάλληλου προσωπικού και την εκπαίδευσή του, μέχρι τα εμπορεύματα, τις τιμές, το merchandising και τον σχεδιασμό των καταστημάτων, ώστε να διασφαλίζεται μια μοναδική εμπειρία για τους καταναλωτές.
Το κέντρο κατασκευάζεται στην περιοχή των Σπάτων και θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στην ενίσχυση της αγοράς εργασίας. Ηδη απασχολούνται περισσότερα από 200 άτομα για τη κατασκευή και ολοκλήρωση του McArthurGlen Athens, η οποία ξεκίνησε το 2009. Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Κασιμάτης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το γεγονός ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τους καταναλωτές στην οποία θα μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε τιμές 35%-70% χαμηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Στόχος του νέου αυτού κέντρου είναι να προσφέρει στους καταναλωτές τα αγαπημένα τους brands σε τιμές χαμηλότερες κατά 35%-70% από την προτεινόμενη τιμή λιανικής, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Η McArthurGlen Group είναι η ηγέτιδα στην αγορά των Designer Outlets στην Ευρώπη, διαθέτοντας 19 Designer Outlets σε 9 ευρωπαϊκές χώρες, καταλαμβάνοντας περισσότερο από 500.000 τ.μ. εμπορικών χώρων. Το McArthurGlen Athens αποτελεί το 20ό κέντρο της McArthurGlen και θα ανοίξει τις πύλες του στους καταναλωτές στις 2 Ιουνίου 2011.
Το McArthurGlen Athens θα περιλαμβάνει επώνυμες μάρκες όπως Versace, Cavalli, Moschino, Ferre, Trussardi, Richmond, Brooks Brothers, Replay, Tommy Hilfiger, Timberland, Nautica, Gant, Lacoste και Columbia.
Όπως συμβαίνει και στα υπόλοιπα McArthurGlen Designer Outlets σε όλη την Ευρώπη, έτσι και στην Αθήνα, όλες οι μάρκες θα διαχειρίζονται τα καταστήματά τους, αλλά θα υποστηρίζονται από το McArthurGlen Retail Academy. Το McArthurGlen Retail Academy συνεργάζεται με τις μάρκες πάνω σε όλες τις πτυχές του λιανεμπορίου, από την εύρεση του κατάλληλου προσωπικού και την εκπαίδευσή του, μέχρι τα εμπορεύματα, τις τιμές, το merchandising και τον σχεδιασμό των καταστημάτων, ώστε να διασφαλίζεται μια μοναδική εμπειρία για τους καταναλωτές.
Το κέντρο κατασκευάζεται στην περιοχή των Σπάτων και θα δημιουργήσει 1.000 νέες θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας στην ανάπτυξη της τοπικής κοινωνίας και στην ενίσχυση της αγοράς εργασίας. Ηδη απασχολούνται περισσότερα από 200 άτομα για τη κατασκευή και ολοκλήρωση του McArthurGlen Athens, η οποία ξεκίνησε το 2009. Ο γενικός διευθυντής της McArthurGlen στην Ελλάδα, κ. Γιάννης Κασιμάτης, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το γεγονός ότι εισάγουμε μια νέα φιλοσοφία αγορών στο ελληνικό λιανεμπόριο. Πρόκειται για τη δημιουργία μιας μοναδικής και ευχάριστης ατμόσφαιρας για τους καταναλωτές στην οποία θα μπορούν να βρουν τις αγαπημένες τους μάρκες σε τιμές 35%-70% χαμηλότερα καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου».
Ο κ. Γιάννης Γκάνος, εκ μέρους της Bluehouse Development, δήλωσε σχετικά με τη συγκεκριμένη επένδυση: «Είμαστε υπερήφανοι που σε αυτή την επένδυση στη χώρα συνεργαζόμαστε με την McArthurGlen, τον leader στην Ευρώπη, και την ολοκληρώνουμε αυτή τη δύσκολη χρονική στιγμή. Η κοινή μας προσπάθεια, που ξεκίνησε το 2003, αποτελεί σήμερα την πρώτη σημαντική ξένη επένδυση που υλοποιείται στην Ελλάδα μετά την κρίση και ελπίζουμε να αποτελέσει το εφαλτήριο μίας νέας εποχής».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα