Στις 2 Ιουνίου το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen
Στις 2 Ιουνίου το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen
Στις 2 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί να εγκαινιαστεί το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen που είναι το πρώτο στην Ελλάδα και το εικοστό σε όλη την Ευρώπη.
Στις 2 Ιουνίου έχει προγραμματιστεί να εγκαινιαστεί το εκπτωτικό χωριό της McArthurGlen που είναι το πρώτο στην Ελλάδα και το εικοστό σε όλη την Ευρώπη. Ως φαίνεται, τα προβλήματα λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας που οδήγησαν και στην μετάθεση των εγκαινίων του project από τις αρχές του 2010 στο δεύτερο εξάμηνο του 2011 έχουν πλέον ξεπεραστεί, με τους επικεφαλής της βρετανικής πολυεθνικής να εκτιμούν ότι το εγχείρημα θα «πιάσει» στην ελληνική αγορά.
Το outlet που θα διαθέτει προϊόντα με «μόνιμες» εκπτώσεις 35-70% αποτελεί επένδυση 100 εκατ. ευρώ, εκτείνεται σε 21.200 τετραγωνικά μέτρα στα Σπάτα, υλοποιείται σε ακίνητο που η McArthurGlen έχει αγοράσει από τον όμιλο Ελλάκτωρ και βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο της Reds και το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Στο project συμμετέχει και η Bluehouse Capital, επενδυτική εταιρεία με αντικείμενο την ανάπτυξη και εκμετάλλευση ακινήτων και έργων υποδομής στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα brands με τιμές σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με αυτές της αγοράς, η γειτνίαση του outlet με την Αττική Οδό, η ακτίνα επιρροής (catchment area) πέντε εκατομμυρίων κατοίκων και η μίξη εμπορικών (retail) και ψυχαγωγικών χρήσεων αποτελούν για την διοίκηση της εταιρείας παράγοντες επιτυχίας του εκπτωτικού «χωριού».
Το outlet θα διαθέτει περισσότερες από 110 επωνυμίες, μεταξύ των οποίων Cavalli, Moschino, Versace, Tommy Hilfiger, Replay, Gant, Lacoste, Timberland και Guess.
Το δύο επιπέδων outlet θα απασχολεί χίλια άτομα και έρχεται να προστεθεί στα 500 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα εμπορικής επιφάνειας που αναπτύσσει η McArthurGlen σε όλη την Ευρώπη.
Το outlet που θα διαθέτει προϊόντα με «μόνιμες» εκπτώσεις 35-70% αποτελεί επένδυση 100 εκατ. ευρώ, εκτείνεται σε 21.200 τετραγωνικά μέτρα στα Σπάτα, υλοποιείται σε ακίνητο που η McArthurGlen έχει αγοράσει από τον όμιλο Ελλάκτωρ και βρίσκεται κοντά στο εμπορικό κέντρο της Reds και το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο. Στο project συμμετέχει και η Bluehouse Capital, επενδυτική εταιρεία με αντικείμενο την ανάπτυξη και εκμετάλλευση ακινήτων και έργων υποδομής στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.
Τα brands με τιμές σημαντικά χαμηλότερες σε σχέση με αυτές της αγοράς, η γειτνίαση του outlet με την Αττική Οδό, η ακτίνα επιρροής (catchment area) πέντε εκατομμυρίων κατοίκων και η μίξη εμπορικών (retail) και ψυχαγωγικών χρήσεων αποτελούν για την διοίκηση της εταιρείας παράγοντες επιτυχίας του εκπτωτικού «χωριού».
Το outlet θα διαθέτει περισσότερες από 110 επωνυμίες, μεταξύ των οποίων Cavalli, Moschino, Versace, Tommy Hilfiger, Replay, Gant, Lacoste, Timberland και Guess.
Το δύο επιπέδων outlet θα απασχολεί χίλια άτομα και έρχεται να προστεθεί στα 500 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα εμπορικής επιφάνειας που αναπτύσσει η McArthurGlen σε όλη την Ευρώπη.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα