Ο «πόλεμος» της... μπουρμπουλήθρας!
Ο «πόλεμος» της... μπουρμπουλήθρας!
Για πρώτη φορά στα χρονικά, η Diet Coke ξεπέρασε σε πωλήσεις την Pepsi
UPD:
Για πρώτη φορά στα χρονικά, όπως μεταδίδει το πρακτορείο Reuters, η Diet Coke ξεπέρασε εντός του 2010 την Pepsi Cola ως το Νο2 αναψυκτικό στον κόσμο μετά, φυσικά, από την Coca-Cola, όπως αποκαλύπτουν τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν την Πέμπτη.
Η πτώση 1% (σε όγκο) που σημείωσαν οι πωλήσεις της Diet Coke ήταν μικρότερη από αυτήν της τάξης του 4,8%, που σημείωσαν, αντιστοίχως, οι πωλήσεις της Pepsi-Cola, και έτσι η πρώτη «μετακόμισε» στη δεύτερη θέση, σύμφωνα με το Beverage Digest, πίσω από τη... «μαμά» Coca-Cola.
Ο συνολικός όγκος των πωλήσεων των αεριούχων αναψυκτικών στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 0,5% το 2010, ενώ η αντίστοιχη πτώση το 2009 ήταν 2,1%. Η Coca-Cola Co, ηγέτιδα της αγοράς, είδε συνολική μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 0,5% πέρυσι, ενώ ο όγκος πωλήσεων για τη Νο2 εταιρεία, PepsiCo Inc, μειώθηκε κατά 2,6%. Αντίθετα, ο υπ' αριθμόν 3 «παίκτης» της συγκεκριμένης αγοράς, Dr Pepper Snapple Group Inc, είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 1,4%.
Μετά από δεκαετίες ανάπτυξης, στις ΗΠΑ οι πωλήσεις των ανθρακούχων αναψυκτικών βαίνουν μειούμενες κάθε χρόνο από το 2005 και μετά, γεγονός που αποδίδεται εν μέρει οφείλεται στην αυξανόμενη «αφύπνιση» των καταναλωτών σε θέματα υγείας.
Η πτώση 1% (σε όγκο) που σημείωσαν οι πωλήσεις της Diet Coke ήταν μικρότερη από αυτήν της τάξης του 4,8%, που σημείωσαν, αντιστοίχως, οι πωλήσεις της Pepsi-Cola, και έτσι η πρώτη «μετακόμισε» στη δεύτερη θέση, σύμφωνα με το Beverage Digest, πίσω από τη... «μαμά» Coca-Cola.
Ο συνολικός όγκος των πωλήσεων των αεριούχων αναψυκτικών στις ΗΠΑ μειώθηκε κατά 0,5% το 2010, ενώ η αντίστοιχη πτώση το 2009 ήταν 2,1%. Η Coca-Cola Co, ηγέτιδα της αγοράς, είδε συνολική μείωση του όγκου πωλήσεων κατά 0,5% πέρυσι, ενώ ο όγκος πωλήσεων για τη Νο2 εταιρεία, PepsiCo Inc, μειώθηκε κατά 2,6%. Αντίθετα, ο υπ' αριθμόν 3 «παίκτης» της συγκεκριμένης αγοράς, Dr Pepper Snapple Group Inc, είδε τις πωλήσεις του να αυξάνονται κατά 1,4%.
Μετά από δεκαετίες ανάπτυξης, στις ΗΠΑ οι πωλήσεις των ανθρακούχων αναψυκτικών βαίνουν μειούμενες κάθε χρόνο από το 2005 και μετά, γεγονός που αποδίδεται εν μέρει οφείλεται στην αυξανόμενη «αφύπνιση» των καταναλωτών σε θέματα υγείας.
UPD:
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα