Καταιγίδα κατά όσων δεν μείωσαν τις τιμές τους
Σε μια πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα ενέργεια προχωρά μέσα στο επόμενο διάστημα το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών και η ΟΕΚΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών Ελλάδος). Ειδικότερα, οι δύο φορείς σχεδιάζουν μποϊκοτάζ χωρίς ημερομηνία λήξης κατά της εταιρείας Ατλάντα Α.Ε., η οποία εισάγει, εμπορεύεται και διανέμει τρόφιμα, ποτά κ.λπ. και η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, είναι η μόνη εταιρεία που αρνήθηκε να ανταποκριθεί στο αίτημα των καταναλωτών και
Σε μια πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα ενέργεια προχωρά μέσα στο επόμενο διάστημα το Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών και η ΟΕΚΕ (Ομοσπονδία Ενώσεων Καταναλωτών Ελλάδος). Ειδικότερα, οι δύο φορείς σχεδιάζουν μποϊκοτάζ χωρίς ημερομηνία λήξης κατά της εταιρείας Ατλάντα Α.Ε., η οποία εισάγει, εμπορεύεται και διανέμει τρόφιμα, ποτά κ.λπ. και η οποία, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Ανάπτυξης, είναι η μόνη εταιρεία που αρνήθηκε να ανταποκριθεί στο αίτημα των καταναλωτών και της Πολιτείας για μείωση των τιμών των προϊόντων της. Μάλιστα, την Τετάρτη 2 Ιουλίου 2008 θα πραγματοποιηθεί συνέντευξη Τύπου για να αναλυθούν οι λόγοι, η στρατηγική και οι στόχοι του μποϊκοτάζ.
Θα πρέπει να σημειώσουμε πως η εταιρεία Ατλάντα διακινεί στην ελληνική αγορά πολύ γνωστά προϊόντα όπως τα δημητριακά Kellogg’s, τα προϊόντα Xenia, Lorenz, Hellema, Thai Kitchen κ.ά.
Βέβαια, μια τέτοια ενέργεια είναι σίγουρο πως θα ξεσηκώσει θύελλα διαμαρτυριών, καθώς η Ατλάντα ναι μεν είναι η μοναδική εταιρεία απ’ όσες κλήθηκαν να μειώσουν τις τιμές τους που δεν το έπραξε, όμως, όπως αποκάλυψε το «Πρώτο Θέμα» της Κυριακής, πάνω από 1.500 είναι οι βιομηχανίες εκείνες που ούτε κλήθηκαν, ούτε μείωσαν τις τιμές τους. Ερωτηματικά εγείρονται επίσης για τον λόγο που οι καταναλωτικές οργανώσεις δεν ανακοινώνουν μποϊκοτάζ και κατά όσων επιχειρήσεων δεν προχώρησαν σε πλήρη μείωση των τιμών τους, με αποτέλεσμα το ίδιο το ΥΠ.ΑΝ. να μην τις κατατάξει στις 19 (μόλις) που ανταποκρίθηκαν απολύτως θετικά.
Ερχονται νέα μέτρα
Την ίδια ώρα, στο υπουργείο Ανάπτυξης, σύμφωνα με πηγές του protothema.gr, μελετώνται προσεκτικά οι επόμενες ενέργειες προς την κατεύθυνση πάταξης του κύματος ακρίβειας, μετά και τη δημοσιοποίηση της σχετικής λίστας των επιχειρήσεων που μείωσαν ή όχι τις τιμές. Ηδη στις κινήσεις που συζητιούνται περιλαμβάνονται ανακοινώσεις στο προσεχές διάστημα ως προς το πέρασμα στα τιμολόγια των τελικών εκπτώσεων που τα σούπερ μάρκετ δίνουν στη βιομηχανία. Πρόκειται για ένα μέτρο που θα ανοίξει τον ασκό του Αιόλου για το εγχώριο εμπορικό κύκλωμα και θα δημιουργήσει σημαντικούς κραδασμούς. Παρά ταύτα, ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Χρήστος Φώλιας φέρεται διατεθειμένος να προχωρήσει σε τομές και μάλιστα πριν από το φθινόπωρο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr