Γαλακτοβιομηχανίες: Αντεπίθεση με μικρές και πιο φθηνές συσκευασίες
Βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ επιχειρήσεων γάλακτος και αλυσίδων σούπερ μάρκετ, λίγες μόλις ημέρες μετά το πρώτο μποϊκοτάζ στον κλάδο. Τα κέρδη που οι τελευταίες είχαν με τα χαμηλής τιμής προϊόντα τους και οι απώλειες για τις βιομηχανίες γάλακτος που φαίνεται πως δεν «μαζεύονται» δημιουργούν συνθήκες πίεσης για τις δεύτερες.
Η γενικευμένη δυσαρέσκεια για το ακριβό γάλα και μια σειρά αρνητικής δημοσιότητας του κλάδου ως αποτέλεσμα της καταναλωτικής δυσφορίας, δημιουργεί εκρηκτικό μείγμα στον
Βαθαίνει το ρήγμα μεταξύ επιχειρήσεων γάλακτος και αλυσίδων σούπερ μάρκετ, λίγες μόλις ημέρες μετά το πρώτο μποϊκοτάζ στον κλάδο. Τα κέρδη που οι τελευταίες είχαν με τα χαμηλής τιμής προϊόντα τους και οι απώλειες για τις βιομηχανίες γάλακτος που φαίνεται πως δεν «μαζεύονται» δημιουργούν συνθήκες πίεσης για τις δεύτερες.
Η γενικευμένη δυσαρέσκεια για το ακριβό γάλα και μια σειρά αρνητικής δημοσιότητας του κλάδου ως αποτέλεσμα της καταναλωτικής δυσφορίας, δημιουργεί εκρηκτικό μείγμα στον πολύπαθο κλάδο.
Ήδη μια σειρά επιχειρήσεων όπως η Όλυμπος ή η Vivartia μελετούν τρόπους αντίδρασης. Μάλιστα πληροφορίες του protothema.gr αναφέρουν πως ενδέχεται πολύ σύντομα να δούμε νέες συσκευασίες λιγότερων ml σε τιμές κάτω του 1 ευρώ, ως απάντηση στα απανωτά μποϊκοτάζ.
Συζητήσεις στρατηγικής σημασίας οι οποίες αναμένεται να οριστικοποιηθούν με το πέρας του καλοκαιριού πραγματοποιεί όμως και η διοίκηση της Μεβγάλ, ιδιαίτερα στο πεδίο του κλάδου γαλακτοκομικών.
Όπως γνωστοποίησε η διοίκηση της εταιρείας «υπάρχει κάτι νέο που συζητάμε, το οποίο πιστεύω ότι και θα οριστικοποιήσουμε πριν από το Σεπτέμβριο» υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα πως «σημαντικές εξελίξεις θα έχουμε άμεσα από την πλευρά της Αrla, όπου συζητάτε επέκταση της συνεργασίας στη φέτα.
Το φετινό business plan της εταιρείας ανέρχεται σε περίπου 8 εκατ. ευρώ, το οποίο και κατευθύνεται -στο μεγαλύτερο μέρος- για την δημιουργία νέων αποθηκευτικών χώρων στα Κουφάλια Θεσσαλονίκης και στην αναβάθμιση των παραγωγικών διαδικασιών.
Όσον αφορά τα οικονομικά μεγέθη, φέτος η εταιρεία μετά τον κλυδωνισμό της από το σκάνδαλο των κουμπάρων θα επιστρέψει στην κερδοφορία, ενώ σαφώς τα πράγματα θα είναι καλύτερα από το 2009. Ενίσχυση εκτιμάτε ότι θα υπάρξει στις πωλήσεις που πέρυσι έκλεισαν στα 180,6 εκατ. ευρώ από 176,9 εκατ. ευρώ το 2006, όπου εκείνη τη χρονιά τα κέρδη ήταν 4 εκατ. ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr