Ερευνα MRB: Πότε θα ανακάμψει ο ελληνικός τουριστικός κλάδος
Ερευνα MRB: Πότε θα ανακάμψει ο ελληνικός τουριστικός κλάδος
Αποκαλυπτικά τα ευρήματα της έρευνας που πραγματοποίησε η MRB Hellas για λογαριασμό του ΣΕΤΕ και της Marketing Greece για την προβολή της Ελλάδας μετά την πανδημία
Tην επόμενη μέρα του ελληνικού τουρισμού και της επανατοποθέτησής του στο διεθνές περιβάλλον, μετά την πανδημία αναλύει η έρευνα της MRB Hellas που πραγματοποιήθηκε σε μέλη του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων για την «Προβολή της Ελλάδας την επόμενη μέρα», όπου καταγράφεται και η εκτίμηση των επιχειρηματιών του κλάδου για το πότε θα έρθει η ανάκαμψη.
Ως προς το τελευταίο, η άποψη για πάνω από το ήμισυ των ερωτηθέντων -σε ποσοστό 60%- είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός θα ανακάμψει πλήρως το 2023 ή αργότερα, ενώ 3 στους 10 τοποθετούν αυτό το ορόσημο το 2022.
Σε σχέση με το πώς θα πρέπει να είναι η προβολή της χώρας και το ‘’brand’’ Ελλάδα για την επόμενη μέρα, από τα βασικά σημεία είναι το γεγoνός ότι τόσο σε επίπεδο χώρας όσο και προορισμών θα πρέπει να υπάρξει κοινή ‘’branding’’ πλατφόρμα χωρίς όμως να μειώνεται η προσωπικότητα του κάθε προορισμού, ενώ στοιχεία όπως ο πολιτισμός θα πρέπει ενταχθεί έξυπνα σε όλο το «πακέτο» εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα. Η καμπάνια της χώρας θα πρέπει να στηριχθεί σε έννοιες όπως αυθεντικότητα, ανθρωπιά, μαγεία, κουλτούρα και δυναμισμός.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
Σκληρό «lockdown» στη Δυτική Αττική - Όλα τα μέτρα - «Πυρετός» για τα εμβόλια
Forbes: Τα οφέλη της Ελλάδας από την αμυντική συμφωνία με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Τα δέκα συστατικά που περιέχει το εμβόλιο για τον κορωνοϊό - Όχι, δεν περιέχει... τσιπάκι
Ως προς το τελευταίο, η άποψη για πάνω από το ήμισυ των ερωτηθέντων -σε ποσοστό 60%- είναι ότι ο ελληνικός τουρισμός θα ανακάμψει πλήρως το 2023 ή αργότερα, ενώ 3 στους 10 τοποθετούν αυτό το ορόσημο το 2022.
Σε σχέση με το πώς θα πρέπει να είναι η προβολή της χώρας και το ‘’brand’’ Ελλάδα για την επόμενη μέρα, από τα βασικά σημεία είναι το γεγoνός ότι τόσο σε επίπεδο χώρας όσο και προορισμών θα πρέπει να υπάρξει κοινή ‘’branding’’ πλατφόρμα χωρίς όμως να μειώνεται η προσωπικότητα του κάθε προορισμού, ενώ στοιχεία όπως ο πολιτισμός θα πρέπει ενταχθεί έξυπνα σε όλο το «πακέτο» εμπειριών που προσφέρει η Ελλάδα. Η καμπάνια της χώρας θα πρέπει να στηριχθεί σε έννοιες όπως αυθεντικότητα, ανθρωπιά, μαγεία, κουλτούρα και δυναμισμός.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney
Ειδήσεις σήμερα:
Σκληρό «lockdown» στη Δυτική Αττική - Όλα τα μέτρα - «Πυρετός» για τα εμβόλια
Forbes: Τα οφέλη της Ελλάδας από την αμυντική συμφωνία με τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα
Τα δέκα συστατικά που περιέχει το εμβόλιο για τον κορωνοϊό - Όχι, δεν περιέχει... τσιπάκι
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα