LIVE

Κορωνοϊός

Aegean: Ζημιές ύψους 187,1 εκατ. ευρώ στο 9μηνο του 2020

aegean

Καθαρές ζημιές ύψους €28 εκ. το τρίτο τρίμηνο και 2 εκ. επιβάτες

Η AEGEAN ανακοινώνει τα βασικά οικονομικά και λειτουργικά αποτελέσματα για το τρίτο τρίμηνο και το εννεάμηνο του 2020.

Από τις αρχές Ιουλίου 2020 μετά και τη μερική άρση των περιορισμών ανά την Ευρώπη, άρχισε η σταδιακή επαναφορά πτήσεων στο δίκτυο εξωτερικού. Ωστόσο, πολλές αγορές παρέμειναν μη προσβάσιμες, η ζήτηση λόγω της πανδημίας ήταν αδύναμη, ενώ και η έλλειψη συντονισμού στα ταξιδιωτικά πρωτόκολλα δυσχέρανε την προσπάθεια. Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους η AEGEAN πραγματοποίησε 49% λιγότερες πτήσεις σε σχέση με το 2019, ενώ η επιβατική κίνηση μειώθηκε κατά 62%. Η μέση πληρότητα πτήσεων διαμορφώθηκε σε 65,7% από 87,7% μεταφέροντας όμως, ακόμη και με αυτούς τους περιορισμούς σχεδόν 2 εκ. επιβάτες κατά το τρίτο τρίμηνο σε 78 προορισμούς στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Με την εξέλιξη της πανδημίας και των σταδιακών εκ νέου περιορισμών, ιδιαίτερα μετά τα τέλη Αυγούστου, να καθορίζουν το βαθμό δραστηριοποίησης του Ομίλου, ο κύκλος εργασιών το τρίτο τρίμηνο του έτους διαμορφώθηκε σε €155,1 εκ. από 512,5 εκ. σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019, ενώ οι ζημίες μετά από φόρους στα €28,3 εκ. σε σχέση με κέρδη €90,2 εκ. το 2019.

Το εννεάμηνο του 2020 ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε €342,5 εκ. έναντι €1,031 δισ. το 2019, ενώ μεταφέρθηκαν συνολικά 4,4 εκ. επιβάτες. Το καθαρό αποτέλεσμα για το εννεάμηνο, μετά από φόρους ανήλθε σε ζημιές ύψους €187,1 εκ., έναντι κερδών ύψους €77,1 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019.

Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά:

«Κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους επανεκκινήσαμε το δίκτυο μας και στο εξωτερικό, όπου αυτό ήταν εφικτό, τηρώντας πάντα τα αυξημένα μέτρα προστασίας καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού. Είμαστε περήφανοι, που η προσπάθειά μας αναγνωρίστηκε και μέσω της διεθνούς αξιολόγησης της Skytrax, με την Εταιρεία να λαμβάνει διάκριση 4 αστέρων (4-Star COVID-19 Airline Safety Rating). Καταφέραμε να μεταφέρουμε σχεδόν 2 εκ. επιβάτες και να περιορίσουμε τις ζημίες της περιόδου στο ένα τρίτο εκείνων του προηγούμενου (δευτέρου) τρίμηνου.

Για τη χειμερινή περίοδο του 2020-2021 είναι προφανές ότι το δεύτερο κύμα της πανδημίας, καθώς και οι νέοι περιορισμοί με lockdowns ανά την Ευρώπη και στην Ελλάδα, μας οδηγούν σε δραστηριότητα σε επίπεδα χαμηλότερα του 20% από τo 2019.

Η αφετηρία διανομής εμβολίων κατά του πρώτους μήνες του 2021, αλλά και η καθιέρωση κοινών ταξιδιωτικών πρωτοκόλλων, προσβλέπουμε να δημιουργήσουν τις συνθήκες για μια σταδιακή μερική ανάκαμψη το 2021. Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στην αναγκαία ευελιξία για να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις ανάγκες των επιβατών μας στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον αλλά και στην περαιτέρω θωράκιση της χρηματοοικονομικής μας θέσης».

Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα διαμορφώθηκαν σε €433,3 εκ. στις 30/09/20 ενώ το σύνολο των δανειακών υποχρεώσεων (τραπεζικός δανεισμός και ομολογιακό δάνειο) σε €290 εκ.

Η Εταιρεία παρέλαβε στις 21/11 το έβδομο αεροπλάνο neo της οικογένειας Airbus Α320 ΝΕΟ (και το δεύτερο A321neo) από την συνολική παραγγελία των 46 αεροσκαφών.
aegean

Ειδήσεις σήμερα:

Σε... κορωνοπάρτι ο πρόεδρος της Αλβανίας μαζί με τη σύζυγό του 

Με σκυμμένο το κεφάλι στον εισαγγελέα ο 22χρονος για τη δολοφονία στις Σπέτσες

Οι εισαγγελείς εκτιμούν ότι δεν απέδωσε το επιθυμητό η πλήρης λειτουργία των δικαστηρίων
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (13)

Μαριλένα

Χαρίζουν 120 εκ ευρώ σε μια ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία που έχει και το μονοπώλιο. Και επικαλούνται ότι δεν φταίει για την πτώχευση, λόγω της κρίσης του κορωνοϊού. Και γω δεν φταίω που είμαι άνεργος λόγω του κορωνοϊού αλλά δεν μου χαρίζει το μισό δάνειο του σπιτιού μου. Στις ζημιές μαζί και στα κέρδη χωριστά. Αν δεν μπορεί να επιβιώσει να κλείσει. Υπάρχουν δεκάδες εταιρείες να μπουν στην αγορά αρκεί να ελέγχετε τον υγιή αναταγωνισμό.

Χ

Πρέπει πάση θυσία να σωθεί.Είναι ο εθνικός μας αερομεταφορέας πλέον, είναι η εταιρεία που μας πηγαίνει και στο πιό απομακρυσμένο ξερονήσι.Είναι μια καθαρά ελληνική επιχείρηση που απασχολεί χιλιάδες Έλληνες.Είναι μια κερδοφόρα ιδιωτική επιχείρηση με έδρα την Ελλάδα που φορολογείται στην Ελλάδα.Αυτή τη στιγμή λόγω της πανδημίας βρέθηκε σε μια δύσκολη κατάσταση και θα πρέπει να βοηθηθεί για να μην πέσει στα χέρια κορακιών του εξωτερικού που θα την εξαγοράσουν έναντι πινακιου φακής.Το ίδιο έκαναν και όλοι οι ξένοι για τις δικές τους αεροπορικές οι οποίες στηρίχτηκαν με δισεκατομμύρια.Τα χρήματα που θα δώσει το ελληνικό δημόσιο θα τα πάρει και με το παραπάνω από την φορολόγηση της εταιρείας.Αν κλείσει το έργο των αερομεταφορών θα περάσει καί αυτό σε ξένα χέρια.

!!!!!!!!!!!!!!!!!

Πάντως εγώ ένα διάστημα που δούλευα σε αεροδρόμιο επαρχιακό, θυμάμαι ότι με την Aegean πέταγε και το τσίρκο Medranno του Αλέξη του μπαμπά του Ernesto και επειδή μια φορά άργησε να έρθει ο γκαβοκουρουμπλής έφυγε το αεροπλάνο με δύο ώρες καθυστέρηση

Μόνο RyanAir

Κοιτάξτε κάτι χουβαρντάδες φιλελεύθερους με τα λεφτά των άλλων!!! Κοιτάξτε πως κάποιοι αποκτούν ασυλία στην ελεύθερη αγορά!!!

George

Όταν ο ανταγωνισμός κάνει το ίδιο, τι θέλεις να κάνουν? Να την αφήσουν να εξαγοραστεί από τα κοράκια για ένα ευρώ? Τα κοράκια που θα έχουν σωθεί με τα λεφτά των άλλων δεν σε πειράζουν? Το πρόβλημα της το δημιούργησε το κράτος, το κράτος πρέπει να το λύσει.

κοινος νους

να δουμε και ποσα δις θα μας χρεωσουν με την κρατικοποιηση της πειραιως...ο λαος ας χασει τα σπιτια του και ας κλεισουν τα μικρομαγαζα...τα ''αφεντικα''του μωυση εξαργυρωνουν την στηριξη....να τους χαιρεστε εσεις που τους ψηφιζετε!

τσιπαρισμενος συριζαιος

Τέτοιες αναλύσεις κάνετε στην κουμουνδούρου; έτσι εξηγούνται όλα...

Marco Polo

Αυτος πληρωνει 4000 ανθρωπους που εχει προσωπικο αλλους τοσους ειτε σε αεροδρομια ειτε σε εξυπηρετηση που ζουν απο αυτον. Επισης αυτος πληρωνει 300.000.000 φορους στο ελληνικο κρατος το χρονο. Δεν μπορει μια εταιρια που παντα ηταν συνεπης να μη βοηθηθει. ελεος με την μιζερια.

Και μένα τι με νοιάζει ρε κουμπάρε;

δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και δεν σκοπεύω να τη χρησιμοποιήσω ποτέ. Εσύ πούλα και τα νεφρά σου για να τη σώσεις.

Byron K.

Επιτέλους και ένας νοήμων άνθρωπος! Τόσοι εργαζόμενοι εξαρτώνται από μια εταιρεία που είναι «βιτρίνα» της χώρας στο εξωτερικό. Το κράτος οφείλει να τη στηρίξει αφού οι ζημιες της προκλήθηκαν από την πανδημία και από πτήσεις που ακυρώθηκαν λόγω των συνθηκών.

ξεφτιλισμενο κρατος

θα πληρωσει το γιδι ο Ελληνας τα φιλαρακια του κουλη, η δικη μου επιχειρηση ομως θα κλεισει

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης