Απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξης χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες
Απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξης χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες
Απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξης χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες για την αναβάθμιση του λιμανιού του Πειραιά....
«Απαιτούνται γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξης χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες για την αναβάθμιση του λιμανιού του Πειραιά. Οι επενδυτές αλλοδαποί και εγχώριοι πρέπει να έχουν το κατάλληλο-ευέλικτο και σίγουρο περιβάλλον. Προς τούτο οι θεσμικοί Φορείς της Πολιτείας πρέπει να λάβουν τις δέουσες πρωτοβουλίες άμεσα. Αναμένουμε σε αυτό και τη δραστηριοποίηση των Δημοτικών Αρχών.»
Τα λόγια ανήκουν στον πρόεδρο της Δ.Ν.Ε, Νίκο Αρβανίτη στη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες από την Ένωση για το νέο έτος.
Ο Νίκος Αρβανίτης αφού αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στο λιμάνι με τη έλευση της Cosco επεσήμανε:
«1. Ο ΟΛΠ θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην υλοποίηση του Master Plan όπως πρόσφατα ανακοινώθηκε στις προτεραιότητες του οποίου πρέπει να είναι η ανάπτυξη του car terminal αυτοκινήτων διότι έχει μείνει πίσω η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός του.
Η Δ.Ν.Ε. έχει υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στον ΟΛΠ για το ζήτημα αυτό. Επίσης, δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει η περαιτέρω ανάπτυξη του terminal των κρουαζιερόπλοιων λόγω του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.
2. Η ρύθμιση του καμποτάζ ήταν μία σημαντική εξέλιξη και μένουν να γίνουν οι επενδύσεις π που θα καταστήσουν τον Πειραιά μεγάλο εμπορικό κέντρο κρουαζιερόπλοιων.
Τα λόγια ανήκουν στον πρόεδρο της Δ.Ν.Ε, Νίκο Αρβανίτη στη διάρκεια της εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες από την Ένωση για το νέο έτος.
Ο Νίκος Αρβανίτης αφού αναφέρθηκε στα νέα δεδομένα που έχουν διαμορφωθεί στο λιμάνι με τη έλευση της Cosco επεσήμανε:
«1. Ο ΟΛΠ θα πρέπει να δώσει ιδιαίτερη βαρύτητα στην υλοποίηση του Master Plan όπως πρόσφατα ανακοινώθηκε στις προτεραιότητες του οποίου πρέπει να είναι η ανάπτυξη του car terminal αυτοκινήτων διότι έχει μείνει πίσω η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός του.
Η Δ.Ν.Ε. έχει υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στον ΟΛΠ για το ζήτημα αυτό. Επίσης, δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει η περαιτέρω ανάπτυξη του terminal των κρουαζιερόπλοιων λόγω του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας.
2. Η ρύθμιση του καμποτάζ ήταν μία σημαντική εξέλιξη και μένουν να γίνουν οι επενδύσεις π που θα καταστήσουν τον Πειραιά μεγάλο εμπορικό κέντρο κρουαζιερόπλοιων.
3. Επίσης, είναι ζωτικής σημασίας για τον Πειραιά να προχωρήσει η σιδηροδρομική σύνδεση του εμπορικού τμήματος του λιμένος ,έργο που δυστυχώς για λόγους άγνωστους σε μας έχει αδικαιολόγητα καθυστερήσει , όπως επίσης υπέρμετρα και αδικαιολόγητα καθυστερεί ο διεθνής διαγωνισμός για την ανάπτυξη του Θριάσιου εμπορευματικού κέντρου.
4.Η Δ.Ν.Ε συμπληρώνει εφέτος 89 χρόνια συνεχούς, δυναμικής και γόνιμης παρουσίας στη Ναυτιλιακή Κοινότητα, τα μέλη της καλύπτουν ως γνωστό το σύνολο των δραστηριοτήτων του εμπορικού τομέα του λιμανιού και ειδικότερα των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, του Car Terminal και τους Κρουαζιέρας, συνεισφέρει δε πάνω από το 70% στα συνολικά έσοδα του εμπορικού τμήματος του λιμένος Πειραιά, επίτευγμα για το οποίο αισθανόμαστε υπερήφανοι».
4.Η Δ.Ν.Ε συμπληρώνει εφέτος 89 χρόνια συνεχούς, δυναμικής και γόνιμης παρουσίας στη Ναυτιλιακή Κοινότητα, τα μέλη της καλύπτουν ως γνωστό το σύνολο των δραστηριοτήτων του εμπορικού τομέα του λιμανιού και ειδικότερα των Σταθμών Εμπορευματοκιβωτίων, του Car Terminal και τους Κρουαζιέρας, συνεισφέρει δε πάνω από το 70% στα συνολικά έσοδα του εμπορικού τμήματος του λιμένος Πειραιά, επίτευγμα για το οποίο αισθανόμαστε υπερήφανοι».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα