Ο Βασίλης Κοσμόπουλος νέος γενικός διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου

kosmopoul_os

Την απόφαση υπέγραψε η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου

O σκηνοθέτης και παραγωγός Bασίλης Κοσμόπουλος διορίζεται γενικός διευθυντής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου με τριετή θητεία.

Την απόφαση υπέγραψε η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της προκήρυξης και τη σχετική εισήγηση του Δ.Σ. του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου (ΕΚΚ)

Ο Βασίλης Κοσμόπουλος είναι σκηνοθέτης-παραγωγός. Η επαγγελματική, εκπαιδευτική και ερευνητική του δραστηριότητα διακρίνεται για την πολυδιάστατη ενασχόλησή του με τον κινηματογράφο και εν γένει τις οπτικοακουστικές τέχνες. Το σκηνοθετικό του έργο περιλαμβάνει δουλειές στο χώρο της μυθοπλασίας (Ο Φωτογράφος των Τρικάλων, 2005) και του ντοκιμαντέρ (Γιάννης Μηλιάδης, 2016, Πέτρος Κόκκαλης, 2017), ενώ πειραματίζεται διαρκώς και με άλλες φόρμες οπτικοακουστικής αφήγησης, όπως οι κινηματογραφικές και πολυμεσικές εγκαταστάσεις (Επίκαιρα Πατρών: ο λαβύρινθος με τις εικόνες, Πάτρα - Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης, 2006).

Αποφοίτησε από τη Σχολή Κινηματογράφου Τηλεόρασης Λ. Σταυράκου και από το τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών, όπου ολοκλήρωσε και τις μεταπτυχιακές του σπουδές με υποτροφία του ΙΚΥ. Είναι υποψήφιος διδάκτορας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ακόμα, είναι απόφοιτος του διεθνούς κύκλου επαγγελματικής κατάρτισης για την ανάπτυξη σχεδίων ντοκιμαντέρ Documentary Campus Masterschool (2006). Ειδικεύτηκε, επίσης, στη σκηνοθεσία στην Ακαδημία Κινηματογράφου και Τηλεόρασης Μονάχου (HFF), ως επισκέπτης φοιτητής με υποτροφία του ΕΚΚ, και αργότερα στην «Ποιοτική Δημοσιογραφία και Νέες Τεχνολογίες» (Q.J.N.T./DUK).

Δίδαξε σκηνοθεσία στο Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και οπτικοακουστική αφήγηση σε μεταπτυχιακά και προπτυχιακά προγράμματα. Υπήρξε επιμορφωτής του τομέα Οπτικοακουστικών Τεχνών του προγράμματος «Μελίνα - Εκπαίδευση και Πολιτισμός». Συγχρόνως, εργάστηκε ως επιστημονικός συνεργάτης στο Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, στο έργο: «Ψηφιακό Αρχείο Ελληνικού Κινηματογράφου» (ΕΚΚ) και στο ερευνητικό πρόγραμμα: «Σχεδιάζοντας το Μουσείο της Πόλης του Βόλου» (Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας).

Τον Φεβρουάριο του 2017, επιλέχθηκε ύστερα από ανοιχτή προκήρυξη διευθυντής Ανάπτυξης και Παραγωγής του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, ενώ από τον Νοέμβριο του ίδιου έτους εκτελούσε παράλληλα τα καθήκοντα του αναπληρωτή γενικού διευθυντή.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

brothers01

Ο Ζακ Οντιάρ έχει κάνει μερικές από τις καλύτερες σύγχρονες ταινίες διεθνώς («Ο χτύπος που έχασε η καρδιά μου», «Προφήτης», «Dheepan: Άνθρωπος χωρίς πατρίδα»), κάτι που είναι επιπροσθέτως βαρησύμαντο, καθώς ο Ζακ Οντιάρ είναι Γάλλος. Και ως γνωστόν, πολλοί οι Γάλλοι σκηνοθέτες, λίγοι οι πραγματικά καλοί.

beautifulboy01

Οκτώ νέες αφίξεις και η μία πάνω στην άλλη. Καλύτερη όλων  το  «Ομορφο  αγόρι» που  στάζει   συγκίνηση  χωρίς ίχνος μελοδραματισμού και ευκολιών

beautiful_boy

Το 1980 ο Τζον Λένον έγραψε το «Beautiful Boy» για το γιο του Σον. Είναι ένα τραγούδι που εκφράζει τρυφερά την πατρική αγάπη, μαζί με την επίγνωση της ομορφιάς και της δυσκολίας που τους επιφυλάσσει η ζωή. Με έναν παρόμοιο τρόπο, η ταινία «Ένα όμορφο αγόρι» του Φέλιξ φαν Γκρένινγκεν αποτυπώνει με τρυφερότητα τη δυσκολία στη σχέση ενός πατέρα και του γιου του.