Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Διπλά εγκαίνια στην γκαλερί Ιλεάνα Τούντα
Διπλά εγκαίνια στην γκαλερί Ιλεάνα Τούντα
Σε δύο καλλιτέχνες αφιερώνεται ο χώρος του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα από Πέμπτη 15 Νοέμβριου, καθώς παρουσιάζοντας τη νέα ατομική έκθεση της Αλίκης Παλάσκα με τίτλο «O Χρόνος Παραμένει Ακίνητος, Όπως Ενας Κλειστός Χώρος» και το έργο του Yves Ackermann με τίτλο «My Love Soon».
Σε δύο καλλιτέχνες αφιερώνεται ο χώρος του Κέντρου Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα από Πέμπτη 15 Νοέμβριου, καθώς παρουσιάζοντας τη νέα ατομική έκθεση της Αλίκης Παλάσκα με τίτλο «O Χρόνος Παραμένει Ακίνητος, Όπως Ενας Κλειστός Χώρος» και το έργο του Yves Ackermann με τίτλο «My Love Soon».
Στη φιλμογραφία του Yves Ackermann κυριαρχούν τα μονοθεματικά πλάνα στα οποία συνήθως προβάλλεται μια γιγαντιαία φιγούρα, είτε αυτή είναι κάποιο αντικείμενο, είτε ένα άτομο ή μια σύνθεση στοιχείων. Τα όρια μεταξύ του φαντασιακού και της πραγματικότητας είναι ασαφή, δημιουργώντας έτσι στο θεατή αισθήματα αβεβαιότητας και αμηχανίας.
Ο Ackermann τοποθετεί τα θέματά του σε ένα σκόπιμα κατασκευασμένο «μη-περιβάλλον», όπου έννοιες όπως ο χρόνος και ο χώρος δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές.
Η Παλάσκα παρουσιάζει μέσα από την έκθεση «O Χρόνος Παραμένει Ακίνητος, Όπως Ενας Κλειστός Χώρος» εγκαταστάσεις με ζωγραφική πάνω σε ύφασμα.
Ο θεατής έρχεται αντιμέτωπος με τις έννοιες του χώρου, του χρόνου και του θεάματος. Θραύσματα μνήμης που ανατρέχουν σε προηγούμενες εποχές, με αναφορές έργων τέχνης του 15ου και 16ου αιώνα και αντικείμενα που παραπέμπουν σε παραστάσεις θεάματος του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου.
Τη βραδυά των εγκαινίων, η υψίφωνος Ελένη Λυδία Σταμέλλου θα τραγουδήσει τραγούδια του 15ου και 16ου αιώνα, με τη συνοδεία του πιανίστα Μάριου Καζά.
Στη φιλμογραφία του Yves Ackermann κυριαρχούν τα μονοθεματικά πλάνα στα οποία συνήθως προβάλλεται μια γιγαντιαία φιγούρα, είτε αυτή είναι κάποιο αντικείμενο, είτε ένα άτομο ή μια σύνθεση στοιχείων. Τα όρια μεταξύ του φαντασιακού και της πραγματικότητας είναι ασαφή, δημιουργώντας έτσι στο θεατή αισθήματα αβεβαιότητας και αμηχανίας.
Ο Ackermann τοποθετεί τα θέματά του σε ένα σκόπιμα κατασκευασμένο «μη-περιβάλλον», όπου έννοιες όπως ο χρόνος και ο χώρος δεν μπορούν να γίνουν αντιληπτές.
Η Παλάσκα παρουσιάζει μέσα από την έκθεση «O Χρόνος Παραμένει Ακίνητος, Όπως Ενας Κλειστός Χώρος» εγκαταστάσεις με ζωγραφική πάνω σε ύφασμα.
Ο θεατής έρχεται αντιμέτωπος με τις έννοιες του χώρου, του χρόνου και του θεάματος. Θραύσματα μνήμης που ανατρέχουν σε προηγούμενες εποχές, με αναφορές έργων τέχνης του 15ου και 16ου αιώνα και αντικείμενα που παραπέμπουν σε παραστάσεις θεάματος του 19ου αιώνα και αρχές του 20ου.
Τη βραδυά των εγκαινίων, η υψίφωνος Ελένη Λυδία Σταμέλλου θα τραγουδήσει τραγούδια του 15ου και 16ου αιώνα, με τη συνοδεία του πιανίστα Μάριου Καζά.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα