Ζήστε τη μαγεία των Χριστουγέννων στο νέο Flagship Store της Toys-Shop στην Αριστοτέλους
Η δεύτερη έκθεση της 4χρονης ζωγράφου – φαινόμενο!
Η δεύτερη έκθεση της 4χρονης ζωγράφου – φαινόμενο!
Δεν είναι απλά ένα άλλο ταλέντο που πιάνουν τα χέρια του, είναι ένα παιδί – φαινόμενο…
Δεν είναι απλά ένα άλλο ταλέντο που πιάνουν τα χέρια του, είναι ένα παιδί – φαινόμενο… Ο λόγος για την τετράχρονη Aελίτα Aντρέ από την Αυστραλία, η οποία μόλις στα δύο της χρόνια πραγματοποίησε την πρώτη της έκθεση ζωγραφικής. Όχι μόνο απέσπασε απίστευτες κριτικές, αλλά το πρόσωπό της φιγουράρει σχεδόν σε όλα τα περιοδικά τέχνης και σήμερα, δύο χρόνια μετά την πρώτη της έκθεση, πραγματοποιεί στο Μανχάταν την δεύτερη, σε ηλικία τεσσάρων ετών!
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των γονιών της, η μικρή Aελίτα μπουσούλαγε πάνω σε καμβάδες μόλις ήταν9 μηνών, μιας και οι δυο της γονείς είναι και αυτοί ζωγράφοι. Στην αρχή η μητέρα της δεν ήξερε αν θα έπρεπε να λάβει σοβαρά την τέχνη της κόρης της ή απλά ήταν ένα παιδί που παίζει με τα χρώματα. Το ταλέντο όμως της μικρής ήταν τόσο εμφανές που η μητέρα της θέλησε να λάβει και μια δεύτερη γνώμη. Προσέγγισε τον διευθυντή της γκαλερί της Brunswick Street, Mαρκ Τζέιμσον, με έργα της Aελίτα, και τα παρουσίασε ως τις δημιουργίες μίας Ρωσίδας ζωγράφου αφηρημένης τέχνης. Ο διευθυντής έμεινε έκθαμβος με την τέχνη της και δέχτηκε να συμπεριλάβει τα έργα σε μια έκθεση ζωγραφικής, δίχως όμως να γνωρίζει ότι η νεαρή ζωγράφος ήταν η κόρη της Kαλασνίκοβα ούτε ότι ήταν μόλις δύο χρόνων! Ο κ. Τζέιμσον έμαθε την ηλικία της Aελίτα αφότου ήδη είχε αρχίσει να διαφημίζει την έκθεση και να τυπώνει τις προσκλήσεις. «Οφείλω να ομολογήσω ότι σοκαρίστηκα στην αρχή αλλά ύστερα από συνομιλίες που είχα με τους συναδέλφους μου, αποφάσισα να συμπεριλάβω τα έργα της όπως ήταν ήδη προσχεδιασμένο», είπε.
Η κ. Kαλασνίκοβα είπε ότι δεν είχε σκοπό να παραπλανήσει τον διευθυντή της γκαλερί, απλά ήθελε τα έργα της κόρης της να κριθούν αντικειμενικά κι όχι με βάση την μικρή της ηλικία. Οι γονείς αρνούνται κατηγορηματικά την συμμετοχή τους στις δημιουργίες της κόρης τους, υποστηρίζοντας ότι δεν αφήνει κανέναν να αγγίξει τα έργα της, ή να την παροτρύνει να χρησιμοποιήσει κάποιο διαφορετικό χρώμα. Παρόλα αυτά παραδέχονται ότι βοήθησαν στην ονομασία των έργων, που αγοράζονται για $4.800 και $10.000 το κομμάτι και είναι ανάρπαστα στην χώρα καταγωγής της, την Ρωσία αλλά και στο Χονγκ Κονγκ.
Οι γονείς της υποστηρίζουν ότι δεν την πιέζουν να ζωγραφίσει και ότι είναι κάτι που διάλεξε από μόνη της κι ότι αυτό που πρέπει να κριθεί είναι η αφηρημένη τέχνη της και όχι η μικρή της ηλικία. Αλλά η διασημότητα και τα ταξίδια δεν άλλαξαν την αθωότητα και την φαντασία των έργων της. Ζωγραφίζει με τη ελευθερία και την ζωντάνια ενός παιδιού, ζωγραφίζει απλά επειδή έτσι νιώθει και μόνο για εκείνη. Συναισθήματα που λείπουν από τους επαγγελματίες ζωγράφους, καθώς η πίεση για την αναγνώριση του ταλέντου τους, τους οδηγεί σε καλλιτεχνικό αδιέξοδο.
Σύμφωνα με τις μαρτυρίες των γονιών της, η μικρή Aελίτα μπουσούλαγε πάνω σε καμβάδες μόλις ήταν9 μηνών, μιας και οι δυο της γονείς είναι και αυτοί ζωγράφοι. Στην αρχή η μητέρα της δεν ήξερε αν θα έπρεπε να λάβει σοβαρά την τέχνη της κόρης της ή απλά ήταν ένα παιδί που παίζει με τα χρώματα. Το ταλέντο όμως της μικρής ήταν τόσο εμφανές που η μητέρα της θέλησε να λάβει και μια δεύτερη γνώμη. Προσέγγισε τον διευθυντή της γκαλερί της Brunswick Street, Mαρκ Τζέιμσον, με έργα της Aελίτα, και τα παρουσίασε ως τις δημιουργίες μίας Ρωσίδας ζωγράφου αφηρημένης τέχνης. Ο διευθυντής έμεινε έκθαμβος με την τέχνη της και δέχτηκε να συμπεριλάβει τα έργα σε μια έκθεση ζωγραφικής, δίχως όμως να γνωρίζει ότι η νεαρή ζωγράφος ήταν η κόρη της Kαλασνίκοβα ούτε ότι ήταν μόλις δύο χρόνων! Ο κ. Τζέιμσον έμαθε την ηλικία της Aελίτα αφότου ήδη είχε αρχίσει να διαφημίζει την έκθεση και να τυπώνει τις προσκλήσεις. «Οφείλω να ομολογήσω ότι σοκαρίστηκα στην αρχή αλλά ύστερα από συνομιλίες που είχα με τους συναδέλφους μου, αποφάσισα να συμπεριλάβω τα έργα της όπως ήταν ήδη προσχεδιασμένο», είπε.
Η κ. Kαλασνίκοβα είπε ότι δεν είχε σκοπό να παραπλανήσει τον διευθυντή της γκαλερί, απλά ήθελε τα έργα της κόρης της να κριθούν αντικειμενικά κι όχι με βάση την μικρή της ηλικία. Οι γονείς αρνούνται κατηγορηματικά την συμμετοχή τους στις δημιουργίες της κόρης τους, υποστηρίζοντας ότι δεν αφήνει κανέναν να αγγίξει τα έργα της, ή να την παροτρύνει να χρησιμοποιήσει κάποιο διαφορετικό χρώμα. Παρόλα αυτά παραδέχονται ότι βοήθησαν στην ονομασία των έργων, που αγοράζονται για $4.800 και $10.000 το κομμάτι και είναι ανάρπαστα στην χώρα καταγωγής της, την Ρωσία αλλά και στο Χονγκ Κονγκ.
Οι γονείς της υποστηρίζουν ότι δεν την πιέζουν να ζωγραφίσει και ότι είναι κάτι που διάλεξε από μόνη της κι ότι αυτό που πρέπει να κριθεί είναι η αφηρημένη τέχνη της και όχι η μικρή της ηλικία. Αλλά η διασημότητα και τα ταξίδια δεν άλλαξαν την αθωότητα και την φαντασία των έργων της. Ζωγραφίζει με τη ελευθερία και την ζωντάνια ενός παιδιού, ζωγραφίζει απλά επειδή έτσι νιώθει και μόνο για εκείνη. Συναισθήματα που λείπουν από τους επαγγελματίες ζωγράφους, καθώς η πίεση για την αναγνώριση του ταλέντου τους, τους οδηγεί σε καλλιτεχνικό αδιέξοδο.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα