Μενδώνη για γλυπτά του Παρθενώνα: Το αίτημα για δανεισμό δεν σημαίνει αναγνώριση κυριότητας στους Βρετανούς

mar43

«Η πρόταση να εκτεθούν τα γλυπτά στην Αθήνα δεν έχει καμία σχέση με το πάγιο αίτημα (σ.σ. για την επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα)» είπε η υπ. Πολιτισμού - Βρετανικό Μουσείο: Αυτή είναι η προϋπόθεση για να συζητήσουμε τον δανεισμό

Κατηγορηματική ότι η πρόταση για δανεισμό των Γλυπτών του Παρθενώνα, που βρίσκονται στο Βρετανικό Μουσείο, στην Ελλάδα το 2021 με αφορμή τις εκδηλώσεις για τη συμπλήρωση 200 ετών από την επανάσταση του 1821 δεν σημαίνει αναγνώριση της κυριότητάς τους από τους Βρετανούς εμφανίστηκε η υπουργός Πολιτισμού Λίνα Μενδώνη.

«Ποτέ και με κανέναν τρόπο δεν τίθεται θέμα κυριότητας. Δεν αλλάζει σε τίποτα η ελληνική θέση γιατί δεν δεχόμαστε την κλοπή. Η πρόταση να εκτεθούν τα γλυπτά στην Αθήνα δεν έχει καμία σχέση με το πάγιο αίτημα (σ.σ. για την επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα)» είπε η υπ. Πολιτισμού στον ΣΚΑΪ.

Η κυρία Μενδώνη υπενθύμισε, εξάλλου, ότι «από τη στιγμή που θέτει η Μελίνα Μερκούρη το αίτημα για την επανένωση των γλυπτών με το μνημείο, η Ελλάδα δηλώνει ότι τα μάρμαρα εκλάπησαν. Η κλοπή δεν είναι δυνατόν να αποκτήσει κανένα δικαίωμα. Από τότε η πάγια θέση είναι ότι η Ελλάδα δεν αναγνωρίζει την κυριότητα και άρα δεν αναγνωριζει ούτε τη νομή ούτε την κατοχή στο Βρετανικό Μουσείο. Με αφορμή τις εκδηλώσεις για το 2021 ο κ. Μητσοτάκης έθεσε ένα ξεκάθαρο θέμα προς τη βρετανική κυβέρνηση, ένα αίτημα δανεισμού υπό την προϋπόθεση του πλαισίου που ανέφερα».

Επιχειρώντας να εξηγήσει τι θα σημαίνει τυχόν αποδοχή του ελληνικού αιτήματος, η κυρία Μενδώνη είπε ότι «εάν δεχτούν οι Βρετανοί, αυτό σημαίνει ότι κάμπεται η απόλυτα αρνητική στάση τους. Εάν αποδεχθούν μέσα στο πλαίσιο που θέτει διαχρονικά η Ελλάδα, σημαίνει ότι η άκαμπτη στάση αρχίζει σιγά-σιγά να κάμπεται».

Η ίδια συμπλήρωσε ότι «ετοιμάζουμε τον φάκελο για να υποβληθεί το αίτημα όποτε κρίνει ο πρωθυπουργός» ενώ ερωτηθείσα αν υπήρξε προεργασία από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία απάντησε ότι «σε επίπεδο υπηρεσιακό γίνονταν κινήσεις. Δεν γνωρίζω να υπήρξε κάποια προσπάθεια σε επίπεδο πολιτικής ηγεσίας».

Μενδώνη για γλυπτά του Παρθενώνα

Βρετανικό Μουσείο: Αυτή είναι η προϋπόθεση για να συζητήσουμε τον δανεισμό

Στο μεταξύ, εκπρόσωπος του Βρετανικού Μουσείου εξέφρασε μέσω των «ΝΕΩΝ», τη θέση του οργανισμού, απέναντι στο αίτημα του Έλληνα Πρωθυπουργού για προσωρινή επιστροφή των Γλυπτών στην Αθήνα το 2021, στο πλαίσιο του εορτασμού των 200 ετών από την Ελληνική Επανάσταση. «Προϋπόθεση για να μπούμε σε οποιαδήποτε συζήτηση περί δανεισμού των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι να αναγνωρίσετε ότι νόμιμος ιδιοκτήτης τους είναι η Βρετανία και όχι η Ελλάδα» ανέφερε η εκπρόσωπος του Μουσείου, ενώ επισημάνθηκε πως οποιαδήποτε απόφαση θα ληφθεί από το Βρετανικό Μουσείο και όχι από τη βρετανική κυβέρνηση.

ΣΧΟΛΙΑ (68)

και όμως

Νομίζω ότι κανείς δεν κατάλαβε το κόλπο γκρόσο του Κυριάκου! Ήθελε να πάρει τα μάρμαρα και καλά δανεικά και να μην τα ξαναγυρίσει ποτέ! Αλλά που να καταλάβετε εσείς, σας τυφλώνει το αντιδεξιό μένος!

...

Άρα μας λες από τη μία ότι ο Μητσοτάκης είναι ένας κοινός απατεώνας, που λέει ψέματα προκειμένου να πετύχει το σκοπό του (καθόλου καλό για όσους τον ψήφισαν), και από την άλλη ότι με το "ιδιοφυές" σχέδιό του θα μπλέξουμε σε δικαστικές περιπέτειες, καθώς με το δανεισμό θα αναγνωρίσουμε ότι τα μάρμαρα ανήκουν στη Βρετανία, και θα χάσουμε και τα αντικείμενα που θα δώσουμε στους Βρετανούς. Εξαιρετικό σχέδιο.

Σωστός και πάλι ο Κυριακος

Και αυτό που δήλωσε κατάμουτρα στους Αγγλους, οτι "ειναι χαμένη η μαχη σας να τα κρατήσετε στην Αγγλια" τους εξευτελισε διεθνως. Αν ελθουν τα μαρμαρα θα ειναι θριαμβος για την χωρα.

Παπαρολόγοι αμόρφωτοι ελληναράδες

Αυτοί είναι οι ψηφοφόροι και οι οπαδοί του βλα-Κουλη, σε αυτούς απευθύνεται. Που από τη μια σκίζουν τα ρούχα τούς για την περιουσία της εκκλησίας επειδή υπάρχουν χρυσόβουλα του Παλαιολόγου και φιρμάνια του σουλτάνου και από την άλλη πιστεύουν ότι θα φέρουν πίσω τα γλυπτά υποστηριζοντας ότι είναι άκυρες οι συμφωνίες του Έλγιν με τους Τουρκους. Τόσο βλα-Κουληδες που δεν κατανοούν τη μέγιστη βλακεία που εκστόμισε ο νάνος που προσπαθούν να μας πλασάρουν για πρωθυπουργό οι στρατιές των ιματζ μεικερς. 30 χρόνια ενιαίας κοινής πολιτικής στα σκουπίδια επειδή το ζαβο δεν μπορεί νά το βουλώσει!

Πρακτορας του Μπριτις Κάνσιλ

Μόλις σκέφτηκαν ένα πρόγραμμα erasmus αρχαίων γλυπτών. θα μας στείλεται κομμάτια π.χ της κνωσού ή αρχαίας ολυμπίας θα σας στείλουμε δικά μας από από παρθενώνα

O σανός δεν είναι super food

«Προϋπόθεση για να μπούμε σε οποιαδήποτε συζήτηση περί δανεισμού των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι να αναγνωρίσετε ότι νόμιμος ιδιοκτήτης τους είναι η Βρετανία και όχι η Ελλάδα» Οι Βρετανοί δεν πιάστηκαν τελικά κορόιδα από την κα Μενδώνη που μας διαβεβαίωνε ότι δανεισμός δεν συνεπάγεται κι αναγνώριση της Βρετανικής κυριότητας επί των Ελληνικών γλυπτών. Κορόιδα πιάστηκαν μόνο κάποιοι σανοφάγοι ΝΔτες που υποστηρίζουν αυτήν την κυβέρνηση κουρελού.

Νηρέας

Τι συμβολίζει ο Παρθενώνας ? Εκτός από τα ανθρώπινα ιδεώδη τα γνωστά σε όλους μας . Αυτά τα γλυπτά είναι δήγμα αρχιτεκτονικής ονομάστηκε κλασικός κόσμος , Σε όλη την Ευρώπη τ αντέγραψαν και θαυμάστηκαν . Με τα χρόνια προσπάθησαν να κάνουν κάτι δικό τους Μπαρόκ. Λουδοβίκου. κλπ τρίχες... ποτέ δεν τα ξεπέρασαν , Αυτά να μαθαίνετε στα παιδιά σας και να είστε υπερήφανοι σαν έλληνες Θα τα διεκδικούμε .....Οι αυτοκρατορίες κατέρρευσαν Ακόμα και οι Ινδιάνοι της Αμερικής και Αυστραλίας βρήκαν μετά από χρόνια δίκιο Αυτά ξέρω

Πρωθυπουργός από τα lidl

Βρετανικό Μουσείο μετά τη γκάφα Μητσοτάκη: «Προϋπόθεση για να μπούμε σε οποιαδήποτε συζήτηση περί δανεισμού των Γλυπτών του Παρθενώνα είναι να αναγνωρίσετε ότι νόμιμος ιδιοκτήτης τους είναι η Βρετανία και όχι η Ελλάδα» αναφέρει η δήλωση - απάντηση της Χάνα Μπόλτον, εκπροσώπου Τύπου του Μουσείου στον Κυριάκο Μητσοτάκη. Το Βατερλό ενός γελοίου... Μήπως είναι ώρα να αφήσεις τα μάρμαρα και να φέρεις πίσω τον βασιλέα που δεν κατάφερε ο πατέρας σου;

Ο κάθε πολιτικός, υπουργός

και βουλετής ξεκινάει μιά καμπάνια για την επιστροφή των αγαλμάτων. Είναι ανήθικο να ξεσηκώνεις ένα λαό, και μετά να μη κάνεις τίποτα. Είναι ακόμα πιό ανήθικο να ξέρεις εκ των προτέρων ότι δε θα πετύχεις τίποτα, απώς συζήτηση να γίνεται για πολιτικά ωφέλη με επιχειρήματα που θα τα ξεχάσει και ο λαός και οι πολιτικοί του. Και μετά απο λιγους μήνες, λίγα χρόνια πάλι στο επίκεντρο θα βρεθούνε αυτοί ή αλλοι πολιτικοί και ο λαός πάλι θα εξανίσταται και θα βρίζει και θα λοιδωρεί του "άλλους". Τζερτζελες να γίνεται απο αλητοπολιτικούς που κοροιδεύουν.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Διεθνείς επιστημονικοι κύκλοι έχουν καταδικάσει την απαράδεκτη αρχαιολογικη τακτική όπου αρχαιολογικά ευρήματα είναι αποκομμένα από την αρχική τους θέση ,την μήτρα τους (matrix) και το αρχαιολογικό τους περιβάλλον. Η τυχοδιώκτη και ανισορροπη τακτική της εκάστοτε αγγλικής κυβερνησης επιβεβαιώνει την έννοια της κλεψιας και της ψευτιάς για λόγους πολιτικούς και οικονομικούς. Ο Παρθενώνας και τα μάρμαρα του είναι προστατευμένα μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς και πρέπει Η Unesco να επέμβει. Είναι βάρβαρο και Απολίτιστο Η αγγλική εμμονή......

Άγις

Εγώ ΞΕΡΩ το εξής και χωρίς ΠΟΛΛΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ:_______Εάν ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ότι είσαι ΚΥΡΙΟΣ των Γλυπτών αυτών, τα ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΣ μέσω της ΝΟΜΙΚΗΣ οδού γιά να σου αναγνωρισθεί πανηγυρικά η ΚΥΡΙΟΤΗΣ και να ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ!______Εάν ΔΕΝ το ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ και συνεχίζεις να λες ΛΟΓΙΑ, τότε γίνεσαι ΓΡΑΦΙΚΟΣ και ΣΑΧΛΑΜΑΡΑΣ και πρέπει να ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ αυτή η καραμέλα.____Σε αυτό ΚΥΡΙΩΣ φταίνε οι ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ που λένε ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ διάφορες ΚΟΤΣΑΝΕΣ του λαού, ενώ ΞΕΡΟΥΝ ότι ΔΕΝ υπάρχει ΕΛΠΙΔΑ βασίμου νομικής διεκδίκησης των Γλυπτών του Παρθενώνος!..

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Wim_Mertens

Στο πρώτο μέρος της συναυλίας, ο Φλαμανδός μουσικός θα παρουσιάσει την πρόσφατη δουλειά του, «That Which is Not» και στο δεύτερο μέρος θα μία επιλογή από τα πιο γνωστά κομμάτια

xrwma_odigos

Η Πόλη του Φωτός δεν έχει μυστικά από τον πιο ολοκληρωμένο και έγκυρο ταξιδιωτικό οδηγό του κόσμου. Γνωρίστε μία από τις πιο γοητευτικές πόλεις του κόσμου με ξεναγό την πιο πρόσφατη έκδοση του National Geographic Traveler.

Renos_1

Μια πρωτότυπη μουσικοθεατρική παράσταση εμπνευσμένη από το ποίημα του Κώστα Καρυωτάκη «Μπαλάντα στους άδοξους ποιητές των αιώνων» παρουσιάζεται στις 30 Νοεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής