Ο Σύλλογος «Οι Φίλοι του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών» τιμά τον Σταμάτη Κριμιζή

krimizie

Tην Τετάρτη 16 Μαΐου 2018, ώρα 20.00 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών

Ο Σύλλογος «Οι Φίλοι του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών
» το έτος 2014 εγκαινίασε τον φιλόδοξο κύκλο εκδηλώσεων, με σκοπό να τιμήσει Μεγάλους Έλληνες και Ελληνίδες, που διακρίθηκαν στο εξωτερικό για την επιστημονική, πνευματική και πολιτιστική τους δράση. Η πρώτη μεγάλη Ελληνίδα που τιμήθηκε ήταν η Ελένη Γλυκατζη Αρβελέρ
.



Η δεύτερη στη σειρά εκδήλωση, αποφασίστηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο των «Φίλων», στις αρχές του 2017 και καθορίστηκε να είναι προς τιμήν του Αστροφυσικού κ.
Σταμάτη Κριμιζή.



Μετά από έντονη και συστηματική δουλειά 18 μηνών και χάρη στην ευγενική χορηγία του Κοινωφελούς Ιδρύματος «Μαρία Τσάκος», ο Σύλλογος «Οι Φίλοι του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών» , θα παρουσιάσει το αποτέλεσμα αυτής της πολύμηνης προσπάθειας την Τετάρτη 16 Μαΐου 2018, ώρα 20.00 στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών (αίθουσα Τριάντη). Ένα θεατρικό δρώμενο βασισμένο στη ζωή και το έργο του Καθηγητή Σταμάτη Κριμιζή. Μια δημιουργική ιδέα του Θανάση Λάλα και της Ελευθερίας Ντεκώ, με μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου, εμπνευσμένη από τους ήχους του σύμπαντος, που ο συνθέτης παραχώρησε για τις ανάγκες της βραδιάς.



Η είσοδος θα είναι ελεύθερη.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

dafo_ar

Εξι νέες αφίξεις δηλαδή μία «Στην πύλη της αιωνιότητας» Ως ανώτερη by far, όλων των άλλων και λόγω κατάδυσης στον ψυχισμό του Βίνσεντ Βαν Γκογκ όσο και για την ερμηνεία του Γουίλεμ Νταφό!

banksy_tokyo

Το Τόκιο προσπαθεί να εξακριβώσει εάν ένα έργο που δείχνει έναν ποντικό να κρατά ομπρέλα ανήκει στον Banksy – Η βάση στην οποία βρίσκεται το γκράφιτι μεταφέρθηκε σε ασφαλές σημείο για την προστασία του

jacques_demy_arthro

Ο Ζακ Ντεμί έγινε παγκοσμίως γνωστός με τις Ομπρέλες του Χερβούργου και διαχρονικός με Τα κορίτσια του Ροσφόρ ή με το Δέρμα γαϊδάρου. Δημιουργός ενός γοητευτικού φαντασιακού, όπου η μουσική έχει πάντα ιδιαίτερη θέση, αντιπαραθέτει συχνά το όνειρο με τη μαγεία βγάζοντας ατυχή και ζοφερά συμπεράσματα.