«Ζεσταίνονται» τα πράγματα στις Κάννες

«Ζεσταίνονται» τα πράγματα στις Κάννες

Λένε ότι όταν αρχίζεις και κουράζεσαι βλέπεις πουλάκια ή ακούς καμπάνες. Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα, κουρασμένος είμαι, εώς και πάρα πολύ αλλά πουλάκια δεν έχω δει, εφ’ όσον σεξ δεν έχω όχι απλώς προλάβω να κάνω αλλά ούτε καν να το σκεφτώ

«Ζεσταίνονται» τα πράγματα στις Κάννες
ΗΜΕΡΑ 6η – 17.05.10
Αγαπητό μου Καννολόγιο

Λένε ότι όταν αρχίζεις και κουράζεσαι βλέπεις πουλάκια ή ακούς καμπάνες. Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα, κουρασμένος είμαι, εώς και πάρα πολύ αλλά πουλάκια δεν έχω δει, εφ’ όσον σεξ δεν έχω όχι απλώς προλάβω να κάνω αλλά ούτε καν να το σκεφτώ. Στο κομμάτι καμπάνες τώρα, ανησύχησα λίγο όταν περπατώντας κοντά στο Palais, άρχισα να ακούω από την εκκλησία του Aγιονικόλα εδώ στις Κάννες, τη μουσική του «Μονομάχου» και το «West Side Story” παιγμένο από εκκλησιαστικό όργανο. 

Ευτυχώς δεν ήταν προβολές του χαλασμένου μου μυαλού, αλλά ένα κοντσέρτο με διάσημα κινηματογραφικά θέματα, που φιλοξενούσε η εκκλησία των Καννών. Σκεφτείτε κάτι τέτοιο να συμβαίνει στην ενορία της γειτονιάς σας και μετά το ξανασυζητάμε, αν τελικά, ο καθολικισμός είναι όντως πιο στριμόκωλος από την ορθοδοξία και πόσο. Έχουμε μπει πλέον στη δεύτερη εβδομάδα του φεστιβάλ και μετά από μια σύντομη ανάπαυλα, τα πράγματα αρχίζουν και πάλι να ζεσταίνονται, κινηματογραφικά και κοσμικά, μολονότι ο κόσμος στους δρόμους είναι αισθητά μικρότερος από πέρσι. Στο διαγωνιστικό τμήμα προβλήθηκε, το σκηνοθετικά άψογο «Biutiful» του Αλεχάντρο Γκοζάλες Ιναρίτου με τον Χαβιέ Μπάρδεμ, σε ρεσιτάλ ερμηνείας, που  δίχασε τον κόσμο. 

Κλείσιμο
Προσωπικά με συγκλόνισε αλλά κρατάω και μια πισινή όσον αφορά στην εμμονή του Ιναρίτου με το θανατικό, το μεταφυσικό και την καλλιγραφική, σχεδόν πορνογραφική στην ηθική της, μετουσίωση της δυστυχίας σε σκηνοθετική επίδειξη. Προβλήθηκε δυστυχώς και το “Copie Conforme” του Αμπάς Κιαροστάμι, με τη Ζιλιέτ Μπινός, που το είδα στην βραδινή του προβολή, και άκουσα ότι στην απογευματινή του, ήταν η πρώτη φετινή ταινία που έφαγε γιούχα, κατά το ευγενικό συνήθειο των σκληροτράχηλων κριτικών  εδώ στις Κάννες. Εν προκειμένω μπορώ να τους καταλάβω πάντως, κοντά δυο ώρες δρόμο ταινία, με την Ζιλιέτ Μπινός και έναν που ήταν ή που έπαιζε σαν να ήταν μαλάκας, να μιλάνε για την τέχνη και τις σχέσεις, και να προσποιούνται ή να είναι όντως (δεν έχει καμία απολύτως σημασία) ζευγάρι. Φρίκη κανονική για παπαρολόγους κριτικούς καλλιτεχνικούς σημειολόγους των κρεμαστών επομένως και γερασμένων οπισθίων. 

Μέσα σε όλα, προβλήθηκε και το «Film Socialism” του Ζαν Λικ Γκοντάρ, που εξ’ ορισμού δεν υπήρχε περίπτωση να το δω, απουσία του ίδιου του Γκοντάρ, ο οποίος έστειλε αντ’ αυτού ανακοίνωση, πως με αυτά και με εκείνα και την κρίση στην Ελλάδα (ναι, ανέφερε την Ελλάδα) αρνείται να συμετάσχει σε γκλαμουροπανήγυρεις όπως των Καννών. Άει μωρή Τσίπρα δηλαδή, που τώρα το θυμήθηκες που είσαι στα αζήτητα ότι έχουμε κρίση στον κόσμο για να κάνεις ντόρο. Ευτυχώς, το παράδειγμα του, δεν ακολούθησαν οι πλούσιοι και διάσημοι αυτού του πλανήτη, για να έχουμε κάτι να γράφουμε και έκαναν όλοι την περαντζάδα τους από δω, καταλήγοντας το βράδυ οι περισσότεροι στο πάρτι στης Chopard με αφορμή τα 150 χρόνια του οίκου με κονσέρτο του Λάιονελ Ρίτσι στο περιβόητο VIP ROOM  (κάτι σε πιο νύστα δεν είχανε; Άμα κάνουνε έτσι κέφι οι πλούσιοι και διάσημοι, να παραμείνω στο ΙΚΑ). Με πρώτη και καλύτερη τη συνομήλικη μου Εύα Χερτζίγκοβα (είναι μικρότερη μου δυστυχώς 5 μήνες) με την οποία συναντηθήκαμε  και φωτογραφηθήκαμε αγκαλίτσα στο lounge της Chopard για την αποκλειστική για την Ελλάδα συνέντευξη που έδωσε στο Big Fish. 

Κάτι περίεργο συμβαίνει στο εγκεφαλικό τοπίο αυτού του εντυπωσιακά όμορφου κοριτσιού το οποίο μη βοηθούμενο από την αρβανίτικη προφορά στα αγγλικά μου, έδινε απαντήσεις UFO, ενίοτε μπερδεύοντας το romance (ρομάντζο) με τους romans (ρωμαίους) σε ερωτήσεις που τις έκανα στις οποίες όμως που εκ των πραγμάτων οι Ρωμαίοι δεν είχαν καμία σχέση. Η Εύα έσκασε στο κόκκινο χαλί, με εμφάνιση γκαλερί Λαφαγιέτ: σούπερ σέξι μαύρο φόρεμα – μίνι βρακοζώνι (πόδια -  στήθος έξω) Dolce & Gabbana με τη δαντέλα να προσπαθεί να καλύψει τα ακάλυπτα, τσαντάκι Φεραγκάμο, μπότες «ήρθε το λουρί και η τακούνα και δέθηκαν διαστημικά γύρω από το αστραγάλι μου”, Giuseppe Zanotti. Στο κατόπι της, άλλες δύο καλλονές και μία πρώην:  η Καρεμπέ ντυμένη με υπερπαραγωγή σε σχήμα καμπαναριό από το βεστιάριο της  Μαρία Αντουανέτας πανέτοιμη να στροκλιαστεί στα εδάφη και η Ναόμι Κάμπελ με όμορφο και κομψό Ρομπέρτο Καβάλι. 

Η πρώην καλλονή είναι μια άσημη που ακούει στο όνομα Ούρσουλα Άντρες που ότι γέρασε όμορφα, όσο ευγενικός και αν θες να είσαι, δεν το λες. Τες πας, στο πάρτι της Chopard μαζεύτηκαν όλοι αυτοί και άλλοι 1000 περίπου καλεσμένοι (κάτι πρίγκιπες, κάτι πριγκίπισσες και τέτοιοι που ο Ζαμπούνης λογικά θα τους ξέρει), η οικογένεια Χίλτον, o Xάρβεϊ Γουάϊνστάιν, η Λίντσεϊ Λόχαν, όλοι καλεσμένοι της υπέροχης προέδρου του οίκου Caroline Gruosi-Scheufele που όταν μου την συνέστησαν το πρωί της είπα εντυπωσιασμένος από την απλότητα της, «α, εσείς ειστε, μα εσείς μοιάζετε με κοριτσάκι» και έμεινε κάγκελο η γυναίκα, σκάζοντας στα γέλια, ελπίζω για καλό λόγο, και η Μαριόν Κοτιγιάρ και η Εμανουέλ Μπεάρ (σιγά μη λείψουν οι εθνικές Γαλλίδες) και αφού τους νύσταξαν για καμιά ώρα με τον Ρίτσι, τους έκαναν «τσα έκπληξη» στη συνέχεια με dj το νέο υιοθετημένο ανήλικο της Μαντόνα, κοινώς τον Βραζιλιάνο κούκλο Jesus Luz που ελπίζω να μην τους έπρηξε τους ανθρώπους με τα τελευταία τραγούδια της καλής του, γιατί και πάρα πολύ  πρωτοκλασάτα, δεν τα λες.

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Δείτε Επίσης