Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Ιστορικός τέχνης ανακάλυψε το τελευταίο έργο «Μελέτη ενός ταύρου» του Φράνσις Μπέικον
Ιστορικός τέχνης ανακάλυψε το τελευταίο έργο «Μελέτη ενός ταύρου» του Φράνσις Μπέικον
Για πρώτη φορά το κοινό θα δει τον τελευταίο πίνακα του ζωγράφου Φράνσις Μπέικον, που τον φιλοτέχνησε, μόλις ένα χρόνο πριν τον θάνατό του - Τι συμβολίζει «ο ταύρος που αναχωρεί για να πάει κάπου αλλού, εκεί όπου η σκόνη είναι η αιωνιότητα»;
Ο Βρετανός ιστορικός Τέχνης Martin Harrison αναζητούσε επί 11 χρόνια τον τελευταίο «χαμένο» πίνακα του διάσημου ζωγράφου Φράνσις Μπέικον. Ο ζωγράφος γεννήθηκε το 1909 στο Δουβλίνο από Βρετανούς γονείς και περιπλανήθηκε στο Βερολίνο και στο Παρίσι, προτού εγκατασταθεί οριστικά στο Λονδίνο το 1928.
Ο Μπέικον ξεχώρισε με το έργο του «Τρεις σπουδές για φιγούρες στη βάση μιας σταύρωσης», που εκτέθηκε το 1945, μετά το τέλος του πολέμου στην Lefevre Gallery του Λονδίνου. Η πλειοψηφία των έργων του απεικονίζουν ανθρώπινες μορφές με θυμό, φρίκη και απομόνωση και έτσι, κατετάγη στους πιο ιδιότυπους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα.
Ο ζωγράφος απεβίωσε σε ηλικία 82 ετών τον Απρίλιο του 1992, αλλά, ένα χρόνο πριν είχε γίνει γνωστό ότι φιλοτέχνησε τον πίνακα «Μελέτη ενός ταύρου», τον οποίο ζωγράφισε με την ανάμιξη σκόνης σε χρώμα. Ήταν ένα έργο συμβολικό, που αναφερόταν στον θάνατο και την αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο, αφού σύμφωνα με τον Harrison, ο ζωγράφος γνώριζε ότι το «τέλος» ήταν προ των πυλών.
Ο ιστορικός Τέχνης δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα Guardian ότι ο μεγάλος ζωγράφος συνήθιζε να λέει: «Η σκόνη είναι αιώνια, μετά από όλα επιστρέφουμε στην σκόνη».
Ο Μπέικον ξεχώρισε με το έργο του «Τρεις σπουδές για φιγούρες στη βάση μιας σταύρωσης», που εκτέθηκε το 1945, μετά το τέλος του πολέμου στην Lefevre Gallery του Λονδίνου. Η πλειοψηφία των έργων του απεικονίζουν ανθρώπινες μορφές με θυμό, φρίκη και απομόνωση και έτσι, κατετάγη στους πιο ιδιότυπους καλλιτέχνες του 20ου αιώνα.
Ο ζωγράφος απεβίωσε σε ηλικία 82 ετών τον Απρίλιο του 1992, αλλά, ένα χρόνο πριν είχε γίνει γνωστό ότι φιλοτέχνησε τον πίνακα «Μελέτη ενός ταύρου», τον οποίο ζωγράφισε με την ανάμιξη σκόνης σε χρώμα. Ήταν ένα έργο συμβολικό, που αναφερόταν στον θάνατο και την αποχώρηση από αυτόν τον κόσμο, αφού σύμφωνα με τον Harrison, ο ζωγράφος γνώριζε ότι το «τέλος» ήταν προ των πυλών.
Ο ιστορικός Τέχνης δήλωσε στην βρετανική εφημερίδα Guardian ότι ο μεγάλος ζωγράφος συνήθιζε να λέει: «Η σκόνη είναι αιώνια, μετά από όλα επιστρέφουμε στην σκόνη».
Ο Harrison κατόρθωσε να εντοπίσει τον τελευταίο πίνακα του Μπέικον σε μια ιδιωτική συλλογή συλλέκτη στο Λονδίνο και ο συλλέκτης προσφέρθηκε να δανείσει στον ιστορικό Τέχνης τον πίνακα για να παρουσιαστεί μαζί με άλλα έργα του Μπέικον τον Ιούλιο στο Μονακό στο πλαίσιο του Monaco's Grimaldi Forum.
Ο ζωγράφος Φράνσις Μπέικον
Ο ιστορικός Τέχνης «σκόνταψε» τυχαία σε ένα ασπρόμαυρο χαρτί που βρήκε στην γκαλερί Marlborough Fine Art gallery του Λονδίνου και απεικόνιζε μια εικόνα του τελευταίου πίνακα του Μπέικον. Μετά από μεγάλη προσπάθεια και πολλές επαφές ο Harrison κατόρθωσε να εντοπίσει τον ιδιώτη που έχει στην κατοχή του τον πίνακα.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα