Η Πειραιώς 260 «ανοίγει» με Candice Breitz

breitz_art

Με την βίντεο εγκατάσταση της 47χρονης Νοτιοαφρικανής Candice Breitz με τις συνεντεύξεις 6 προσώπων / εκπροσώπων εκατομμυρίων προσφύγων από όλο τον κόσμο – θύματα πολεμικών συγκρούσεων αλλά και πολιτικών και άλλων διώξεων- και την ιδιαίτερη εμφάνιση της Τζούλιαν Μουρ και του Άλεκ Μπόλντουιν ξεκινά το φετινό Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου.

Την ερχόμενη Πέμπτη 30 Μαΐου ξεκινάει το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου 2019! Στις 7 το απόγευμα σύμφωνα με το πρόγραμμα θα γίνουν τα εγκαίνια της φετινής διοργάνωσης, στον Χώρο Α της Πειραιώς 260 με το άνοιγμα της έκθεση «Love Story».
breitz
Πιο συγκεκριμένα, ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Φεστιβάλ Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος θα υποδεχθεί την Νοτιοαφρικανή καλλιτέχνη Candice Breitz, που θα μας μιλήσει για το έργο της, όπου πρωταγωνιστούν η Τζούλιαν Μουρ και ο Άλεκ Μπόλντουιν, αναπαριστώντας σύντομα αποσπάσματα από συνεντεύξεις έξι προσφύγων λόγω πολεμικών συγκρούσεων και πολιτικών, θρησκευτικών και σεξουαλικών διωγμών (μεταξύ αυτών και ένας άνδρας από την Βενεζουέλα του καθεστώτος Τσάβες- Μαδούρο). Στην εγκατάσταση της Breitz οι επισκέπτες μπορούν να δούν και τις αρχικές, αμοντάριστες συνεντεύξεις των ίδιων των πρωταγωνιστών δηλαδή των 6 προσφύγων (http://www.candicebreitz.net/assets/docs/LoveStory_INTERVIEWEES).
breitz3
Η εγκατάσταση, που έχει αποσπάσει διθυραμβικές κριτικές όπου έχει παρουσιαστεί, θα λειτουργεί μέχρι τις 30 Ιουνίου, από τις 19:00 ως τις 24:00.
 
Από την Πέμπτη 30 Μαΐου θα λειτουργεί στο προαύλιο της Πειραιώς η εγκατάσταση του Μαρκ Χατζηπατέρα, «Building hope», ένα διαδραστικό έργο τέχνης για παιδιά και μεγάλους (30/5-30/6). Παράλληλα, στο κτίριο Β, θα υπάρχει η έκθεση του Μουσείου Ελληνικής Παιδικής Τέχνης, με έργα παιδικής ζωγραφικής εμπνευσμένα από το φετινό ρεπερτόριο της Επιδαύρου (30/5-17/7). Φυσικά, οι επισκέπτες θα μπορούν να θαυμάσουν και τη μεγάλων διαστάσεων τοιχογραφία του Παύλου Τσάκωνα «Two, hands», στο εξωτερικό μέρος του κτιρίου Α.
 
breitz2
 
Επίσης, το ίδιο βράδυ ξεκινούν στην Πειραιώς 260 οι πρώτες παραστάσεις του Φεστιβάλ:
-Μεταμορφώσεις του Οβίδιου, από την ομάδα C. for Circus (Χώρος Ε, 30/5-2/6, 21:00).
-Γένεσις 6, 6-7, από την Angelica Liddell (Χώρος Η, 30&31/5, 21:00).
-#PUNK, από τη Nora Chipaumire (Χώρος Α, 30/5-1/6, 23:00).

breitz4

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

fdgw

Ένα ζευγάρι φοιτητών από την Πάτρα κέρδισε τον φοιτητικό διαγωνισμό Mindspace Challenge 2019 παρουσιάζοντας μια επιχειρηματική ιδέα για βιολογικά ηδύποτα χωρίς ζάχαρη.

Κώστας Τσαούσης

mhdd_arthros

Δύο χρόνια μετά την πρώτη παρουσίασή της στο Εθνικό Θέατρο της Χάγης η «Μήδεια» του Ευρυπίδη, στη σπουδαία μετάφραση του Γιώργου Χειμωνά και μέσα από τη σκηνοθετική ματιά του Δημήτρη Γεωργαλά, παρουσιάζεται από τις 20 Ιουνίου και για έντεκα μόνο παραστάσεις στον ιδιαίτερο χώρο του εγκαταλελειμμένου ξενοδοχείου «Μπάγκειον» στην Ομόνοια.

Α-Φ Καβαλιεράτου

gcycew

Θα πιστεύατε ποτέ ότι μια ξανθιά μπύρα - μια αφιλτράριστη lager με φρουτώδη αρώματα, γεμάτο σώμα και ήπια πικρή επίγευση- ότι θα μπορούσε να συνοδεύσει μια παραδοσιακά ομελέτα με καρολάδες; Και όμως, η απάντηση είναι «Ναι».

flogero01

Η χειροποίητη ετικέτα με τις αριθμημένες φιάλες, ο συλλεκτικός χαρακτήρας (1517 φιάλες όλη η παραγωγή) και ο τρόπος διάθεσης του δίνει στο Φλογερό του 2015 μια ξεχωριστή θέση στο γευστικό χάρτη των οινόφιλων.

xaplostra_main01

Πόσο στοιχίζει μια ξαπλώστρα με τα συνοδευτικά της – από μια ομπρέλα για σκιά στον ήλιο αλλά και εμφιαλωμένο νερό, καφέδες, ελαφρά γεύματα και πετσέτες θαλάσσης; Εξαρτάται από την τοποθεσία, την ημέρα (καθημερινές ή Σαββατοκύριακα) και την περίοδο.

20
act4greece

Η μια καμπάνια αφορά την αναβίωση του κήπου- παιδικής χαράς της Ακροπόλεως και η δεύτερη καμπάνια αφορά την συντήρηση και αναβάθμιση των υποδομών του Ολύμπιον, ένα κτήριο της Θεσσαλονίκης συνδεδεμένο με το Φεστιβάλ Κινηματογράφου

xatzidakis

Η σχέση του Μάνου Χατζιδάκι με την Αθήνα φανερώνεται μέσα από τα τραγούδια του – από τον «Ιλισσό» της δεκαετίας του ΄50 μέχρι τα «Νυχτερινά Αγάλματα» της δεκαετίας του ΄80- και αποτελεί μια ζωντανή πηγή διαρκούς τροφοδοσίας της ευαισθησίας των νεότερων γενιών.