Το ιστορικό κέντρο της Αθήνας στ’ αυτιά μας!

rsw

Ο Μάνος Βεντούρας και ο Κώστας Τζέκος, μέλη των συνόλων Ventus και ARTéfacts αντίστοιχα, προσκαλούν τον Τούρκο συνθέτη Tolga Tüzün να αφουγκραστεί μαζί τους την Αθήνα και το ιστορικό της κέντρο, στο «Ώτων Project» που διοργανώνει η «Στέγη» του Ιδρύματος Ωνάση

Ο Μάνος Βεντούρας γεννήθηκε στην Κέρκυρα το 1981.
Ξεκίνησε μαθήματα κόρνου στη Φιλαρμονική Εταιρία «Μάντζαρος» με δάσκαλο τον Γιώργο Κούρκουλο. Στη συνέχεια, σπούδασε κόρνο στο Ωδείο «Ορφείο Αθηνών» απ' όπου αποφοίτησε το 2006.

Είναι απόφοιτος του Conservatorium van Amsterdam με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών, ενώ το 2014, συνέθεσε τη μουσική του ντοκιμαντέρ Παλικάρι: Ο Λούης Τίκας και η Σφαγή του Λάντλοου, για την οποία τιμήθηκε τη χρονιά εκείνη με το Βραβείο Πρωτότυπης Μουσικής στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Χαλκίδας στο Docfest.

Ο Κώστας Τζέκος γεννήθηκε στην Κέρκυρα. Σπούδασε στην Αθήνα –μουσικολογία στο ΕΚΠΑ και στο Ωδείο Φίλιππος Νάκας– και στο Παρίσι στην École Normale de Musique de Paris « Alfred Cortot».

Είναι μέλος της Κρατικής Ορχήστρας Αθηνών, ενώ στο παρελθόν έχει συνεργαστεί με την Εθνική Λυρική Σκηνή, τη Φιλαρμονική της Πράγας και όλες τις ορχήστρες της Αθήνας. Τον ενδιαφέρει η σχέση μεταξύ θορύβου, ήχου και μουσικής που δημιουργείται στο αστικό περιβάλλον και ο τρόπος με τον οποίο μπορεί να τον οργανώσει στον χώρο ο άνθρωπος που ζει σε αυτό.

Ο Μάνος Βεντούρας και ο Κώστας Τζέκος είναι μέλη των συνόλων Ventus και ARTéfacts αντίστοιχα.
Τα δύο αυτά αθηναϊκά μουσικά σύνολα, καλούν τον Τούρκο συνθέτη ηλεκτροακουστικής μουσικής και περφόρμερ Tolga Tüzün στις 14 και 15 Ιουνίου στην Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών στο «Ώτων Project» που διοργανώνει η «Στέγη» του Ιδρύματος Ωνάση.

Το «Ώτων Project» –όπως διαβάζουμε στο ενημερωτικό σημείωμα των διοργανωτών– «είναι ένα ηχητικό αποτύπωμα του ιστορικού κέντρου της πόλης, το οποίο επεξεργάστηκαν συνθέτες που είτε ζουν και δραστηριοποιούνται στην Αθήνα είτε την ανακαλύπτουν για πρώτη φορά.

Ο συνδυασμός των συνόλων ARTéfacts και Ventus έχει ως αποτέλεσμα ένα αρκετά ασυνήθιστο ηχόχρωμα: περιλαμβάνει όλα τα ξύλινα και χάλκινα πνευστά, κλασικά κρουστά και ντραμς, ηλεκτρική κιθάρα, βιολί, μπάσο και συνθεσάιζερ».

«Ο Μάνος Βεντούρας και ο Κώστας Τζέκος, μέλη και των δύο συνόλων, αλλά συγχρόνως και συνθέτες, συνδυάζουν ακουστικούς και ηλεκτρικούς ήχους με τους ήχους της πόλης, καθώς και με τις ηχητικές εμπειρίες των υπόλοιπων μουσικών, για να δημιουργήσουν ένα soundtrack με αναπάντεχες προσμείξεις.

Ο προσκεκλημένος συνθέτης Tolga Tüzün που συμμετέχει στο πρότζεκτ κατοικεί στην Κωνσταντινούπολη, αλλά επισκέφθηκε την Αθήνα για να τη νιώσει, να την ακούσει και να δουλέψει με τους Αθηναίους μουσικούς».

«Τα έργα του Tolga Tüzün ακούγονται εναλλάξ με αυτά των Βεντούρα και Τζέκου, δημιουργώντας έναν διάλογο ανάμεσα σε μουσικές οι οποίες αντικατοπτρίζουν πρώτες εντυπώσεις και μουσικές που μεταφέρουν την αίσθηση του οικείου.

Οι ακροατές θα ακούσουν τη συναυλία μέσα σε ένα εργαστήριο της Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών, το οποίο διαμόρφωσαν ειδικά για την περίσταση ο σκηνοθέτης Λουίζος Ασλανίδης και μια ομάδα φοιτητών της Σχολής, χρησιμοποιώντας προβολές και εγκαταστάσεις. Μια αλλιώτικη αθηναϊκή εμπειρία περιμένει το κοινό, που θα μπορεί να αφήσει και το δικό του αποτύπωμα στο πρότζεκτ».








ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

vrekos

Τρία αδέρφια από το Καρπενήσι, ο Γιάννης, ο Δημήτρης και ο Βασίλης Βρέκος, έχουν δημιουργήσει μια σύγχρονη παραγωγική μονάδα κρέατος και μέσα από την προϊοντική τους γκάμα έχουν κατοχυρώσει την πατέντα ενός είδους λουκάνικου, γεμιστού με τραχανά και φέτα

o-kosmos-tis-evripidou

Για 34 χρόνια, από το 1977 έως το 2011η φιλόλογος-λαογράφος κα Ζωή Ε. Ρωπαϊτου εργάσθηκε στο Κέντρο Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών ως ερευνήτρια, ενώ έχει προλάβει να «γράψει» 4 βιβλία για πρόσωπα, επαγγέλματα, γειτονιές της πρωτεύουσας.Στις αρχές Οκτωβρίου θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία το νέο της βιβλίο για την Ευριπίδου

karteraki

Η απαίτηση ενός θαμώνα παραδοσιακού καφενείου στην Κρήτη για το βοτανικό μείγμα του ζεστού ροφήματος του έγινε στις μέρες μας premium προϊόν