Από τις ταράτσες του Κόσμου στον Άγιο Παύλο

kampanis

Ο Πέτρος Κλαμπάνης επέλεξε να παρουσιάσει για πρώτη φορά ζωντανά τις “Rooftop Stories”του σε μια solo συναυλία στον ιστορικό χώρο της Αγγλικανικής Εκκλησίας του Αγίου Παύλου το Σάββατο 28 Απριλίου.

Αθήνα, Αβάνα, Ανατολικό Λονδίνο, Τελ Αβίβ, Ναγκασάκι, Βαρκελώνη. Πόλη – Ταράτσες. Εικόνες που δημιουργούν ιστορίες και ιστορίες που «λέγονται»με μουσική. Αφηγητής, ο Πέτρος Κλαμπάνης μαζί με το μπάσο του.

Όλα αυτά τα συστατικά οδήγησαν τον διεθνώς αναγνωρισμένο Ελληνα δεξιοτέχνη της τζαζ μουσικής να εμπνευστεί και να υλοποιήσει ένα νέο video project με τίτλο “Rooftop stories”. Με άλλα λόγια, ένα video σε κάθε πόλη που επέλεξε παίζοντας ο ίδιος πάνω σε μια ταράτσα το μπάσο του.

Αλλά, το project «γέννησε» και ένα live. Διαβάζω σχετικά: «Στις ταράτσες των πόλεων που παρουσιάζουν για τον ίδιο ιδιαίτερο ενδιαφέρον ανέβηκε ο Πέτρος Κλαμπάνης για να καταγράψει τις δικές του “Rooftop Stories”, και για πρώτη φορά θα τις παρουσιάσει ζωντανά σε μια solo συναυλία στον Ιστορικό χώρο της Αγγλικανικής Εκκλησίας του Αγίου Παύλου, το Σάββατο 28 Απριλίου».

Petros Klampanis Rooftop Stories | 'Footprints'


Από τις ταράτσες του Κόσμου στην Αγγλικανική Εκκλησία του Αγίου Παύλου όπου «κοντραμπάσο, λούπες, κρουστά και φωνή θα συνθέσουν ένα ηχητικό ταξίδι σε πόλεις και αγαπημένα τραγούδια που θα μας ξανασυστηθούν μέσα από τη ματιά του Πέτρου Κλαμπάνη».
kampanis-1

Σε ένα σημείωμα των διοργανωτών διαβάζω: «Δεν υπάρχει ταξιδιώτης που να επιστρέφει από τον προορισμό του χωρίς souvenir. Οι περισσότεροι βγάζουν φωτογραφίες, οι πιο ρομαντικοί αγοράζουν καρτ ποστάλ και οι αφηρημένοι ξεχνούν στην τσέπη τους ένα εισιτήριο τρένου. Όλοι όμως έχουμε την ανάγκη να κρατήσουμε ένα ενθύμιο. Κάτι που μας θυμίζει πως περάσαμε κάποτε από έναν τόπο και αφήσαμε τα ίχνη μας με έναν δικό μας τρόπο. Αυτή η ίδια εσωτερική ανάγκη ώθησε τον Πέτρο Κλαμπάνη στη δημιουργία του νέου video project με τίτλο “Rooftop stories”. Μόνο που εδώ, οι αναμνήσεις δημιουργούνται ανάλογα με τη μελωδία που ψιθυρίζει κάθε πόλη, και που για να την αφουγκραστεί κανείς πρέπει να ανέβει κάπου ψηλά, εκεί όπου ο θόρυβος θυμίζει καμιά φορά τραγούδι».

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

o-kosmos-tis-evripidou

Για 34 χρόνια, από το 1977 έως το 2011η φιλόλογος-λαογράφος κα Ζωή Ε. Ρωπαϊτου εργάσθηκε στο Κέντρο Λαογραφίας της Ακαδημίας Αθηνών ως ερευνήτρια, ενώ έχει προλάβει να «γράψει» 4 βιβλία για πρόσωπα, επαγγέλματα, γειτονιές της πρωτεύουσας.Στις αρχές Οκτωβρίου θα βρίσκεται στα βιβλιοπωλεία το νέο της βιβλίο για την Ευριπίδου

karteraki

Η απαίτηση ενός θαμώνα παραδοσιακού καφενείου στην Κρήτη για το βοτανικό μείγμα του ζεστού ροφήματος του έγινε στις μέρες μας premium προϊόν

apli-metavasi

«Είναι ένα πρωτότυπο μιούζικαλ για μια γενιά που μεγάλωσε με την πεποίθηση ότι ο κόσμος τής ανήκει και βρέθηκε εκτεθειμένη σ’ έναν κόσμο που δεν περίμενε», διαβάζουμε σε ένα ενημερωτικό σημείωμα για την παράσταση Απλή Μετάβαση πού έρχεται στην Σκηνή «Νίκος Κούρκουλος» του Εθνικού Θεάτρου τον Φεβρουάριο του 2019

dirfis

2 πανεπιστήμια και 1 ερευνητικό κέντρο (Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών), έχοντας στο πλευρό τους μια από τις πρωτοπόρες ελληνικές εταιρείες, την εταιρία Μανιτάρια Δίρφυς ανέλαβαν να αναπτύξουν και να παράγουν ένα πολυδύναμο λειτουργικό τρόφιμο από μανιτάρια

timon-o-athinaios

«Ο Σαίξπηρ δεν κάνει τίποτα μικρό, αναμετριέται πάντα με κάτι πολύ μεγάλο….» σημειώνει ο Στάθης Λιβαθινός, που καταπιάνεται με ένα από τα πιο αινιγματικά και γοητευτικά έργα του μεγάλου δραματουργού, το έργο «Τίμων ο Αθηναίος»