Από τη Βάρη στο …indiegogo

Από τη Βάρη στο …indiegogo

Το market place της διεθνούς πλατφόρμας αξιοποιεί ο ζυθολόγος Βασίλης Στεργίου της Μικροζυθοποιία της Βάρης για μια καμπάνια που συνδυάζει marketing και πωλήσεις

Το σύνθημα της πασίγνωστης πλατφόρμας διεθνούς αξιοπιστίας και εμβέλειας indiegogo φαίνεται πως πιάνει τόπο. Δίχως άλλο, λειτουργεί εκπληρώνοντας το σκοπό της. «Find, fund, and shop the next big thing» - σε απλά ελληνικά: βρες, χρηματοδότησε και αγόρασε το επόμενο μεγάλο πράγμα.

Και όλο αυτό δένει με την προοπτική που έχει χαράξει το indiegogo να δημιουργηθεί γύρω από την πλατφόρμα του crowdfunding που διαθέτει και ένα τεράστιο σε μέγεθος αλλά και επιλογές marketplace. Ένα marketplace που επιτρέπει σε δημιουργικούς επαγγελματίες από όλο τον κόσμο να αναζητούν εκεί την τύχη τους. Ακόμη και ένας παραγωγός μπύρας όπως ο Βασίλης Στεργίου. Ο ζυθολόγος και Brewmaster ιδρυτής της Μικροζυθοποιϊας Βάρης που παρασκευάζει τις χειροποίητες περιορισμένης παραγωγής μπύρες με ονοματεπώνυμο χάρις στο marketplace του indiegogo επέλεξε να προωθήσει μια
καμπάνια που εξυπηρετεί διπλό σκοπό: Από τη μια γίνονται περισσότερο γνωστές οι μπύρες του και από την άλλη ενισχύεται η πελατειακή βάση της.   

Στο indiegogo διαβάζουμε για την προσφορά: «500 λάτρεις της μπύρας θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν τη φρέσκια χειροποίητη μπύρα Στεργίου για έναν ολόκληρο χρόνο με μόνο €20 (23$). Μην το κρατήσετε για τον εαυτό σας. Η προσφορά ισχύει έως τις 25.01.2018. Η προσφορά Ισχύει μόνο για την Ελλάδα. Έναρξη παράδοσης/παραλαβής από 03/2018. Απολαύστε υπεύθυνα!». 



Όπως διαβάζουμε στο site: «Η Μικροζυθοποιία της Βάρης, είναι μία ανεξάρτητη ελληνική Μικροζυθοποιία και παράγει φρέσκιες χειροποίητες απαστερίωτες μπύρες.  

Το ζυθοποιείο ξεκίνησε την παραγωγή μπύρας σε μια μικρή μονάδα τον Φεβρουάριο του 2016 και έκτοτε παράγει μια σειρά από φρέσκιες μη παστεριωμένες μπύρες σιταριού και κριθαριού.

Χάρη στη τοπική υποστήριξη και προτίμηση των καταναλωτών και φίλων, η Μικροζυθοποιία Βάρης αυξάνει την παραγωγή της χειροποίητης εκλεκτής τοπικής μπύρας Στεργίου και μετακομίζει από τον Ιανουάριο 2018 σε νέες μεγαλύτερες εγκαταστάσεις στη Λεωφόρο Βάρης όπου διαθέτει πάνω από 500m2 χώρο για τη παραγωγή, taste room όπως και τη δυνατότητα να φιλοξενήσει διάφορες εκδηλώσεις γευσιγνωσίας.

Ανταποδίδουμε την υποστήριξη σας με μια μοναδική προσφορά: Φρέσκια Μπύρα Στεργίου για ένα χρόνο

500 λάτρεις της μπύρας θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν φρέσκια χειροποίητη μπύρα Στεργίου για έναν ολόκληρο χρόνο με μόνο €20 (23$). 

Για 12 μήνες, κάθε μήνα, ένα κιβώτιο με 6 ολόφρεσκιες μπύρες Στεργίου (0,33 ltr) θα γίνεται δικό σας! Μοιραστείτε αυτή τη μοναδική προσφορά με όλους τους φίλους».

Έτσι, εκτός από τις κλασσικές καμπάνιες crownfunding έχουμε και τις καμπάνιες υποστήριξης ενός προϊόντος όπου το marketing συναντιέται με τις πωλήσεις.

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

autt

Ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών φέρνει μαζί του το autoduder, η πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα σύγκρισης συνεργείων στην Αττική – μια πλατφόρμα που αυξάνει τις επιλογές και δίνει τον έλεγχο στο πελάτη αλλά και μειώνει τα κόστη έως και 60%.

surfart

Ένα 3ημερο φεστιβάλ για το surf, τη τέχνη, τη ζωή κοντά στη θάλασσα, τη δημιουργική ζωή στην πόλη, τη σωματική και ψυχική υγεία και την ευεξία στο «Λυκαβηττό» της παραλίας

paramythia-imvrou

Μύθοι, θρύλοι και παραδόσεις της Ίμβρου αποτυπώνονται σε 15 λαϊκά παραμύθια σε μια έκδοση –που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Σαΐτη– για την γνωριμία με την ιστορία και τον πολιτισμό του νησιού και των κατοίκων του

ntakos

Η νέα ειδική ετήσια έκδοση του Monocle στο αφιέρωμα της για την νησιωτική Ευρώπη και τα πιάτα της την περίφημη πολύχρωμη σαλάτα από την Κρήτη

tzeni-argyriou

Η Τζένη Αργυρίου, χορογράφος και ερευνήτρια, καλλιτέχνης των παραστατικών τεχνών με ιδιαίτερη καλλιτεχνική δράση, παρουσιάζει στη «Στέγη» του Ιδρύματος Ωνάση μια παράσταση με «ανώνυμο» χαρακτήρα

myjobnow

Όλες τις υπηρεσίες ενός «γραφείου ευρέσεως εργασίας» προσφέρει μια νέα εφαρμογή που ακούει στο όνομα MyJobNow και η οποία δίνει την δυνατότητα σε εταιρείες π.χ της αγοράς εστίασης να βρουν το προσωπικό που χρειάζονται!

teseris-epoxes

Ο Αχιλλέας Γουάστωρ, ένας από τους πλέον ταλαντούχους πιανίστες της γενιάς του, παρουσιάζει στο αθηναϊκό κοινό το έργο «Τέσσερις Εποχές» του Antonio Vivaldi σε μία σύγχρονη εκτέλεση, που στοχεύει να συνδέσει το εμβληματικό το έργο του 1721 με τους σύγχρονους ήχους του 21ου αιώνα, στα πλαίσια του «Summer Nostos Festival»