'80s για... όλους

'80s για... όλους

Το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου φιλοξενεί ένα εκπαιδευτικό εργαστήριο και θεατρικές παραστάσεις για παιδιά και ενήλικες, στο πλαίσιο της έκθεσης GR80s

Είστε έτοιμοι για το πιο συναρπαστικό και δημιουργικό ταξίδι πίσω στη δεκαετία του '80; Μετά τον ξέφρενο χορό και τις πολύχρωμες ντισκομπάλες, το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου μπαίνει ξανά στη χρονομηχανή. Την Κυριακή 12 Μαρτίου είμαστε όλοι καλεσμένοι να κάνουμε μία ξεχωριστή βόλτα στην πιο λαμπερή δεκαετία, μέσα από το Cre-eighties/'80s, ένα ιδιαίτερο εικαστικό εργαστήριο για παιδιά 5 έως 10 ετών, που οργανώνεται στο πλαίσιο της έκθεσης GR80s. Η Ελλάδα της δεκαετίας του 1980 παίρνει σάρκα και οστά στην αγκαλιά της Τεχνόπολης.

«Ζωγραφιές παντού»

Γιατί οι άνθρωποι εκφράζονται πάνω σε τοίχους; Πόσα μηνύματα μπορεί να κρύβουν οι ζωγραφιές της πόλης; Τα παιδιά παίρνουν μία γεύση από την street art που άνθισε τη δεκαετία του '80, γνωρίζουν το έργο του διάσημου Αμερικανού καλλιτέχνη του δρόμου Keith Haring και αφήνουν το δικό τους πολύχρωμο εικαστικό αποτύπωμα στα παράθυρα του πιο ψηλού κτιρίου της Τεχνόπολης. Την Κυριακή 12 Μαρτίου στις 12:00 και στις 13:00.
«Γκάζι, 1984…»

Εκτός όμως από το εικαστικό εργαστήρι που αναφέρθηκε, την Παρασκευή 10 και το Σάββατο 11 Μαρτίου, στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου θα παρουσιαστούν τέσσερις παραστάσεις, που ξεχώρισαν στον διαγωνισμό «Θέατρο στο Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου». Πρόκειται για ένα πρωτότυπο πρότζεκτ βασισμένο στην τεχνική του museum theatre, που πραγματοποιείται για τρίτη συνεχόμενη χρονιά και έχει καθιερωθεί ως ένας από τους πιο σημαντικούς και αγαπημένους θεσμούς του μουσείου.

Οι παραστάσεις μιλούν για το παλιό εργοστάσιο φωταερίου της Αθήνας, τους ανθρώπους του, τις μνήμες και τις ιστορίες τους, καθώς και για τη γειτονιά του Γκαζιού, όπως φανταζόταν πως ήταν την δεκαετία του 1980. Οι φετινές παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν σε περισσότερους από έναν χώρους του παλιού εργοστασίου και το κοινό θα ακολουθεί τους ηθοποιούς και θα κινείται μαζί τους. Πιο συγκεκριμένα, την Παρασκευή 10 Μαρτίου θα παρουσιαστούν οι παραστάσεις «Τεχνοχρόνος» (21:00) και «Ήρωες» (22:00), ενώ το Σάββατο 11 Μαρτίου θα μπορούμε να δούμε τις παραστάσεις «Η πίσσα» (22:00) και «Ο πρώτος σταθμός» (23:00).

Οι παραστάσεις θα πραγματοποιηθούν στους χώρους του Νέου Υδαταερίου, στους Παλαιούς Φούρνους και στο Κτίριο Πίεσης και Διανομής. Πραγματοποιείται προπώληση εισιτηρίων στο GR80shop στην κεντρική αυλή της Τεχνόπολης (Τρίτη - Παρασκευή, 12:00 - 20:00), ενώ το ημερήσιο εισιτήριο κοστίζει 6 ευρώ ανά άτομο.

Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 213 010 9325, 213 010 9300

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

aristos

Ο πρώτος χρόνος του έτους βρίσκει τον «Αρίστο» του Γιώργου Παπαγεωργίου -έπειτα από μια σειρά επιτυχημένων παραστάσεων και τίτλους βραβείων- στη σκηνή του Θεάτρου Άνεσις

thelockers

Η Γκουενταλίνα Καραγιάννη -μια νέα και δραστήρια επιχειρηματίας, είναι η δημιουργός μιας υπηρεσίας για την ασφάλεια προσωπικών αντικειμένων, στο κέντρο της Αθήνας

papaspyrou

Η δημοσιογράφος Σταυρούλα Παπασπύρου φτιάχνει με πρώτη ύλη τα ντοκουμέντα των συνεντεύξεων της ένα δοκίμιο για την σύγχρονη ελληνική λογοτεχνία και τους συγγραφείς που η ίδια εδώ πάνω από 30 χρόνια συνάντησε, γνώρισε, συνομίλησε και έγραψε στο βιβλίο της «Χωρίς Μικρόφωνο»

12-prigipises

Ο σχεδιαστής Δημήτρης Ντάσιος και η εικαστικός Ιωάννα Παρασκευά ενώνουν τη μόδα και την τέχνη παρουσιάζοντας 12 γλυπτές γυναικείες φιγούρες στον εκθεσιακό χώρο της Εvripides Art Gallery

xristougenna-me-jazz

Σε δύο Jazzy Christmas συναντήσεις Παραμονή & Ανήμερα των Χριστουγέννων στο Gazarte παρουσιάζονται η Αλέκα Κανελλίδου με το κουιντέτο του Δημήτρη Καλαντζή

doxiadis

«Ονόμασα την αφήγησή μου μυθιστορία γιατί γράφοντας κατάλαβα ότι η ανάπλαση των περασμένων δεν στηρίζεται μόνο στη μνήμη, μα και στη φαντασία, μια φαντασία ενεργή, που μπορεί να ανασκαλεύει τα συναισθήματα χωρίς όμως να ψεύδεται για τα γεγονότα». Ο Απόστολος Δοξιάδης εξιστορεί τη ζωή του από τα πρώτα παιδικά χρόνια μέχρι την ενηλικίωση. Στο επίκεντρο της αφήγησης βάζει την πολιτική, την παρατήρηση, το βίωμα και αργότερα την πράξη