Κάθε like μετράει

Κάθε like μετράει

Ο Νικήτας Γεωργόπουλος και η ομάδα του αναπτύσσουν share buttons που σε μηνιαία βάση τα χρησιμοποιούν 20 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο

Ο Νικήτας Γεωργόπουλος και η ομάδα του αναπτύσσουν share buttons που σε μηνιαία βάση τα χρησιμοποιούν 20 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο


Η προσπάθεια του 38χρονου Νικήτα Γεωργόπουλου και της ομάδας του δεν αφορά στην υλοποίηση κάποιας ιδέας που ακούς για πρώτη φορά. Ο ίδιος έχει συνειδητά διαλέξει να… αγωνιστεί σε ένα γήπεδο που υπάρχουν αντίπαλοι-μεγαθήρια και να τα βάλει μαζί τους στα ίσια, ακολουθώντας τη δύσκολη αλλά αξιέπαινη τακτική του «θα επικρατήσω προσφέροντας καλύτερο προϊόν από τον ανταγωνισμό». Αυτό από μόνο του ήταν αρκετός λόγος για να θέλω να μάθω περισσότερα για την υπηρεσία του, το E-MAILiT.

Όπως λοιπόν ξεκινά να μου εξηγεί, η πλατφόρμα του προσφέρει έναν συνδυασμό από εργαλεία που βοηθά ενημερωτικές ιστοσελίδες, blogs κλπ να προωθήσουν το περιεχόμενό τους. Ένα από αυτά είναι τα περίφημα κουμπιά διαμοιρασμού που υπάρχουν μέχρι και σε αυτό το άρθρο που διαβάζεις αυτή τη στιγμή: σου επιτρέπουν να μοιραστείς το κείμενο στο Facebook, το Twitter, το Pinterest και τα υπόλοιπα κοινωνικά δίκτυα, μετρούν τα like και τα shares που έχει πάρει και γενικότερα δείχνουν τι αρέσει και τι όχι στο ευρύ κοινό.

«Όλο αυτό ξεκίνησε σαν έναν παράπλευρο project, με το οποίο ασχολούμουν τις νύχτες και τα σαββατοκύριακα, γρήγορα όμως μετατράπηκε σε μία startup με ταχύτατους ρυθμούς ανάπτυξης», μου λέει ο Νικήτας, ο οποίος είναι graphic designer και λάτρης του κώδικα. «Διαθέσαμε τη δοκιμαστική έκδοσή μας το τρίτο τρίμηνο του 2012 και στις αρχές του 2014 έγινε η επίσημη κυκλοφορία μας. Μέχρι σήμερα έχουν χρησιμοποιηθεί 1,6 δισεκατομμύρια “κουμπιά” μας, ενώ σε μηνιαία βάση τα χρησιμοποιούν περίπου 20 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο».

Ένας από τους λόγους που εμπιστεύονται την εταιρεία του οι προγραμματιστές, θεωρεί πως είναι η ευκολία στην εγκατάσταση και η μεγάλη παραμετροποίηση που προσφέρει η υπηρεσία του. «Οι κριτικές που λαμβάνουμε είναι ιδιαίτερα θετικές, ειδικά στα κομμάτια που αφορούν την γρήγορη εξυπηρέτηση σε περίπτωση προβλήματος καθώς και την έλλειψη bugs». Γνωρίζοντας μάλιστα, έστω και λίγο, πόσο σημαντικό είναι να εγκαθιστάς όσο το δυνατόν πιο εύκολα τέτοιες υπηρεσίες στην πλατφόρμα σου, μπορώ να αντιληφθώ γιατί δηλώνουν ευχαριστημένοι όσοι χρησιμοποιούν το E-MAILiT.

Συνεχίζοντας την κουβέντα μας, ζητάω από τον Νικήτα να μου πει ποιους θεωρεί τους βασικούς ανταγωνιστές του. «Οι AddThis, ShareThis, Shareaholic και AddToAny είναι οι βασικοί “παίκτες” στην αγορά των share buttons. Όλες αυτές οι υπηρεσίες προσφέρουν παρόμοια εργαλεία διαμοιρασμού στα κοινωνικά δίκτυα και έχουν μεγάλο βαθμό παραμετροποίησης. Εμείς ωστόσο προσφέρουμε ακόμα μεγαλύτερη παραμετροποίηση, ώστε να μπορεί ο καθένας να χρησιμοποιήσει τα κουμπιά μας όπως ακριβώς τα θέλει. Επίσης έχουμε δύο εργαλεία, τα Add Your Logo και After Share Promo, που δεν μπορείς να τα βρεις στον ανταγωνισμό, ενώ δίνουμε τη δυνατότητα της πλήρους αφαίρεσης του brand μας από το μενού του πελάτη».

Όσον αφορά τα σχέδιά της ομάδας για το μέλλον, είναι ιδιαίτερα φιλόδοξα. Μέσα στον επόμενο ενάμιση χρόνο στόχος της είναι να επταπλασιάσει την κίνησή της και παράλληλα να αυξήσει τη διείσδυσή της στις σημαντικότερες αγορές παγκοσμίως: ΗΠΑ, Λατινική Αμερική, Μεγάλη Βρετανία, Γαλλία, Ισπανία, Γερμανία, Ιταλία, Ινδία, Κίνα και Ιαπωνία. «Ταυτόχρονα στοχεύουμε να επενδύσουμε τόσο σε ανθρώπινο δυναμικό όσο και σε υποδομές. Συγκεκριμένα, στόχος μας είναι να βελτιώσουμε τους servers μας αλλά και να διπλασιάσουμε τους μηχανικούς λογισμικού μας και το τμήμα πωλήσεων. Και φυσικά να δημιουργήσουμε μια ομάδα με data scientists ώστε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την καινοτομία μας».
{{{ articlebanner-330x100-triple-1 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-2 }}}
{{{ articlebanner-330x100-triple-3 }}}

ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

pros-eleusis

Το Pros-Eleusis -ένα σύγχρονο οικομουσείο/εφαρμογή με στόχο τον εμπλουτισμό της τουριστικής/πολιτιστικής εμπειρίας στην Ελευσίνα ή αν προτιμάτε, ένα «μουσείο» χωρίς τοίχους που ενώνει την Ελευσίνα με τους ανθρώπους της- μας θυμίζει ένα γεγονός που συνέβη στη πόλη της Δήμητρας πριν από 100 χρόνια

kontoglou

Μια φορητή εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Προδρόμου από τη συλλογή του Κεφαλλονίτη συλλέκτη Διονυσίου Π. Λοβέρδου παρουσιάζει ως ¨έκθεμα του μήνα¨ το Βυζαντινό και Χριστιανικό Μουσείο

athenslab

Οι Atenistas δημιουργούν το AthensLab, ένα εργαστήρι πολιτών για «την συλλογή αστικών επισημάνσεων, δημοτικών παραλείψεων και δυσλειτουργιών, ιδεών που μπορούν να εφαρμοστούν άμεσα στην πόλη στο υπάρχον πλαίσιο, με τις υπάρχουσες δυνάμεις και αρμοδιότητες»

dimodi

Δεκαοκτώ καλλιτέχνες με τα έργα τους εμπνευσμένα απ’ τη δημώδη παράδοση -γλυπτά, υφαντά, κεντήματα, ξυλογραφίες, κεραμικά και εγκαταστάσεις – συμμετέχουν σε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα έκθεση στο Μουσείο Λαϊκής Τέχνης και Παράδοσης «Αγγελική Χατζημιχάλη» του δήμου Αθηναίων στη Πλάκα

adam-eva

Στο Studio Μαυρομιχάλη, σε διασκευή – σκηνοθεσία Εύης Μητσοπούλου, και πρωταγωνιστές την ίδια και τον Δημοσθένη Φίλιππα παίζεται για δεύτερη σεζόν το «Αδάμ και Εύα»

9i-symfonia

Ο Τίτος Γουβέλης και ο Χαράλαμπος Αγγελόπουλος –δύο νέοι σε ηλικία πιανίστες, παρουσιάζουν την Ενάτη Συμφωνία του Beethoven (Ωδή στη Χαρά) στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης

greek-brand-new-vol-5

Αν κάτι ξεχωρίζει αυτή την έκθεση των Ελλήνων σχεδιαστών είναι το τρίπτυχο: «Προϊόντα με σύγχρονο design, ισχυρό branding και υψηλή ποιότητα»

laik

Τι είναι εν τέλει ο Άγγελος Παπαδημητρίου; Στη σελίδα του στο facebook βρήκα μια περιγραφή: «Εικαστικός, τραγουδιστής, ηθοποιός, αεικίνητος περφόρμερ με πολλά πρόσωπα, σταρ της τηλεόρασης». Αν θέλετε κάτι περισσότερο για εκείνον αναζητήστε το στην έκδοση «Λάϊκ» - θα μάθετε όλα όσα θα θέλατε να ξέρετε…