Ο Λάζαρος στο Θερβάντες
Ο Λάζαρος στο Θερβάντες
Ο Λάζαρος Βασιλείου διαβάζει Πέρα Ριέρα με την ίδια ευκολία που παίζει στην τηλεοπτική σειρά του Mega «Δικαίωση»
Τον Λάζαρο Βασιλείου τον γνωρίσαμε από την τηλεοπτική σειρά του Mega «Δικαίωση» στον ρόλο του Ντίνου. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Αργοστόλι Κεφαλλονιάς, σπούδασε διοίκηση επιχειρήσεων, άλλα το μικρόβιο της υποκριτικής ήταν αυτό που τον έκανε να παρακολουθήσει παράλληλα μαθήματα υποκριτικής στο Θέατρο των Αλλαγών. Στη συνέχεια σπούδασε στην Ανώτερη Δραματική Σχολή «Μαίρης Βογιατζή Τράγκα», απ' όπου και αποφοίτησε.
Στον κινηματογράφο έχει συμμετάσχει στις ταινίες μικρού μήκους «Το δώρο» και «Σε αναμονή» που προβλήθηκαν σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στην τηλεόραση έκανε την πρώτη του εμφάνιση στα «Μαύρα Μεσάνυχτα». Οσο για το θέατρο, ξεκίνησε με τον ρόλο του γιου στο έργο «Εξι πρόσωπα αναζητούν συγγραφέα» του Λουίτζι Πιραντέλο, και εκ τότε ακολούθησαν παραστάσεις όπως το «sexual revolution» στο θέατρο Αργώ και το «Wedding Story» στον χώρο τέχνης Βρυσάκι. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε πρόβες, ώστε τον Μάιο να ανέβει στο θέατρο Βικτόρια το θεατρικό έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου «Στα Σκοτεινά» σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά.
Το ραντεβού μας ήταν στο Μοναστηράκι και ο Λάζαρος ήταν πιστός στο ραντεβού του. Αφορμή στάθηκε η παρουσίαση του έργου Foxtrot, του σπουδαίου Ισπανού θεατρικού συγγραφέα Πέρα Ριέρα, στο ινστιτούτο Θερβάντες (Μητροπόλεως 23) τη Δευτέρα, 23 Μαρτίου, στις 18:00 η ώρα. Εκεί, ο Λάζαρος Βασιλείου θα βρεθεί στο αναλόγιο και θα απαγγείλει τμήμα του έργου σε πρώτη παγκόσμια ανάγνωση.
Στον κινηματογράφο έχει συμμετάσχει στις ταινίες μικρού μήκους «Το δώρο» και «Σε αναμονή» που προβλήθηκαν σε φεστιβάλ της Ελλάδας και του εξωτερικού. Στην τηλεόραση έκανε την πρώτη του εμφάνιση στα «Μαύρα Μεσάνυχτα». Οσο για το θέατρο, ξεκίνησε με τον ρόλο του γιου στο έργο «Εξι πρόσωπα αναζητούν συγγραφέα» του Λουίτζι Πιραντέλο, και εκ τότε ακολούθησαν παραστάσεις όπως το «sexual revolution» στο θέατρο Αργώ και το «Wedding Story» στον χώρο τέχνης Βρυσάκι. Αυτή την περίοδο βρίσκεται σε πρόβες, ώστε τον Μάιο να ανέβει στο θέατρο Βικτόρια το θεατρικό έργο του Γιώργου Ηλιόπουλου «Στα Σκοτεινά» σε σκηνοθεσία Θοδωρή Βουρνά.
Το ραντεβού μας ήταν στο Μοναστηράκι και ο Λάζαρος ήταν πιστός στο ραντεβού του. Αφορμή στάθηκε η παρουσίαση του έργου Foxtrot, του σπουδαίου Ισπανού θεατρικού συγγραφέα Πέρα Ριέρα, στο ινστιτούτο Θερβάντες (Μητροπόλεως 23) τη Δευτέρα, 23 Μαρτίου, στις 18:00 η ώρα. Εκεί, ο Λάζαρος Βασιλείου θα βρεθεί στο αναλόγιο και θα απαγγείλει τμήμα του έργου σε πρώτη παγκόσμια ανάγνωση.
Εν συντομία, το έργο του Πέρα Ριέρα δοκιμάζει την φιλία πέντε ανθρώπων με ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα πλοκή. Πέντε συνεταίροι γύρω στα 40 δουλεύουν μαζί σε μια επιχείρηση. Η αποκάλυψη μιας υπεξαίρεσης θα φέρει αντιμέτωπο τον καθένα από αυτούς με όλους τους άλλους που τον θεωρούν ύποπτο. Ένας από όλους τους προσπάθησε να καταστρέψει την εταιρεία στην οποία εργάζονται, μια εταιρεία που όλοι μαζί είχαν καταφέρει να μετατρέψουν σε μια επιχείρηση υγιή και προσοδοφόρα.
Ποιος είναι ο ένοχος; Σε πολύ λίγο χρόνο πρέπει να ανακαλύψουν τον υπεύθυνο της απάτης, θέτοντας όμως σε κίνδυνο όσα τους κρατούσαν ενωμένους τόσα χρόνια: τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη. Στο Φόξτροτ οι πρωταγωνιστές του θα δουν τη φιλία τους να δοκιμάζεται «δια πυρός και σιδήρου». Ο ένοχος τελικά θα αποκαλυφθεί, αλλά τίποτα δε θα είναι πια όπως πρώτα...
Κατά πόσο φτάνουν στα όρια οι σχέσεις των πέντε πρωταγωνιστών;
Κατά τη γνώμη μου, από ένα σημείο και μετά οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές και οι πέντε πρωταγωνιστές φθάνουν αρκετές φορές στα όρια τους. Οι σχέσεις τους κλονίζονται αρκετά, τα όρια της ευγένειας ξεπερνιούνται, οι μάσκες πέφτουν και οι συγκρούσεις διαδέχονται η μία την άλλη.
Σεβασμός και εμπιστοσύνη. Θεωρείς ότι αυτά είναι τα βασικά στοιχειά ώστε να μην κλονιστεί μια σχέση;
Ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη θεωρώ γενικά ότι είναι πολύ σημαντικά στοιχεία που πρέπει κανείς να διαθέτει σε μία σχέση, εάν θέλει να έχει στέρεες βάσεις. Ωστόσο, όταν μιλάμε για σχέσεις και νέους ανθρώπους, όπου το αίμα πολλές φορές βράζει, τότε μπαίνουν κι άλλες λέξεις στη μέση όπως εγωκεντρισμός, ζήλια, αδιαφορία. Κατά τη γνώμη μου, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και το πόσο χώρο δίνουμε στον άλλο και πόσο ακούει ο ένας τον άλλο.
Από την πλευρά σου, πώς αντιλαμβάνεσαι το έργο αυτού του σπουδαίου θεατρικού συγγραφέα;
Αρχικά να τονίσω ότι πρόκειται για ένα έργο που απευθύνεται στη σημερινή πραγματικότητα των ανθρωπίνων σχέσεων μέσα στον εργασιακό χώρο όπου οι συνθήκες, η πίεση και η καθημερινότητα φθείρουν τους ήρωες. Θεωρώ ότι είναι ένα έργο το οποίο απαιτεί από τον ηθοποιό ρεαλισμό στην ερμηνεία του διότι υπάρχουν αρκετές δυνατές συγκρούσεις, πράγμα που εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ σε αυτό το είδος θεάτρου.
Ποια είναι η εμπειρία σου από τον ρόλο του Ντίνου στη σειρά του Mega «Δικαίωση»;
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχω σε αυτήν την επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά. Μπόρεσα να συνεργαστώ με πολύ καλούς ηθοποιούς που από την εμπειρία τους έμαθα πράγματα και μόνο κερδισμένο μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου. Επίσης, ήταν πολύ σημαντικό για μένα που κατάφερα να συνεργαστώ με τον σκηνοθέτη Δημήτρη Αρβανίτη και να γνωρίσω από κοντά τον τρόπο που δουλεύει. Στα γυρίσματα συνειδητοποίησα τις δυσκολίες και την πίεση που έχει ένα καθημερινό σήριαλ, ωστόσο όλο αυτό με κάνει να νιώθω τόσο δημιουργικός που με παρακινεί να το κάνω με πολύ όρεξη.
Τι είναι αυτό που σε άλλαξε και από τις σπουδές σου στη διοίκηση επιχειρήσεων κατέληξες στην δραματική τέχνη;
Κάποιες φορές μας συμβαίνουν πράγματα που όταν γίνονται δεν μπορούμε να βρούμε τον λόγο. Στην πορεία όμως τον ανακαλύπτουμε. Οι σπουδές μου πάνω στη διοίκηση επιχειρήσεων είναι κάτι αρκετά γενικό και πάντα πίστευα ότι κάπου θα μου χρειαστούν. Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να οριοθετήσω αυτό που με έκανε να μεταπηδήσω στην υποκριτική. Ίσως υπήρχε κάποιο κενό μέσα μου. Αυτό που μπορώ να σου πω όμως με σιγουριά είναι ότι αν δεν έκανα αυτή την επιλογή δεν θα ήμουν ο ίδιος άνθρωπος σήμερα.
Τι ονειρεύεσαι σήμερα;
Θα δανειστώ μια φράση της Ελεάνορ Ρούζβελτ για να σου απαντήσω: «Το μέλλον ανήκει σ’ αυτούς που πιστεύουν στα όνειρά τους».
Ποιος είναι ο ένοχος; Σε πολύ λίγο χρόνο πρέπει να ανακαλύψουν τον υπεύθυνο της απάτης, θέτοντας όμως σε κίνδυνο όσα τους κρατούσαν ενωμένους τόσα χρόνια: τον σεβασμό και την εμπιστοσύνη. Στο Φόξτροτ οι πρωταγωνιστές του θα δουν τη φιλία τους να δοκιμάζεται «δια πυρός και σιδήρου». Ο ένοχος τελικά θα αποκαλυφθεί, αλλά τίποτα δε θα είναι πια όπως πρώτα...
Του έθεσα λοιπόν έξι βασικά ερωτήματα:
Κατά πόσο φτάνουν στα όρια οι σχέσεις των πέντε πρωταγωνιστών;
Κατά τη γνώμη μου, από ένα σημείο και μετά οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές και οι πέντε πρωταγωνιστές φθάνουν αρκετές φορές στα όρια τους. Οι σχέσεις τους κλονίζονται αρκετά, τα όρια της ευγένειας ξεπερνιούνται, οι μάσκες πέφτουν και οι συγκρούσεις διαδέχονται η μία την άλλη.
Σεβασμός και εμπιστοσύνη. Θεωρείς ότι αυτά είναι τα βασικά στοιχειά ώστε να μην κλονιστεί μια σχέση;
Ο σεβασμός και η εμπιστοσύνη θεωρώ γενικά ότι είναι πολύ σημαντικά στοιχεία που πρέπει κανείς να διαθέτει σε μία σχέση, εάν θέλει να έχει στέρεες βάσεις. Ωστόσο, όταν μιλάμε για σχέσεις και νέους ανθρώπους, όπου το αίμα πολλές φορές βράζει, τότε μπαίνουν κι άλλες λέξεις στη μέση όπως εγωκεντρισμός, ζήλια, αδιαφορία. Κατά τη γνώμη μου, εξίσου σημαντικό ρόλο παίζει και το πόσο χώρο δίνουμε στον άλλο και πόσο ακούει ο ένας τον άλλο.
Από την πλευρά σου, πώς αντιλαμβάνεσαι το έργο αυτού του σπουδαίου θεατρικού συγγραφέα;
Αρχικά να τονίσω ότι πρόκειται για ένα έργο που απευθύνεται στη σημερινή πραγματικότητα των ανθρωπίνων σχέσεων μέσα στον εργασιακό χώρο όπου οι συνθήκες, η πίεση και η καθημερινότητα φθείρουν τους ήρωες. Θεωρώ ότι είναι ένα έργο το οποίο απαιτεί από τον ηθοποιό ρεαλισμό στην ερμηνεία του διότι υπάρχουν αρκετές δυνατές συγκρούσεις, πράγμα που εμένα προσωπικά μου αρέσει πολύ σε αυτό το είδος θεάτρου.
Ποια είναι η εμπειρία σου από τον ρόλο του Ντίνου στη σειρά του Mega «Δικαίωση»;
Θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό που μου δόθηκε η ευκαιρία να συμμετέχω σε αυτήν την επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά. Μπόρεσα να συνεργαστώ με πολύ καλούς ηθοποιούς που από την εμπειρία τους έμαθα πράγματα και μόνο κερδισμένο μπορώ να θεωρήσω τον εαυτό μου. Επίσης, ήταν πολύ σημαντικό για μένα που κατάφερα να συνεργαστώ με τον σκηνοθέτη Δημήτρη Αρβανίτη και να γνωρίσω από κοντά τον τρόπο που δουλεύει. Στα γυρίσματα συνειδητοποίησα τις δυσκολίες και την πίεση που έχει ένα καθημερινό σήριαλ, ωστόσο όλο αυτό με κάνει να νιώθω τόσο δημιουργικός που με παρακινεί να το κάνω με πολύ όρεξη.
Τι είναι αυτό που σε άλλαξε και από τις σπουδές σου στη διοίκηση επιχειρήσεων κατέληξες στην δραματική τέχνη;
Κάποιες φορές μας συμβαίνουν πράγματα που όταν γίνονται δεν μπορούμε να βρούμε τον λόγο. Στην πορεία όμως τον ανακαλύπτουμε. Οι σπουδές μου πάνω στη διοίκηση επιχειρήσεων είναι κάτι αρκετά γενικό και πάντα πίστευα ότι κάπου θα μου χρειαστούν. Για να είμαι ειλικρινής, δεν μπορώ να οριοθετήσω αυτό που με έκανε να μεταπηδήσω στην υποκριτική. Ίσως υπήρχε κάποιο κενό μέσα μου. Αυτό που μπορώ να σου πω όμως με σιγουριά είναι ότι αν δεν έκανα αυτή την επιλογή δεν θα ήμουν ο ίδιος άνθρωπος σήμερα.
Τι ονειρεύεσαι σήμερα;
Θα δανειστώ μια φράση της Ελεάνορ Ρούζβελτ για να σου απαντήσω: «Το μέλλον ανήκει σ’ αυτούς που πιστεύουν στα όνειρά τους».
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα