Οδηγούμε στη Βοιωτία το νέο Honda CR-V

Οδηγούμε στη Βοιωτία το νέο Honda CR-V

Οι άνθρωποι της Honda είχαν πολύ συγκεκριμένες εντολές για το ανανεωμένο CR-V. Να το κάνουν να είναι και να φαίνεται περισσότερο πολυτελές ...

Οδηγούμε στη Βοιωτία το νέο Honda CR-V
Οι άνθρωποι της Honda είχαν πολύ συγκεκριμένες εντολές για το ανανεωμένο CR-V. Να το κάνουν να είναι και να φαίνεται περισσότερο πολυτελές.
Οι έρευνες των Ιαπώνων στην Ευρώπη έδειξαν ότι τα νέα δεν ήταν και τόσο ευχάριστα. Το άλλοτε καμάρι τους, το CR-V, σήμερα είχε πάρει διαφορετική πορεία από αυτήν που ήθελαν οι ιθύνοντες της Honda. Όταν στην αγορά υπήρχε μόνο αυτό, το Toyota RAV4 και ένα δυο ακόμη μοντέλα, το CR-V ήταν η «premium» επιλογή. 
Τώρα όμως που σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν κι από έναν εκπρόσωπο στην κατηγορία, το CR-V θεωρείται περισσότερο καθημερινό και «off road» και λιγότερο πολυτελές. Οι Ιάπωνες είχαν δύο εναλλακτικές λύσεις: να ρίξουν την τιμή, ή να ανεβάσουν πιο ψηλά στην ιεραρχία των SUV το CR-V. Και προτίμησαν να κάνουν το δεύτερο…

Είναι αυτό που φαίνεται
Κλείσιμο
Η έρευνα των ανθρώπων της Honda έδειξε ότι το CR-V είχε πρόβλημα με την εμφάνισή του. Οι καταναλωτές δεν το έβρισκαν άσχημο, όμως θεωρούσαν ότι κάποια στοιχεία, όπως τα μεγάλα προστατευτικά πλαστικά, χαλούσαν κάθε ίχνος πολυτέλειας στο αυτοκίνητο.
Πάντα με βάση την έρευνά τους, οι Ιάπωνες έκαναν τις εξής αλλαγές: τοποθέτησαν νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, νέα μάσκα και νέες ζάντες αλουμινίου (standard εξοπλισμός για πρώτη φορά) 17 ή 18 ιντσών. Οι νέοι προφυλακτήρες έχουν μεγαλύτερες επιφάνειες βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος και νέα σχεδίαση και στη μάσκα το σήμα της Honda βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος αντί να είναι χρωμιωμένο. Επίσης, στην γκάμα προστέθηκαν νέες εξωτερικές αποχρώσεις.
Στο εσωτερικό οι Ιάπωνες τοποθέτησαν επενδύσεις με νέα υφή και απόχρωση και διαφορετικό ύφασμα στα καθίσματα, τα πατάκια και τις λαβές των θυρών. Ακόμη, τοποθέτησαν πιο ποιοτικές πλαστικές επενδύσεις και νέα αλουμινένια προστατευτικά στα μαρσπιέ και το σκαλοπάτι του χώρου αποσκευών. Αν σε αυτά προσθέσει κανείς και την αισθητά καλύτερη ηχομόνωση στην καμπίνα των επιβατών και το νέο multimedia station με bluetooth, USB, σύστημα πλοήγησης κ.ά. συμπεραίνει ότι οι αλλαγές που έγιναν κάθε άλλο παρά λίγες είναι.
Οι άνθρωποι της Honda μάλιστα φρόντισαν να βελτιώσουν και άλλα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, όπως την άνεση και την αίσθηση στιβαρότητας που προσφέρει η αναβαθμισμένη ανάρτηση.
Όσον αφορά τους κινητήρες, δεν υπάρχει κάποιο νέο που ενδιαφέρει ιδιαίτερα την ελληνική αγορά, καθώς το γνωστό «κλασσικό» πλέον ατμοσφαιρικό σύνολο 2,0 lt με απόδοση 150 PS παραμένει ως έχει. Εάν δεν υπήρχε αυτή η ανόητη απαγόρευση του πετρελαιοκινητήρων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, θα αναφερόμασταν με ενθουσιασμό για το πιο σημαντικό νέο του ανανεωμένου CR-V, το νέο σύνολο 2.2 i-DTEC που έχει αυξημένη απόδοση κατά 10 PS και χαμηλότερη κατανάλωση και συνδυάζεται και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η πρώτη μας σύντομη εμπειρία με το ανανεωμένο CR-V ήταν θετική. Ταξιδεύοντας προς Αράχωβα απολαύσαμε τη βελτιωμένη ηχομόνωση, καθώς και την καλύτερη ποιότητα κύλισης που χαρίζει η βελτιωμένη ανάρτηση. Αυτό το CR-V είναι το καλύτερο που έχει υπάρξει και πλέον προσφέρεται με πιο πλούσιο εξοπλισμό και βασική έκδοση που ξεκινά 1.250 ευρώ χαμηλότερα από αυτήν του προηγούμενου CR-V.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Διαστάσεις Μ/Π/Υ:
4.574/1.820/1.675 mm
Χώρος αποσκευών: 442 lt
Βάρος: 1.499 kg
Κινητήρας: 1.997 cc
Ισχύς: 150 PS /6.200 rpm
Ροπή:
19,2 kgm /4.200 rpm
Κιβώτιο:
Μηχανικό 6 σχ. ή αυτόματο 5 σχ.
Τελική ταχύτητα: 190 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 10,2 sec
Μικτή κατανάλωση: 8,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 190 g/km
Τιμή:
33.500 ευρώ

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης