Η INALAN προσέλκυσε 40 εκατ. ευρώ ξένων επενδύσεων στην Ελλάδα, τριπλασίασε το προσωπικό της σε ένα χρόνο και παρέχει δυνατότητα σύνδεσης γρήγορου internet σε πάνω από 600.000 νοικοκυριά - Κατά 44% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της.
Live από Βιέννη: Οδηγούμε το νέο Lexus IS
Live από Βιέννη: Οδηγούμε το νέο Lexus IS
Το πολυτελές μεσαίο sedan της Lexus είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς, σε σημείο ώστε να αμφισβητεί την κυριαρχία των Γερμανών κατασκευαστών στην κατηγορία. Αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές Ιουλίου με τιμές που θα ξεκινούν από...
UPD:
8
ΣΧΟΛΙΑ
Στις αρχές Ιουλίου αναμένεται να αρχίσει η διάθεση της τρίτης γενιάς του IS στην Ελλάδα, σε τιμές που θα ξεκινούν από τα 40.000 ευρώ για το IS 300h. Το πολυτελές μεσαίο sedan της Lexus είναι αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς
Το πολυτελές… παρακλάδι της Toyota επιμένει υβριδικά, εξοπλίζοντας για πρώτη φορά το IS με την τεχνολογία Hybrid Drive. Την ίδια ώρα δηλαδή που οι ανταγωνιστές στηρίζονται στους diesel, στη Lexus επέλεξαν έναν 4κύλινδρο 2.5 βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για το IS 300h.
Ο πρώτος αποδίδει 181 PS και το δεύτερο 143 PS. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 223 PS ενώ η μέγιστη ροπή υπολογίζεται σε περίπου 30,6 kgm. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου E-CVT και το IS 300h καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 4,3 lt/100 km. Το εντυπωσιακό είναι ότι οι εκπομπές ρύπων είναι στα επίπεδα των 99 g/km!
Το υβριδικό πολυτελές sedan χρειάζεται 8,3 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h και φθάνει σε τελική τα 200 km/h. Άγνωστο είναι ακόμη αν θα εισαχθεί στη χώρα μας και η συμβατική έκδοση του μοντέλου, το βενζινοκίνητο IS 250. Εδώ η επιλογή αφορά το V6 χωρητικότητας 2,5 lt (208 PS), που προσφέρει μεν καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 8,1 sec και τελική 225 km/h), όμως η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων διπλασιάζονται (8,6 lt/100 km και 199 g/km).
Στο δρόμο το Lexus IS εμφανίζει ποιότητα κύλισης που θα περίμενες από ένα αυτοκίνητο της premium κατηγορίας. Μαζεύει γρήγορα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, όμως δύσκολα η κατανάλωση θα διατηρηθεί κοντά στις εργοστασιακές εκτιμήσεις. Πίσω υπάρχουν πλούσιοι χώροι για δύο επιβάτες.
Τρίτος δύσκολα θα χωρέσει, λόγω του ογκώδους τούνελ της μετάδοσης και του περιορισμένου «αέρα» πάνω από το κεφάλι του. Με το προαιρετικό πακέτο F Sport, το IS μεταμορφώνεται σε ένα sport sedan.
, σε σημείο ώστε να αμφισβητεί την κυριαρχία των Γερμανών κατασκευαστών στην κατηγορία. Το πολυτελές… παρακλάδι της Toyota επιμένει υβριδικά, εξοπλίζοντας για πρώτη φορά το IS με την τεχνολογία Hybrid Drive. Την ίδια ώρα δηλαδή που οι ανταγωνιστές στηρίζονται στους diesel, στη Lexus επέλεξαν έναν 4κύλινδρο 2.5 βενζινοκινητήρα και ένα ηλεκτρικό μοτέρ για το IS 300h.
Ο πρώτος αποδίδει 181 PS και το δεύτερο 143 PS. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε 223 PS ενώ η μέγιστη ροπή υπολογίζεται σε περίπου 30,6 kgm. Η κίνηση περνά στους πίσω τροχούς μέσω του κιβωτίου E-CVT και το IS 300h καταναλώνει σε μεικτό κύκλο μόλις 4,3 lt/100 km. Το εντυπωσιακό είναι ότι οι εκπομπές ρύπων είναι στα επίπεδα των 99 g/km!
Το υβριδικό πολυτελές sedan χρειάζεται 8,3 sec για να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h και φθάνει σε τελική τα 200 km/h. Άγνωστο είναι ακόμη αν θα εισαχθεί στη χώρα μας και η συμβατική έκδοση του μοντέλου, το βενζινοκίνητο IS 250. Εδώ η επιλογή αφορά το V6 χωρητικότητας 2,5 lt (208 PS), που προσφέρει μεν καλύτερες επιδόσεις (0-100 σε 8,1 sec και τελική 225 km/h), όμως η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων διπλασιάζονται (8,6 lt/100 km και 199 g/km).
Στο δρόμο το Lexus IS εμφανίζει ποιότητα κύλισης που θα περίμενες από ένα αυτοκίνητο της premium κατηγορίας. Μαζεύει γρήγορα και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα, όμως δύσκολα η κατανάλωση θα διατηρηθεί κοντά στις εργοστασιακές εκτιμήσεις. Πίσω υπάρχουν πλούσιοι χώροι για δύο επιβάτες.
Τρίτος δύσκολα θα χωρέσει, λόγω του ογκώδους τούνελ της μετάδοσης και του περιορισμένου «αέρα» πάνω από το κεφάλι του. Με το προαιρετικό πακέτο F Sport, το IS μεταμορφώνεται σε ένα sport sedan.
Αν και οι επεμβάσεις δεν αφορούν τον κινητήρα, η ρύθμιση στις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης χαρίζουν στο μοντέλο της Lexus εντυπωσιακή και ασφαλή οδική συμπεριφορά κάτω από όλες τις συνθήκες. Τα επίπεδα πρόσφυσης είναι ανεξάντλητα, «ακυρώνοντας» την παρεμβολή των ηλεκτρονικών συστημάτων.
Με έναν ισχυρότερο κινητήρα, θα μπορούσε να αντιπαρατεθεί στα ίσια με τη BMW M3. Το επιπλέον κόστος της έκδοσης F Sport εκτιμάται στα 3.000-4.000 ευρώ.
Θα επανέλθουμε σύντομα με την πλήρη δοκιμή του νέου Lexus IS. Οπότε, μείνετε συντονισμένοι...
UPD:
8
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα