Οδηγούμε στην Ισπανια το Audi A1 Sportback

Οδηγούμε στην Ισπανια το Audi A1 Sportback

Στο ίδιο ακριβώς μήκος το A1 Sportback προσφέρει ό,τι και το τρίθυρο Α1 και επιπλέον την ευκολία και την πρακτικότητα των δύο πίσω θυρών. Σε τι διαφέρει το A1 Sportback από το τρίθυρο Α1; Οταν την κοιτάζεις, νομίζεις ότι οι Γερμανοί απλώς έβαλαν ένα μηχάνημα και έκοψαν δύο πίσω πόρτες. Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο...

Οδηγούμε στην Ισπανια το Audi A1 Sportback
Σε τι διαφέρει το A1 Sportback από το τρίθυρο Α1; Οταν την κοιτάζεις, νομίζεις ότι οι Γερμανοί απλώς έβαλαν ένα μηχάνημα και έκοψαν δύο πίσω πόρτες. Η πραγματικότητα όμως είναι λίγο πιο πολύπλοκη...
Το Sportback έχει το ίδιο μεταξόνιο και το ίδιο συνολικό μήκος με το τρίθυρο A1, όμως το πλάτος και το ύψος του είναι κατά 6 mm μεγαλύτερα. Είναι προφανές ότι οι σχεδιαστές είχαν την εντολή να δημιουργήσουν περισσότερο χώρο για τους επιβάτες στο εσωτερικό, χωρίς όμως να κάνουν το αυτοκίνητο πιο δύσκολο στο παρκάρισμα... 
To κέρδος από αυτές τις αλλαγές ήταν 11 mm περισσότερος χώρος για το κεφάλι και ελαφρά αυξημένο εσωτερικό πλάτος. Τελικά, όμως, όπως διαπιστώσαμε στην Ισπανία, στο πίσω κάθισμα του A1 Sportback οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άφθονο χώρο για τα πόδια και απλώς επαρκή για το κεφάλι.

Ενας τομέας στον οποίο οι Γερμανοί έδωσαν μεγάλη σημασία είναι το συνολικό βάρος, το οποίο στη βασική έκδοση δεν ξεπερνά τα 1.065 κιλά. Για να κρατήσουν χαμηλά το βάρος χρησιμοποίησαν, μεταξύ άλλων, ελαφρά υλικά στο αμάξωμα (ζυγίζει μόλις 220 κιλά), το οποίο όμως είναι εξαιρετικά στιβαρό και άκαμπτο, όπως υποστηρίζουν.
Εκτός από τους γνώριμους κινητήρες 1,2 TSI με τους 86 PS, 1,4 TSI με τους 122 PS και 1,4 TSI με τους 185 PS, στο A1 Sportback λανσάρεται και ένας ακόμη κινητήρας, ο 1,4 TSI με απόδοση 140 PS, ο οποίος έχει μία ιδιαιτερότητα: οι δύο από τους τέσσερις κυλίνδρους του σβήνουν όταν δεν απαιτείται μεγάλη επιτάχυνση και παράλληλα οι στροφές είναι μεταξύ 1.400-4.000 rpm και η ροπή μεταξύ 2,5-7,6 kgm.

Στην Ισπανία, σχεδόν κάθε φορά που βρισκόμασταν σε ευθεία και χαλαρώναμε ή αφήναμε λίγο το γκάζι, οι δύο κύλινδροι απενεργοποιούνταν και όταν πιέζαμε πάλι δυνατά το πεντάλ του γκαζιού ενεργοποιούνταν ξανά. Αυτή η διαδικασία γινόταν χωρίς κανέναν απολύτως κραδασμό ή θόρυβο. Δεν καταλαβαίναμε τίποτα παρά μόνο βλέπαμε τη σχετική ένδειξη για το πόσοι κύλινδροι λειτουργούν. Φανταστικό! Το A1 Sportback θα διατίθεται και με τρεις κινητήρες πετρελαίου: 1,6 TDI με 90 PS και 105 PS και 2,0 TDI με 143 PS. Οι κινητήρες της Audi συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο πέντε ή έξι σχέσεων και προαιρετικά με επτατάχυτο S Tronic διπλού συμπλέκτη.
Το νέο πρακτικό Α1 θα βρίσκεται στη χώρα μας από το τέλος Φεβρουαρίου και οι τιμές του θα είναι περίπου 800 ευρώ ακριβότερες από αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων του τρίθυρου Α1.
Κλείσιμο


ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας (cc): 1.197, 1.390, 1.390, 1.390
Ισχύς (PS/rpm): 86/4.800, 122/5.000, 140/-, 185/6.200
Ροπή (kgm/rpm): 16,3/1.500, 20,4/1.500, 25,5/1.500, 25,5/2.000
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 ή 6 σχέσεων ή ημιαυτόματο 7 σχέσεων
Τελική ταχύτητα (km/h): 180, 203, 212, 227
Επιτάχυνση 0-100km (sec): 11,9, 9,0, 8,1, 7,0
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,1 lt, 5,4 lt, 4,7 lt, 5,9 lt
Εκπομπές CO2: 118 g/km, 126 g/km, -, 139 g/km
Βάρος: 1.065 kg, 1.125 kg, -, 1.215 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 3.954/1.746/1.471 mm
Χώρος αποσκευών: 270 lt
Τιμή: από 16.800€






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
δειτε ολες τις ειδησεις

Best of Network

Δείτε Επίσης