Εξερευνώντας το νέο Jeep Cherokee
- Eφοδιάζεται με την εξελιγμένη τετρακίνηση «Selec-Trac II» όπου διαθέτει και κουμπί επιλογής (2WD, AUTO 4WD, LOW 4WD).
- O V6 κινητήρας των 3,7 λίτρων βρίσκεται κάτω από το καπό του Cherokee, απόδοσης 211 ίππων.
Ξεκίνησε η διάθεση του ολοκαίνουργιου Jeep Cherokee, η τιμή του οποίου ξεκινάει από τα 37.900€.
Το νέο Cherokee είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον δημοφιλέστατο προκάτοχό του. Σχεδιαστικά, χαρακτηριστικές είναι οι αλλαγές στην παραδοσιακή εμπρόσθι
- Eφοδιάζεται με την εξελιγμένη τετρακίνηση «Selec-Trac II» όπου διαθέτει και κουμπί επιλογής (2WD, AUTO 4WD, LOW 4WD).
- O V6 κινητήρας των 3,7 λίτρων βρίσκεται κάτω από το καπό του Cherokee, απόδοσης 211 ίππων.
Ξεκίνησε η διάθεση του ολοκαίνουργιου Jeep Cherokee, η τιμή του οποίου ξεκινάει από τα 37.900€.
Το νέο Cherokee είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος από τον δημοφιλέστατο προκάτοχό του. Σχεδιαστικά, χαρακτηριστικές είναι οι αλλαγές στην παραδοσιακή εμπρόσθια μάσκα όπου τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα απέκτησαν ένα τετραγωνισμένο πλαίσιο. Το εσωτερικό είναι ανανεωμένο και πιο σύγχρονο με πολλά στοιχεία να προέρχονται και από το Compass.
O V6 κινητήρας των 3,7 λίτρων βρίσκεται κάτω από το καπό του Cherokee, απόδοσης 211 ίππων. Το κιβώτιο ταχυτήτων για τον κινητήρα βενζίνης είναι ένα αυτόματο τεσσάρων σχέσεων. Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με την εξελιγμένη τετρακίνηση «Selec-Trac II» όπου διαθέτει και κουμπί επιλογής (2WD, AUTO 4WD, LOW 4WD).
ΤΙΜΕΣ JEEP CHEROKEE | ||
Sport 3,7 lt Petrol | 211hp | 37.900€ |
Limited 3,7 lt Petrol | 211hp | 42.900€ |
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ
Το νέο Jeep Cherokee διαθέτει εξελιγμένα συστήματα ασφάλειας, προστασίας και διευκόλυνσης για άγριες εκτός δρόμου διαδρομές. Μερικά από αυτά είναι:
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ (ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ)
Ένα νέο στοιχείο στο βασικό εξοπλισμό του Jeep Cherokee είναι ο Έλεγχος Κατάβασης (Hill Descent Control - HDC). Με δυνατότητα να λειτουργήσει στην θέση \4WD Low\, το HDC παρέχει υποβοήθηση στην κατάβαση με μία ελεγχόμενη κλίμακα ταχύτητας. Με ηλεκτρονικό έλεγχο πέδησης, το HDC συμπληρώνει την μείωση της ταχύτητας και το φρενάρισμα του κινητήρα που παρέχει ένα παραδοσιακό μηχανικό κιβώτιο τετρακίνησης χαμηλής σχέσης. Για ευκολία στην λειτουργία, το HDC ενεργοποιείται και απενεργοποιείται αυτόματα, καθώς το σύστημα αισθάνεται τις εδαφικές μεταβολές. Το σύστημα λειτουργεί είτε το αυτοκίνητο προχωρεί μπροστά είτε με όπισθεν.
ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΞΕΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΑΝΑΒΑΣΗ
Ένα ακόμη νέο στοιχείο είναι η Υποβοήθηση Ξεκινήματος σε Ανάβαση (Hill Start Assist - HSA). Βασικός εξοπλισμός σε όλα τα μοντέλα Cherokee, ο μηχανισμός αυτός δίνει στον οδηγό χρόνο κατά τη μετάβαση από φρένο σε γκάζι για να επιτύχει πιο ομαλό ξεκίνημα σε ανάβαση. Το σύστημα θα συγκρατήσει την πίεση των φρένων για δύο δευτερόλεπτα μετά την απελευθέρωση του πεντάλ από τον οδηγό. Επιπλέον, το Σύστημα Αντιμπλοκαρίσματος Τροχών (ABS) μειώνει την πίεση του τροχού σε απόκριση της αύξησης του γκαζιού και παρέχει ομαλό ξεκίνημα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΛΙΣΕΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ (ELECTRONIC ROLL MITIGATION – ERM)
Προέκταση του ESP, που χρησιμοποιεί τις πληροφορίες τις οποίες συλλέγουν οι αισθητήρες του ESP για να προβλέψει εάν το όχημα βρίσκεται μπροστά σε πιθανό κίνδυνο ανατροπής, όπου επεμβαίνει αμέσως, φρενάροντας κάθε τροχό ξεχωριστά, ενώ ταυτόχρονα περιορίζει ή διακόπτει στιγμιαία την τροφοδοσία καυσίμου ούτως ώστε να εμποδίσει την ανατροπή
ABS ΜΕ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΑΝΩΜΑΛΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (ROUGH ROAD DETECTION)
Το σύστημα αυτό ανιχνεύει εάν το αυτοκίνητο οδηγείται σε ανώμαλο δρόμο από τις ταλαντώσεις των σημάτων ταχύτητας των τροχών. Ο ανώμαλος δρόμος ανιχνεύεται σε επιφάνειες εκτός δρόμου ή σε μονοπάτια και το ABS εισέρχεται σε διαφορετικό έλεγχο πίεσης, όπου θα συγκρατήσει την πίεση των φρένων για μακρύτερους παλμούς. Επειδή τα μονοπάτια έχουν συνήθως παραμορφούμενη επιφάνεια (όπως το χώμα ή τα χαλίκια), η επιφάνεια θα δημιουργήσει μία σφήνα μπροστά από το ελαστικό και θα βοηθήσει στην μείωση της ταχύτητας του αυτοκινήτου.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗΣ ΤΡΕΙΛΕΡ
Μειώνει την παλινδρόμηση του τρέιλερ και βελτιώνει το κράτημα σε αντίξοες συνθήκες ρυμούλκησης που προκαλούνται από πλευρικούς ανέμους και από την κυκλοφορία. Ένα λογισμικό παρακολουθεί την κίνηση του αυτοκινήτου σε σχέση με την πορεία που έχει πρόθεση να ακολουθήσει ο οδηγός, εφαρμόζει πίεση φρένων για να μειώσει την ταχύτητα του αυτοκινήτου και κατόπιν αυξάνει την πίεση σε έναν από τους μπροστινούς τροχούς για να αντιδράσει στην παλινδρόμηση που επιφέρει το τρέιλερ.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑΣ (ESP):
Βοηθά τον οδηγό να διατηρεί τον απόλυτο έλεγχο του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες. Είναι απαραίτητο στις δύσκολες συνθήκες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των στροφών, και αποδεικνύεται ιδιαιτέρως πολύτιμο όταν εναλλάσσονται οι συνθήκες του οδοστρώματος (χιόνι, πάγος ή γαρμπίλι). Στην περίπτωση που διακρίνει αισθητή διαφορά μεταξύ της πορείας που επιθυμεί να διαγράψει ο οδηγός και της κίνησης του οχήματος, το ESP ενεργοποιεί επιλεκτικά τα φρένα και αν το κρίνει αναγκαίο, ρυθμίζει στιγμιαία την παροχή μείγματος ούτως ώστε να επαναφέρει το όχημα στην πορεία που προσπαθεί ο οδηγός να ακολουθήσει
ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗΣ ΤΟΥ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ (BAS)
Εφαρμόζει το μάξιμουμ της δύναμης των φρένων, πετυχαίνοντας τη μικρότερη δυνατή απόσταση ακινητοποίησης όταν αντιληφθεί φρενάρισμα πανικού
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ (TPM):
Μονάδες αισθητήρων πίεσης μέσα στα στελέχη των βαλβίδων και των τεσσάρων τροχών στέλνουν συνεχώς σήματα ραδιοσυχνοτήτων σε έναν δέκτη και το σύστημα πληροφορεί τον οδηγό πότε η πίεση είναι χαμηλή.
ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ
Είτε ανεβαίνει σε βράχους, είτε ταξιδεύει σε αυτοκινητόδρομους καλυμμένους με χιόνι, το σύστημα τετρακίνησης του νέου Jeep Cherokee 2008 θα ικανοποιήσει τις ανάγκες του κάθε οδηγού. Για πρώτη φορά διατίθεται το ολοκαίνουργιο σύστημα πλήρους και συνεχούς τετρακίνησης Selec-Trac II.
SELEC-TRAC II
Το Selec-Trac II είναι ένα συνεχές σύστημα, ενεργό κατά απαίτηση, το οποίο προβλέπει και εμποδίζει την ολίσθηση των τροχών πριν καν αυτή να παρουσιαστεί. Είναι ιδανικό για μία ποικιλία συνθηκών στο δρόμο, που συμπεριλαμβάνει και συνθήκες στεγνού οδοστρώματος κάτι που παραδοσιακά, δεν ισχύει στα συμβατικά συστήματα μερικής τετρακίνησης.
Αυτό σύστημα προσφέρει μία λειτουργία Αυτόματης τετρακίνησης \4WD Auto\ η οποία είναι ιδανική για συνεχή οδήγηση. Όταν εμπλακεί η λειτουργία \4WD Auto\, το σύστημα χρησιμοποιεί τους αισθητήρες του αυτοκινήτου για να ρυθμίσει και να κατανείμει εκ νέου την ροπή μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα, με βάση τις πραγματικές συνθήκες οδήγησης.
Σε περιπτώσεις με ακόμα δυσκολότερες συνθήκες, όπως όταν υπάρχουν απότομες κλίσεις, ανώμαλο έδαφος ή επιφάνειες εξαιρετικά κακής πρόσφυσης, το κιβώτιο τετρακίνησης περιλαμβάνει την λειτουργία αργής τετρακίνησης \4WD Low\. Αυτή η επιλογή, πολλαπλασιάζει την ροπή του κινητήρα κατά 2,72 φορές εξασφαλίζοντας μέγιστη ελκτική δύναμη.
Η ηλεκτρική εναλλαγή μεταξύ της λειτουργίας \4WD Auto\ και της \4WD Low\ επιτυγχάνεται με έναν ηλεκτρονικό διακόπτη που βρίσκεται τοποθετημένος στην κονσόλα. Ένα μπουτόν χρησιμοποιείται για να αλλάξει στη λειτουργία της Νεκράς. Το Selec-Trac II διατίθεται και στις δύο εκδόσεις του Cherokee.
DOWNLOAD: ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΗΣ JEEP ΣΕ PDF
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr