Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν εμπλέκονται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό μόνο για το πρεστίζ – συχνά μεταφέρουν μέρος της αγωνιστικής τους τεχνολογίας, στα επιβατικά μοντέλα τους...
Οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν εμπλέκονται στο μηχανοκίνητο αθλητισμό μόνο για το πρεστίζ – συχνά μεταφέρουν μέρος της αγωνιστικής τους τεχνολογίας, στα επιβατικά μοντέλα τους.
Κάπως έτσι σκέφτεται η Toyota που μπορεί να έχασε τον φετινό τίτλο στο World Endurance Championship όπου συμμετείχε με το πρωτότυπο TS030 με το οποίο φυσικά έτρεξε και στο Λε Μαν αλλά όχι μόνο θα συνεχίσει στο θεσμό αλλά σκοπεύει να εκμεταλλευτεί και τη τεχνογνωσία από τη συμμετοχή της σε αυτό το θεσμό.
Το TS030 λοιπόν, χρησιμοποιεί υβριδική τεχνολογία και σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας, το γνωστό κι από τη Formula 1 KERS. Οι Ιάπωνες λοιπόν, σκέφτονται να ενσωματώσουν ένα τέτοιο σύστημα στο νέο τους καμάρι… δρόμου, το Toyota GT86!