Οι V12 κινητήρες ανήκουν σε μουσείο…
Οι V12 κινητήρες ανήκουν σε μουσείο…
Σόκαρε ή απλά έβαλε τα πράγματα τους στη… σύγχρονη θέση τους; Ο λόγος για τον διευθυντή της McLaren, Άντονι Σέριφ, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι V12 είναι κινητήρες του παρελθόντος. Ανήκουν σε μουσείο»...
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Σόκαρε ή απλά έβαλε τα πράγματα τους στη… σύγχρονη θέση τους; Ο λόγος για τον διευθυντή της McLaren, Άντονι Σέριφ, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά: «Οι V12 είναι κινητήρες του παρελθόντος. Ανήκουν σε μουσείο», θέλοντας να αιτιολογήσει το γιατί η McLaren τοποθέτησε στην MP4-12C κινητήρα V8.
Πιο συγκεκριμένα, η McLaren για το μοντέλο της επέλεξε έναν V8 3.8 λίτρων, την ώρα που η πρώτη έκδοση της είχε έναν V12 6.1 λίτρων, με παρόμοια ιπποδύναμη.
Οι υπέρ-τροφοδοτούμενοι V8 χωροθετούνται πιο εύκολα στα σωθικά ενός πολύ σπορ οχήματος και έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη, αν και κάποιες άλλες εταιρείες επιμένουν στους V12, όπως αποδεικνύουν τα μοντέλα Pagani Huayra και Ferrari FF…
Πιο συγκεκριμένα, η McLaren για το μοντέλο της επέλεξε έναν V8 3.8 λίτρων, την ώρα που η πρώτη έκδοση της είχε έναν V12 6.1 λίτρων, με παρόμοια ιπποδύναμη.
Οι υπέρ-τροφοδοτούμενοι V8 χωροθετούνται πιο εύκολα στα σωθικά ενός πολύ σπορ οχήματος και έχουν λιγότερα κινούμενα μέρη, αν και κάποιες άλλες εταιρείες επιμένουν στους V12, όπως αποδεικνύουν τα μοντέλα Pagani Huayra και Ferrari FF…
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα