Φορτηγό από την Alfa Romeo;

190203201844_alfa-romeo-truck-rendering-2

Φαίνεται πως κάποιοι δεν έχουν ξεχάσει ότι η Alfa Romeo κατασκεύαζε επίσης φορτηγά πριν από πάρα πολλά χρόνια. Δεν εξηγείται αλλιώς η έμπνευση του Νοτιοκορεάτη σχεδιαστή Taekang Lee που φαντάστηκε ένα πιθανό comeback των Ιταλών στην κατηγορία.

Μπορεί πολλοί να μην το γνωρίζουν καθώς έχει περάσει πολύς καιρός από τότε αλλά η Alfa Romeo, εκτός από αυτοκίνητα, κατασκεύαζε στο παρελθόν και φορτηγά από τις αρχές της 10ετίας του 1930 μέχρι και τα μέσα περίπου του 1960.

Mille ονομαζόταν το τελευταίο φορτηγό που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από την Alfa Romeo, το οποίο και έμεινε στην παραγωγή από το 1958 έως και το 1964.


Ο Taekang Lee πιστεύει ότι υπάρχει χώρος για την ιταλική εταιρία στα μεγάλα φορτηγά σήμερα και θέλοντας να τραβήξει πάνω του τα βλέμματα της δημοσιότητας παρουσίασε αυτά τα ομολογουμένως πολύ προσεγμένα σχέδια ενός φορτηγού με το σήμα της Alfa Rοmeo.


Αυτό φυσικά που κάνει την πρόταση του Lee να ξεχωρίζει είναι η “καρδιά” της ιταλικής εταιρίας σε XXL διάσταση που καταλαμβάνει σχεδόν όλο το εμπρός μέρος του φορτηγού του Νοτιοκορεάτη. Το τετράφυλλο τριφύλλι δίνει επίσης καταχρηστικά το “παρών” στο ύψος των παραθύρων των θυρών, ενώ στα highlights της πρότασης του Lee περιλαμβάνεται και η σχεδίαση του προφυλακτήρα.

Δεν νομίζουμε ότι υπάρχει περίπτωση να το δούμε ποτέ στην παραγωγή αλλά ένα τέτοιο φορτηγό από την Alfa Romeo θα ήταν ό,τι πρέπει να μεταφέρει τα μονοθέσια της στην Formula 1, δεν νομίζετε;




ΣΧΟΛΙΑ (5)

Καλά κρασιά

Ρε Alfisti έγραψες ένα κατεβατό για τι;Για την ιστορία;Τι να την κάνω την ιστορία;Θα την αγοράσω για να κυκλοφορώ μαζί της;Εγώ αμάξι θέλω!Και το μαγαζί τα τελευταία χρόνια έχει όλα κ όλα 2 μοντελάκια.Giulia και Stelvio.That's all.Στο παρελθόν μπορεί να είχε καμιά 50αριά.Αλλά τι να το κάνω;

Alfisti

Προς "None" και "Καλά κρασιά": Προφανώς και έχετε ΤΕΡΑΣΤΙΑ οδηγική εμπειρία γι΄αυτό και γράφετε όσα γράφετε. Δεν σας παρεξηγώ όμως. Στην καλύτερη περίπτωση αυτά που γράφετε είναι ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΑΣ ΕΧΟΥΝ "ΤΑΪΣΕΙ" είτε οι φίλοι σας, είτε οι γνωστοί σας, είτε άλλοι "ειδικοί" (και καλά), είτε όλοι όσοι αρθρογραφούν (;) εναντίον μιας από τις πλέον ιστορικές μάρκες αυτοκινήτου στην Παγκόσμια Ιστορία, από εκεί που ξεκίνησαν όλα δηλαδή (θα εξηγήσω μετά το ΓΙΑΤΙ....). Ειδικά οι "αρθρογράφοι" θέλουν ένα γερό ξεμπρόστιασμα γιατί θα πρέπει να μάθει ο κόσμος (μαζί και εσείς, οι "ειδικοί") οτι εάν μια εταιρεία - αντιπροσωπεία ΑΡΝΗΘΕΙ να δώσει ΤΖΑΜΠΑ ΑΜΑΞΙΑ ΓΙΑ "ΔΟΚΙΜΕΣ" (και καλά.... απλά τζάμπα αμάξια για να τα οδηγούν και να πουλάνε μούρη...!) τότε δεν μπορείτε να φανταστείτε τα ΤΕΡΑΤΑ που γράφουν για την μάρκα αυτή. Η Alfa Romeo ΕΙΝΑΙ (πάντοτε ήταν) μια τέτοια μάρκα που δεν την ενδιαφέρει τι "κακό" θα γράψει ο "ειδικός" του "ανεξάρτητου μηχανοκίνητου τύπου" ΕΙΔΙΚΑ στην Ελλάδα... Πάμε τώρα στα "ιστορικά"... Κάντε ένα κόπο (αν έχετε θάρρος) και ψάξτε για την "Automobiles Darracq". Γιατί όσοι ΝΟΜΙΖΟΥΝ οτι ο Καρλ Μπενζ ήταν ο "πρώτος", καλό θα ήταν να μελετήσουν τους ΓΑΛΛΟΥΣ και ειδικά τον συγχωρεμένο Αλεξάντρ Νταράκ. Να μάθετε επίσης ΠΟΙΑ Η ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ "ALFA" ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η "ALFA" EINAI H.....KOYNIA THΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ! (Και δεν αναφέρω τα γνωστά περί Ένζο και οτι "από εκεί ξεκίνησε"... Αυτά είναι λίγο-πολύ γνωστά...). Να θυμίσω μόνο τούτο: "Χτυπάς" στο Google "156" και το 1ο ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ είναι... η "156"... ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ Η "ALFA" EIXE ΠΡΩΤΗ ΣΧΕΔΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΤΟΝ COMMON RAIL ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ, ΑΛΛΑ... ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΛΈΓΕΤΑΙ.... BOSCH...Κάτι τέτοιο.... Την ξέρετε; Την BOSCH εννοώ...Την έδωσε (την τεχνολογία ντε...) και στην "FIAT".... Η οποία παρά τα προβλήματά της "ΟΡΓΩΣΕ" και "ΟΡΓΩΝΕΙ" με τα PUNTO, PANDA (και καλά οτι δεν είναι ασφαλές...).Και τέλος, για να πάρετε μια "δόση" από "αντι-χολικό" φαρμάκι (κατά της χολής που ρίξατε...) είμαι ο ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ (τι χαρά!) τριών (3!) "Alfa" και σταματάω εδώ γιατί ΕΑΝ ΣΑΣ ΓΡΑΨΩ ΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΕΧΩ ΥΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ ΜΟΥ, το πιθανότερο είναι να ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΜΑΤΑ, γιατί είμαι βέβαιος οτι ως "ειδικοί" ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΓΙΖΑΤΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ. Να σημειώσω οτι μόνο η μία από τις τρεις "Alfa" είναι καινούργιο μοντέλο.... Και μην πάει ο νους σας σε κάτι το φοβερό.... Αυτό που έχει σημασία είναι να βλέπατε στο δρόμο τα άλλα δύο.... Είναι και λίιιιιγο παλιά......

None

Δεν σε διάβασα καν, γιατί οι Alfisti είστε οι Μπαοκτζήδες της αυτοκίνησης. Προς το παρόν πετάξου μία στο Car & Driver που πουλάει την long term Τζούλια Κιουβί που είχε, η οποία σε 14 μήνες την έβγαλε 80 μέρες στο συνεργείο, και γράψε εκεί τα μυθιστορήματά σου.

@

Αμάξια δίνουν αυτοί που έχουν να δέίξουν κάτι καινούριο.Αν δώσει αμαξια για δοκιμές η συγκεκριμμένη εταιρία,θα γίνει ρεζίλι.Πληροφοριακά,η τζούλια έχει 4 χρόνια στην αγορά.Βάλε και άλλα 2-3 που την προετοίμαζαν...Αντιλαμβάνεσαι πως μιλάμε για ένα από τα παλαιότερα μοντέλα της κατηγορίας.Αλλά και η νεότερη στέλβιο στην τζούλια βασίζεται!Όσο για τη τζουλιέττα αστο καλύτερα.Αντε γειά.

None

Εδώ δεν μπορούν οι γιδοβοσκοί να φτιάξουν ένα σεντανάκι χωρίς να γίνεται ο πίνακας οργάνων χριστουγεννιάτικο δέντρο κάθε 3000 χλμ, τα φορτηγά τους μάραναν. Οι κλόουν των εταιρειών αυτοκινήτου.

Καλά κρασιά

Ρε μάστορα,εδώ δεν μπορεί να βγάλει αμάξια,εσύ ονειρεύεσαι φορτηγά;

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

captur

Οι φωτογραφίες το αδικούν κατάφωρα. Το νέο Renault Captur όχι μόνο δεν έχει σχέση με το απερχόμενο, αλλά πολύ περισσότερο, αναμένεται να βάλει δύσκολα κυρίως στο γερμανικό ανταγωνισμό σε πολλούς τομείς, ο οποίος δε, φημίζεται για τις πολλές και διαφορετικές προτάσεις που προσφέρει.

tonale

Το σχεδιαστικό κέντρο, Centro Stileτης FIAT βρίσκεται σε ένα πρώην χυτήριο κινητήρων στο Τορίνο. Οι διάδρομοι είναι φαρδιοί και ήσυχοι, τα ταβάνια ψηλά, με το λευκό και το ανοιχτό γκρι να κυριαρχεί στους χρωματισμούς.

5