Το νέο Ford Focus είναι ένα οικονομικό premium αυτοκίνητο; – Πόσο κοστίζει;

Focus_CAR_1

Το πολυαναμενόμενο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της Ford, είναι προ των πυλών, με την Ελληνική αντιπροσωπία μάλιστα να ανακοινώνει τις τιμές του. 

Διαβάστε την πρώτη σκληρή δοκιμή που γίνεται στο νέο μοντέλο την Κυριακή 5/8 στο περιοδικό CAR που κυκλοφορεί δωρεάν με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ

Μπορεί τελικά το νέο Focus να αγγίξει τη βάση της premium κατηγορίας, όντας ένα καλό value for money, οικονομικό και πολυτελές αυτοκίνητο; Η απάντηση την Κυριακή με το CAR…



Κάτω από την επιδερμίδα κρύβεται ένα ολοκαίνουριο πλαίσιο

Ο Helmut Reder, υπεύθυνος εξέλιξης του Focus, αναφέρει ότι η νέα αρχιτεκτονική έδωσε στη Ford την ευκαιρία να μεταμορφώσει τις αναλογίες, τον χώρο στην καμπίνα, το βάρος, τα ηλεκτρονικά και την αεροδυναμική. Με λίγα λόγια, τα πάντα. Το νέο 5θυρο μπορεί να είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο αλλά είναι πλέον κορυφαίο σε ευρυχωρία, όπως ισχυρίζεται η Ford.

Οι τροχοί 16” της βασικής έκδοσης έχουν τοποθετηθεί στις άκρες του αμαξώματος ελευθερώνοντας ενδιάμεσα 2.700 mm (το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 5,2 cm). Αυτό ακούγεται ιδανικό στις διαστάσεις, όπως και η χαμηλότερη πλέον οροφή – το ST-Line είναι χαμηλότερο ακόμη 10 mm λόγω της σπορ ανάρτησης παρά τους τροχούς των 17 ιντσών.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού Amko Leenarts είναι υπεύθυνος για την ευρωπαϊκή εικόνα αλλά και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Η πλευρική γραμμή, ουσιαστικά το νεύρο, κατεβαίνει μέχρι τον εμπρός τροχό. Τα πίσω φωτιστικά σώματα επεκτείνουν οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και οι λαμπερές μεταλλικές επιφάνειες στο καπό και τις πόρτες τραβούν το φως όμορφα. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός προσθέτει κάτι που δεν είχε καταφέρει το Focus μέχρι τώρα: την πραγματική επιθυμία.

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί ένα μείγμα μετάλλων και παχύρρευστων υλικών για να αποκτήσει το βέλτιστο μείγμα ακαμψίας, εξοικονόμησης βάρους και απόδοσης σε περίπτωση σύγκρουσης. Η πρόσθια αρχιτεκτονική με την ενσωματωμένη ζώνη παραμόρφωσης κατασκευάζεται από αλουμίνιο, ενώ χρησιμοποιείται και χάλυβας βορίου, ο οποίος προσθέτει δύναμη όσο μειώνεται η μάζα.

Η χρήση αυτών των υλικών αποδίδει μέγιστη εξοικονόμηση 88 κιλών σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η στρεπτική ακαμψία βελτιώνεται πλέον κατά 20% – αλλά φτάνει το 50% σε μια περιοχή που είναι καταλυτική για τη δυναμική οδήγηση, την ανάρτηση.

Πώς μεταφράζονται όλα τα παραπάνω στο δρόμο; Τι πρέπει να ξέρει ο υποψήφιος αγοραστής;

Οι απαντήσεις την Κυριακή 5/8 στο CAR (το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο) που κυκλοφορεί με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.






ΣΧΟΛΙΑ

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

Audi-A1-new-640

Η Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού ανοίγει τις πύλες της σε περίπου ένα μήνα και εμείς σας παρουσιάζουμε από σήμερα όλες τις μέχρι αυτή τη στιγμή επιβεβαιωμένες νέες παρουσίες μοντέλων και πρωτότυπων.

audiq8-640

Μπορεί να έχουμε μπει ήδη στον Αύγουστο όμως οι επόμενοι μήνες της χρονιάς αναμένονται πιο «καυτοί» από ποτέ σε ό,τι αφορά στα νέα μοντέλα που θα υποδεχθούμε στη χώρα μας. Δείτε όλα τα λανσαρίσματα που αναμένουμε στην Ελλάδα.

Duster-4X4

Τα SUV εξαπλώνονται συνεχώς και κατακτούν υψηλές θέσεις στις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων της χώρας μας. Δείτε ποια είναι τα 6 φθηνότερα της αγοράς, αλλά και ποιο είναι το φθηνότερο 4X4, το φθηνότερο diesel, καθώς και το φθηνότερο crossover.

Tata-H5X-Concept-tsiro-1000

Η Tata Motors μπορεί να μην είναι ένα μεγάλο όνομα στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, αλλά είναι μία από τις σημαντικότερες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ασία. Πουλά ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων, αλλά είναι γνωστή για την ιδιοκτησία της Jaguar Land Rover, την οποία αγόρασε από τη Ford το 2008.

5