Το νέο Ford Focus είναι ένα οικονομικό premium αυτοκίνητο; – Πόσο κοστίζει;

Το νέο Ford Focus είναι ένα οικονομικό premium αυτοκίνητο; – Πόσο κοστίζει;

Το πολυαναμενόμενο μικρομεσαίο αυτοκίνητο της Ford, είναι προ των πυλών, με την Ελληνική αντιπροσωπία μάλιστα να ανακοινώνει τις τιμές του. 

Focus_CAR_1

Διαβάστε την πρώτη σκληρή δοκιμή που γίνεται στο νέο μοντέλο την Κυριακή 5/8 στο περιοδικό CAR που κυκλοφορεί δωρεάν με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ

Μπορεί τελικά το νέο Focus να αγγίξει τη βάση της premium κατηγορίας, όντας ένα καλό value for money, οικονομικό και πολυτελές αυτοκίνητο; Η απάντηση την Κυριακή με το CAR…



Κάτω από την επιδερμίδα κρύβεται ένα ολοκαίνουριο πλαίσιο

Ο Helmut Reder, υπεύθυνος εξέλιξης του Focus, αναφέρει ότι η νέα αρχιτεκτονική έδωσε στη Ford την ευκαιρία να μεταμορφώσει τις αναλογίες, τον χώρο στην καμπίνα, το βάρος, τα ηλεκτρονικά και την αεροδυναμική. Με λίγα λόγια, τα πάντα. Το νέο 5θυρο μπορεί να είναι ελάχιστα μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο αλλά είναι πλέον κορυφαίο σε ευρυχωρία, όπως ισχυρίζεται η Ford.

Οι τροχοί 16” της βασικής έκδοσης έχουν τοποθετηθεί στις άκρες του αμαξώματος ελευθερώνοντας ενδιάμεσα 2.700 mm (το μεταξόνιο αυξήθηκε κατά 5,2 cm). Αυτό ακούγεται ιδανικό στις διαστάσεις, όπως και η χαμηλότερη πλέον οροφή – το ST-Line είναι χαμηλότερο ακόμη 10 mm λόγω της σπορ ανάρτησης παρά τους τροχούς των 17 ιντσών.

Ο επικεφαλής σχεδιασμού Amko Leenarts είναι υπεύθυνος για την ευρωπαϊκή εικόνα αλλά και την προσοχή στη λεπτομέρεια. Η πλευρική γραμμή, ουσιαστικά το νεύρο, κατεβαίνει μέχρι τον εμπρός τροχό. Τα πίσω φωτιστικά σώματα επεκτείνουν οπτικά το πλάτος του αυτοκινήτου και οι λαμπερές μεταλλικές επιφάνειες στο καπό και τις πόρτες τραβούν το φως όμορφα. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός προσθέτει κάτι που δεν είχε καταφέρει το Focus μέχρι τώρα: την πραγματική επιθυμία.

Το πλαίσιο χρησιμοποιεί ένα μείγμα μετάλλων και παχύρρευστων υλικών για να αποκτήσει το βέλτιστο μείγμα ακαμψίας, εξοικονόμησης βάρους και απόδοσης σε περίπτωση σύγκρουσης. Η πρόσθια αρχιτεκτονική με την ενσωματωμένη ζώνη παραμόρφωσης κατασκευάζεται από αλουμίνιο, ενώ χρησιμοποιείται και χάλυβας βορίου, ο οποίος προσθέτει δύναμη όσο μειώνεται η μάζα.

Η χρήση αυτών των υλικών αποδίδει μέγιστη εξοικονόμηση 88 κιλών σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο, ενώ η στρεπτική ακαμψία βελτιώνεται πλέον κατά 20% – αλλά φτάνει το 50% σε μια περιοχή που είναι καταλυτική για τη δυναμική οδήγηση, την ανάρτηση.

Πώς μεταφράζονται όλα τα παραπάνω στο δρόμο; Τι πρέπει να ξέρει ο υποψήφιος αγοραστής;

Οι απαντήσεις την Κυριακή 5/8 στο CAR (το καλύτερο περιοδικό αυτοκινήτου στον κόσμο) που κυκλοφορεί με το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ.






Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης