Και αυτές τις γιορτές το River West είναι ο απόλυτος προορισμός για αγορές, διασκέδαση, και βόλτες για όλη την οικογένεια, ανεβάζοντας την festive διάθεση στα ύψη.
Με 220 και 230 PS το νέο Golf GTI
Με 220 και 230 PS το νέο Golf GTI
Η εικόνα του νέου Volkswagen Golf GTI δεν είναι νέα – αποκαλύφθηκε άλλωστε από το Σεπτέμβριο και την έκθεση αυτοκινήτου που έλαβε χώρα στο Παρίσι. Ωστόσο, η διαφορά ενόψει Γενεύης, είναι ότι οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πλέον όλες τις καυτές λεπτομέρειες...
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Η εικόνα του νέου Volkswagen Golf GTI δεν είναι νέα – αποκαλύφθηκε άλλωστε από το Σεπτέμβριο και την έκθεση αυτοκινήτου που έλαβε χώρα στο Παρίσι.
Ωστόσο, η διαφορά ενόψει Γενεύης, είναι ότι οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πλέον όλες τις καυτές λεπτομέρειες σχετικά με την ισχυρή έκδοση της έβδομης γενιάς τους δημοφιλούς μοντέλου.
Για πρώτη φορά αυτό θα προσφέρεται με δύο επιλογές ισχύος μέσω του 2λιτρου TSI: είτε στη… «βασική» των 220 PS με επιτάχυνση 0-100 σε 6.5 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 246 χιλιομέτρων την ώρα, είτε την… «GTI Performance».
Παρότι η ροπή παραμένει αμετάβλητη στα 35.6 kgm ροπής , η ιπποδύναμη ανεβαίνει στα 230 PS, η τελική στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ τα 0-100 πέφτουν στα 6.4 δεύτερα.
Σημαντική διαφορά των δύο, ότι η δεύτερη συνοδεύεται και από μπλοκέ εμπρός διαφορικό. Άλλες ομοιότητες, το κιβώτιο έξι σχέσεων (χειροκίνητο ή DSG), το σύστημα start/stop, η χαμηλή κατανάλωση που σε σχέση με το προηγούμενο GTI έχει μειωθεί κατά 18%...
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
Ωστόσο, η διαφορά ενόψει Γενεύης, είναι ότι οι Γερμανοί ανακοίνωσαν πλέον όλες τις καυτές λεπτομέρειες σχετικά με την ισχυρή έκδοση της έβδομης γενιάς τους δημοφιλούς μοντέλου.
Για πρώτη φορά αυτό θα προσφέρεται με δύο επιλογές ισχύος μέσω του 2λιτρου TSI: είτε στη… «βασική» των 220 PS με επιτάχυνση 0-100 σε 6.5 δευτερόλεπτα και τελική της τάξης των 246 χιλιομέτρων την ώρα, είτε την… «GTI Performance».
Παρότι η ροπή παραμένει αμετάβλητη στα 35.6 kgm ροπής , η ιπποδύναμη ανεβαίνει στα 230 PS, η τελική στα 250 χιλιόμετρα την ώρα ενώ τα 0-100 πέφτουν στα 6.4 δεύτερα.
Σημαντική διαφορά των δύο, ότι η δεύτερη συνοδεύεται και από μπλοκέ εμπρός διαφορικό. Άλλες ομοιότητες, το κιβώτιο έξι σχέσεων (χειροκίνητο ή DSG), το σύστημα start/stop, η χαμηλή κατανάλωση που σε σχέση με το προηγούμενο GTI έχει μειωθεί κατά 18%...
Για περισσότερα διαβάστε ΕΔΩ
UPD:
2
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα