Αποκάλυψη για το νέο Lexus GS
Αποκάλυψη για το νέο Lexus GS
Μετά την ανανέωση των BMW 5, Mercedes E-Class, Volvo S80, Saab 9-5 και Audi A6, ήρθε η σειρά και του εκπροσώπου της Lexus στην κατηγορία. Ετσι, στο φεστιβάλ πολυτελών και ιστορικών συλλεκτικών αυτοκινήτων του Mοnterey οι Ιάπωνες αποκάλυψαν το νέο GS. Είναι εμφανές ότι το νέο μοντέλο...
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Μετά την ανανέωση των BMW 5, Mercedes E-Class, Volvo S80, Saab 9-5 και Audi A6, ήρθε η σειρά και του εκπροσώπου της Lexus στην κατηγορία. Ετσι, στο φεστιβάλ πολυτελών και ιστορικών συλλεκτικών αυτοκινήτων του Mοnterey οι Ιάπωνες αποκάλυψαν το νέο GS. Είναι εμφανές από τις πρώτες φωτογραφίες ότι το νέο μοντέλο προέρχεται από το πρωτότυπο LF-Gh που είχε παρουσιαστεί στη Νέα Υόρκη.
Στο εσωτερικό τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα συνδυάζονται αρμονικά με φιλέτα ξύλου, ειδικό φωτισμό ενώ στο κέντρο δεσπόζει ένα αναλογικό ρολόι.
Η οθόνη πολυμέσων έχει διάσταση 12.3 ιντσών ενώ το σύστημα Mark Levinson διαθέτει 17 ηχεία.
Ο κινητήρας που θα κινεί την έκδοση GS 350 (που θα είναι και η βασική), θα είναι ο αναβαθμισμένος, ατμοσφαιρικός V6 των 3,5 lt απόδοσης 306 ίππων και 38,2 kgm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων που διαθέτει σειριακή λειτουργία.
Σύμφωνα με την εταιρεία τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης καλύπτονται σε 5,7 sec.
Το νέο GS θα διατίθεται και με ηλεκτρονική τετρακίνηση που θα κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50-50 προσφέροντας παράλληλα έως το 70% της δύναμης στον πίσω άξονα, εφόσον αυτό χρειαστεί.
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης (το Car+Speed θα είναι εκεί) αναμένεται να παρουσιαστεί και η υβριδική έκδοση του μοντέλου, αλλά και η γρήγορη «F».
Στο εσωτερικό τα πολυτελή δερμάτινα καθίσματα συνδυάζονται αρμονικά με φιλέτα ξύλου, ειδικό φωτισμό ενώ στο κέντρο δεσπόζει ένα αναλογικό ρολόι.
Η οθόνη πολυμέσων έχει διάσταση 12.3 ιντσών ενώ το σύστημα Mark Levinson διαθέτει 17 ηχεία.
Ο κινητήρας που θα κινεί την έκδοση GS 350 (που θα είναι και η βασική), θα είναι ο αναβαθμισμένος, ατμοσφαιρικός V6 των 3,5 lt απόδοσης 306 ίππων και 38,2 kgm ροπής, ο οποίος συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων που διαθέτει σειριακή λειτουργία.
Σύμφωνα με την εταιρεία τα πρώτα 100 km/h επιτάχυνσης καλύπτονται σε 5,7 sec.
Το νέο GS θα διατίθεται και με ηλεκτρονική τετρακίνηση που θα κατανέμει την ροπή ανάμεσα στους δύο άξονες σε ποσοστό 50-50 προσφέροντας παράλληλα έως το 70% της δύναμης στον πίσω άξονα, εφόσον αυτό χρειαστεί.
Στην έκθεση της Φρανκφούρτης (το Car+Speed θα είναι εκεί) αναμένεται να παρουσιαστεί και η υβριδική έκδοση του μοντέλου, αλλά και η γρήγορη «F».
UPD:
1
ΣΧΟΛΙΟ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα