Απο ρεκόρ σε ρεκόρ η Volvo στην Ελλάδα
Απο ρεκόρ σε ρεκόρ η Volvo στην Ελλάδα
Παρά τη σκληρή ελληνική πραγματικότητα και τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτοκίνητα προσιτά και χαμηλού κυβισμού, η Volvo ακολουθεί μία εντυπωσιακή πορεία. Το 2012 έκλεισε με μερίδιο 2,4% για τη σουηδική εταιρεία κατασκευής premium αυτοκινήτων, το μεγαλύτερο που έχει σημειώσει ποτέ στην Ελλάδα.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Παρά τη σκληρή ελληνική πραγματικότητα και τη στροφή του καταναλωτικού κοινού σε αυτοκίνητα προσιτά και χαμηλού κυβισμού, η Volvo ακολουθεί μία εντυπωσιακή πορεία. Το 2012 έκλεισε με μερίδιο 2,4% για τη σουηδική εταιρεία κατασκευής premium αυτοκινήτων, το μεγαλύτερο που έχει σημειώσει ποτέ στην Ελλάδα.
Το ποσοστό της Volvo το 2011 ήταν 1,5% και ο μέσος όρος την πενταετία 2006-2010 ήταν 1%. Παρά τη μείωση κατά 40% της ελληνικής αγοράς το 2012 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Volvo είδε τις ταξινομήσεις της να υποχωρούν μόλις κατά 4% (1.380 έναντι 1.445).
Το νέο V40 κατέγραψε 222 ταξινομήσεις μέσα σε μόλις 3 μήνες και ενώ είχε σταματήσει από τον Μάρτιο η παραγωγή των προκατόχων του, S40 και V50. Πετυχημένη ήταν και η εμπορική πορεία των S60/V60, τα οποία κατέκτησαν την 1η θέση με 544 πωλήσεις στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων αυτοκινήτων στα 1.600 cc.
Από αυτές, οι 369 ταξινομήσεις ήταν της πετρελαιοκίνητης έκδοσης D2. Το XC60 πέτυχε 132 πωλήσεις, κυριαρχώντας στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV. Στις εταιρικές πωλήσεις η Volvo παρουσίασε αύξηση 3%, με 610 ταξινομήσεις έναντι 590 το 2011.
«Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη χρονιά ήταν το 2012 για την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Εμείς, ως Volvo, είχαμε την επιπλέον δυσκολία ότι νωρίς στις αρχές της χρονιάς σταμάτησε να παράγεται ένα δημοφιλές μας μοντέλο, το S40, καθώς και το V50. Δημιουργήθηκε έτσι ένα κενό στη γκάμα μας για περίπου έξι μήνες, μέχρι να ξεκινήσουν οι ταξινομήσεις του V40, του νέου μας 5θυρου μικρομεσαίου hatchback.
Παρά τις αντικειμενικές αντιξοότητες καταφέραμε να κλείσουμε το 2012 κατακτώντας ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς, καθώς το 2,4% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην Ελλάδα. Το 2013 θα έχουμε και δύο επιπλέον εκδόσεις του V40, το Cross Country και το R-Design, που σίγουρα θα ενδυναμώσουν την παρουσία μας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα μοντέλα μας αισιοδοξούμε για ακόμα καλύτερη παρουσία στην ελληνική αγορά και τη χρονιά που ήδη διανύουμε», δήλωσε ο κ. Γιάννης Πετούλης, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas.
Το ποσοστό της Volvo το 2011 ήταν 1,5% και ο μέσος όρος την πενταετία 2006-2010 ήταν 1%. Παρά τη μείωση κατά 40% της ελληνικής αγοράς το 2012 σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Volvo είδε τις ταξινομήσεις της να υποχωρούν μόλις κατά 4% (1.380 έναντι 1.445).
Το νέο V40 κατέγραψε 222 ταξινομήσεις μέσα σε μόλις 3 μήνες και ενώ είχε σταματήσει από τον Μάρτιο η παραγωγή των προκατόχων του, S40 και V50. Πετυχημένη ήταν και η εμπορική πορεία των S60/V60, τα οποία κατέκτησαν την 1η θέση με 544 πωλήσεις στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων αυτοκινήτων στα 1.600 cc.
Από αυτές, οι 369 ταξινομήσεις ήταν της πετρελαιοκίνητης έκδοσης D2. Το XC60 πέτυχε 132 πωλήσεις, κυριαρχώντας στην κατηγορία των μεσαίων-μεγάλων SUV. Στις εταιρικές πωλήσεις η Volvo παρουσίασε αύξηση 3%, με 610 ταξινομήσεις έναντι 590 το 2011.
«Όλοι γνωρίζουμε πόσο δύσκολη χρονιά ήταν το 2012 για την αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Εμείς, ως Volvo, είχαμε την επιπλέον δυσκολία ότι νωρίς στις αρχές της χρονιάς σταμάτησε να παράγεται ένα δημοφιλές μας μοντέλο, το S40, καθώς και το V50. Δημιουργήθηκε έτσι ένα κενό στη γκάμα μας για περίπου έξι μήνες, μέχρι να ξεκινήσουν οι ταξινομήσεις του V40, του νέου μας 5θυρου μικρομεσαίου hatchback.
Παρά τις αντικειμενικές αντιξοότητες καταφέραμε να κλείσουμε το 2012 κατακτώντας ένα εντυπωσιακό μερίδιο αγοράς, καθώς το 2,4% είναι το μεγαλύτερο που έχει επιτύχει ποτέ η Volvo στην Ελλάδα. Το 2013 θα έχουμε και δύο επιπλέον εκδόσεις του V40, το Cross Country και το R-Design, που σίγουρα θα ενδυναμώσουν την παρουσία μας στη συγκεκριμένη κατηγορία. Σε συνδυασμό και με τα υπόλοιπα μοντέλα μας αισιοδοξούμε για ακόμα καλύτερη παρουσία στην ελληνική αγορά και τη χρονιά που ήδη διανύουμε», δήλωσε ο κ. Γιάννης Πετούλης, Διευθύνων Σύμβουλος της Volvo Car Hellas.
UPD:
3
ΣΧΟΛΙΑ
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα