LIVE

Κορωνοϊός

Έρχεται μείωση έως και 45% των τεκμηρίων των αυτοκινήτων

Η απόφαση θα συμπεριληφθεί στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα «κλείσει» τις επόμενες ημέρες 

Στη μείωση των τεκμηρίων διαβίωσης για τα ΙΧ αυτοκίνητα προσανατολίζεται  το υπουργείο Οικονομικών. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η απόφαση αυτή αναμένεται να συμπεριληφθεί στο νέο φορολογικό νομοσχέδιο που θα κλείσει τις επόμενες ημέρες και θα τεθεί προς ψήφιση στη Βουλή.
 
Πιο συγκεκριμένα, το υπουργείο Οικονομικών μελετάει τη μείωση των τεκμηρίων σε όλες τις κατηγορίες των αυτοκινήτων, όπως αυτές έχουν οριοθετηθεί ανα κυβισμό. Η μείωση αυτή θα κυμανθεί από 36% έως και 45%.
 
Έτσι, το τεκμήριο ενός αυτοκινήτου 1,2lt που είναι σήμερα στα 4.000€ θα μειωθεί στα 2.500€. Από αυτό το όριο κυβικών και μέχρι τα 2,0lt, θα γίνεται προσαύξηση του τεκμηρίου κατά 300€, ανά 100 κυβικά.
Από τα 2,0lt και μέχρι τα 3,0 lt η προσαύξηση αυτή θα είναι στα 500€ ανά 100 κυβικά.
Από τα 3,0lt και πάνω η προσαύξηση θα είναι στα 700 ευρώ ανά 100 κυβικά.
 
Το υπουργείο Οικονομικών ουσιαστικά θα επαναφέρει τα τεκμήρια στην προ μεσοπρόθεσμου εποχή, και θα ορίσει τα ποσά ανάλογα με το ετήσιο κόστος συντήρησης και διατήρησης ενός αυτοκινήτου. Ανάλογες μελέτες έχει κάνει και ο Σύνδεσμος  Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων, τις οποίες και έχουν στα χέρια τους στο υπουργείο…
 
Αυτό που ακόμα δεν έχει αποφασιστεί είναι αν η μείωση αυτή θα ισχύσει για όλους, ή μόνο για τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους…
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

Ρoή Ειδήσεων

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα

ΣΧΟΛΙΑ (17)

ΟικοΝόμος

Αν δεν μειωθούν τα απαράδεκτα τέλη, τα υψηλότερα στην Ευρώπη !!! σε σχέση με την αγοραστική δύναμη του Έλληνα, θα συνεχιστεί η πτώση, η μείωση της χρήσης και η απόσυρση. Θα σκίσουμε όλοι οι οικονομικάριοι τα Πτυχία μας, απορούμε δε ποιός "φωστήρας" και με ποιές γνώσεις και σπουδές παίρνει αποφάσεις για τη φορολόγηση του αυτοκινήτου. Όλα τα οικονομικά στοιχεία οδηγούν σε αναγκαιότητα μείωσης τελών ώστε να "ενθαρυνθεί" η κατανάλωση που απορρέει από τη χρήση του αυτοκινήτου (έσοδα από φόρο στα καύσιμα κλπ). Αν δεν γίνει κάτι, η μείωση κρατικών εσόδων από αυτόν τον τομέα θα είναι ακόμα χειρότερη!

AKIS

 Ο COLPO GROSSO μίλησε τη γλώσσα της νεοΓιουνάν Αλήθειας! Ακριβώς κάτι ανάλογο έχουν στο νου τους! Εδώ προ διμληνου έλεγαν να βάλουν τεκμήριο και τέλη στα ΙΧΕ που είναι σε δηλωμένη ακινησία!!! Οι τύποι είναι επικίνδυνοι (βλ. και θέμα απόσυρσης και θέμα εξίσωσης τιμής υγραερίου με βενζίνη!!!). Μήν τους εμπιστεύεστε με τίποτα! Ο μόνος ασφαλής είναι αυτός που κατέχει ΙΧΕ με ξένες ευρωπαϊκές πινακίδες και διεύθυνση αλλοδαπής!

COLPO GROSSO

Το κόλπο είναι απλό. Μειώνουμε τα τεκμήρια τώρα, γλυτώνουμε τις καταθέσεις πινακίδων του Δεκέμβρη, και κατά Μάρτη πλευρά που θα μας λείπονται κάτι δις ευρώ, ξαναθυμόμαστε τα αυτοκίνητα και ξανααυξάνουμε τη φορολογία (και μάλιστα αναδρομικά). Υπερβολικός; Για να θυμηθούμε πόσες φορές έχουν ανεβοκατέβει τα τέλη κυκλοφορίας την τελευταία τριετία...

ΛΑΚΑΘΕΛΑΣ

τελη κυκλοφορια μέχρι 1000 cc 120é , 1001 εως 1400 160 € , 1401 εως 1801 200€ , 1801 εως 2000 250€ , 2001 εως 2500 300€ 2501 ανω 400 € βενζίνη 1,30 € εως 1,40 € αν συνεχίσουν με τα τωρινα μέτρα , υπερβολικα τέλη και ακριβή βενζίνη , μεχρι τέλος Δεκέμβρη θα παταδώσουν τισ πινακίδες τουλάχιστον 600.000 οχήματα

Ξ2

 Ο καθε ελληνας ειτε φτωχος ειτε πλουσιος εχει 2 εγνοιες: α) τους υπερβολικους φορους που αδυνατει να πληρωσει ανετα κι αναγκαζεται να μειωνει τις μικρες ή μεγαλες καταθεσεις του (ή εκποιοιση αλλων περιουσ. στοιχειων) β) το σχεδιασμο για την μελλοντικη αυξηση του οικογ.εισοδηματος (εαν ειναι "μισθοσυντηρητος) ή του κυκλου εργασιων του. Αντι να αφεθει απερισπαστος για το β' μεσα στο δυσκολο οικ. περιβαλλον, η κυβερνηση τον αγχωνει και με το πρωτο. Οι φοροι ανεβοκατεβαινουν σαν τρελλοι και κανεις δεν μπορει να προγραμματισει τιποτε για την επομενη χρονια. Η φιλοσοφια πρεπει να αλλαξει: οτι χρειαστει για το έλλειμμα πρεπει να προκυπει απο κοψιμο δαπανων, κρατικων λειτουργιων. μισθων δημοσιου και συνταξεων. Το κακο που ξεκινησε με τον γαπ συνεχιζεται. Ευτυχως που η τροικα επιτασσει 11,5 δις μειωση κρατ.δαπανων και 3 δις μονο αυξηση φορων για το 12-16.

Σπύρος

Μπα Αντώνη δεν ψηνομαι δεν δίνω λεφτα να κόνομανε τα γαλλακια και τα γερμανακια καλύτερα με τα πόδια ,ααααα γιατι δεν μειώσεις τους φόρους στα ακίνητα ; Γιατι ειναι ελλήνων;

ili

@new: ακριβώς όπως το λες φίλε, το ελληνικό κράτος δεν έχει σταθερή πολιτική, όχι μόνο τώρα με την κρίση, πάντα έτσι ήταν. Με τέτοια φιλοσοφία που έχουν οι υπουργοί δεν πρόκειται να επενδύσει ποτέ κανένας σοβαρός επενδυτής στην χώρα, μόνο κερδοσκόποι ασχολούνται με την παρτι μας.

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΣΟΚΟΝΕΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ, ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΟ ΙΧ, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΤΗΡΗΣΕΙ; ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΤΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΨΩΜΙ. ΔΕΝ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΚΑΥΣΙΜΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ.

new

 Το ίδιο κόλπο με τον κηφήνα της Ραφήνας. Θα πάρει ο κόσμος αυτοκίνητο ( όσοι τέλος πάντων μπορούν) και μια ωραία νύχτα, θα ανακοινώσουν αυξήσεις τεκμηρίων πολλαπλάσιες των σημερινών. Μαφία.

km

Γίγαντα Σαμαρά, για τα αυτοκίνητα και για να πουλήσουν οι προϊστάμενοί σου (οι ξένοι με τις εταιρείες τους) έχουμε φοροελαφρύνσεις Για τα ακίνητα, για τα ξεπουλήσουν οι υπόδουλοι ιθαγενείς στους ξένους, στα funds και στις εταιρείες επιβάλεις δημευτικούς φόρους. Α ρε, ελικόπτερο που σας χρειάζεται...

Φόρτωση περισσότερων σχολίων
ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης