Η Alfa Giulietta με κιβώτιο TCT (τιμές)
Διαθέσιμη είναι και στην Ελλάδα η Alfa Romeo Giulietta με το αυτόματο κιβώτιο, διπλού συμπλέκτη, ξηρού τύπου. Tο κιβώτιο TCT είναι διαθέσιμο στην έκδοση με τον 1,4TB MultiAir των 170 ίππων και τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 170 ίππων...
Η Alfa Romeo Giulietta TCT, είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις Progression και Distinctive με τιμή 24.250 και 25.550 ευρώ αντίστοιχα (23.290 και 24.590 ευρώ με απόσυρση). Mε τον πετρελαιοκινητήρα 2,0 JTDM-2 170 ΗP η Giulietta είναι διαθέσιμη στην έκδοση Distinctive με 30.200 ευρώ (από 27.730 με απόσυρση).
Η Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir 170HP, έχει τελική ταχύτητα 218 χλμ./ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7,7 δλ. Η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 είναι ιδιαίτερα χαμηλές: 5,2 λτ./100 χλμ. είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης και οι εκπομπές CO2 είναι 121 γρ./χλμ.
Σε σύγκριση μάλιστα με τη χειροκίνητη έκδοση με τον ίδιο κινητήρα, η έκδοση με το κιβώτιο TCT επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 αντί για 8,0 δλ. και η μέση κατανάλωση πέφτει από τα 4,7 στα 4,5 λτ./100 χλμ. Οι εκπομπές CO2 δε, από 124 είναι μειωμένες στα 119 γρ./χλμ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
|
|
Αlfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir 170 |
Alfa Romeo Giulietta 2,0 JTDM-2 170 |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
|
|
|
Αριθμών θέσεων |
5 |
5 |
|
Αριθμός θυρών |
5 |
5 |
|
Μήκος/πλάτος (χλστ.) |
4.351/1.758 |
4.351/1.758 |
|
Ύψος (χλστ.) |
1.465 |
1.465 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
2.634 |
2.634 |
|
Εμπρός/πίσω μετατρόχιο(χλστ.) |
1.554/1.554 |
1.554/1.554 |
|
Χώρος αποσκευών (λτ.) |
350 |
350 |
ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ |
|
|
|
|
Αριθμός κυλίνδρων |
4 |
4 |
|
Διάμετρος / διαδρομή (χλστ.) |
72x84 |
83x90,4 |
|
Κυλινδρισμός (κ.εκ) |
1.368 |
1.956 |
|
Σχέση συμπίεσης |
9,8:1 |
16,5:1 |
|
Μέγιστη ισχύς HP |
170 (125)@5.500 |
170 (125)@4.000 |
|
Μέγιστη ροπή Nm |
250 (25,4)@2.500 |
350 (35,6)@1.750 |
|
Σύστημα χρονισμού |
1 εκκεντροφόρος επικεφαλής με μηχανικά ωστήρια |
2 εκκεντροφόροι επικεφαλής (πιανόλα με κοκοράκια και υδραυλικά ωστήρια) |
|
Σύστημα καυσίμου |
ηλεκτρονικός ψεκασμός πολλαπλών σημείων (MPI) με υπερσυμπιεστή σταθερής γεωμετρίας και intercooler |
Άμεσος ψεκασμός "Common Rail" Multijet II ηλεκτρονικά ελεγχόμενος με υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας και intercooler |
|
Stop&Start |
Στάνταρ |
Στάνταρ |
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ |
Μπαταρία: |
63 |
72 |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ |
Κίνηση |
Στους εμπρός τροχούς |
Στους εμπρός τροχούς |
|
Κιβώτιο |
αυτόματο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου «Alfa TCT» |
αυτόματο διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου «Alfa TCT» |
|
Αριθμός σχέσεων |
6 |
6 |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗς |
Τιμόνι |
Κρεμαγιέρα διπλού πινίου (ένα για το τιμόνι και ένα για την υποβοήθηση) |
Κρεμαγιέρα διπλού πινίου (ένα για το τιμόνι και ένα για την υποβοήθηση) |
|
Κύκλος στροφής (μ) |
10,9 |
10,9 |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ |
Εμπρός |
Εξελιγμένη ανεξάρτητη διάταξη τύπου McPherson, με υποστήριξη από αλουμίνιο και μη συμπαγής αντιστρεπτική δοκός |
Εξελιγμένη ανεξάρτητη διάταξη τύπου McPherson, με υποστήριξη από αλουμίνιο και μη συμπαγής αντιστρεπτική δοκός |
|
Πίσω |
Πολλαπλών συνδέσμων με υποπλαίσιο, αλουμινένια μπράτσα και αντιστρεπτική δοκός |
Τροχοί συνδεδεμένοι μέσω στρεπτού άξονα και αντιστρεπτικής δοκού, τηλεσκοπικά υδραυλικά αμορτισέρ |
ΦΡΕΝΑ: |
Εμπρός (χλστ.) |
305 |
305 |
|
Πίσω (χλστ. |
264 |
264 |
ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ - ΒΑΡΗ |
Ρεζερβουάρ (λτ.) |
60 |
60 |
|
Βάρος(κενό) DIN (kg) |
1.310 |
1.335 |
|
Μέγιστο βάρος έλξης |
1.300/500 |
1.300/500 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) |
218 |
1218 |
|
Επιτάχυνση (1 άτομο + 30 kg) 0-100 χλμ./ώρα (δλ) |
7,7 |
7,9 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΡΥΠΟΙ οδηγία ΕΕ 2004/3/CE |
Πόλη (λτ./100 χλμ.) |
6,7 |
5,3 |
|
Ταξίδι |
4,3 |
4,0 |
|
Μέση |
5,2 |
4,5 |
|
CO2 (γρ./χλμ.) |
121 |
119 |
|
Προδιαγραφές |
Euro 5 |
Euro 5 |
|
Τέλη κυκλοφορίας |
121€ |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr