Με αφορμή τα 20 χρόνια λειτουργείας του Ξενώνα Προσωρινής Διαμονής, η Εταιρία Προστασίας Σπαστικών/ Πόρτα Ανοιχτή βράβευσε την bwin για την πολύπλευρη στήριξη της.
Lotus Evija: Sold out για το 2020
Lotus Evija: Sold out για το 2020
Το νέο Lotus Evija, ένα ηλεκτρικό hypercar, οι ιθύνοντες του οποίου ισχυρίζονται πως πρόκειται “για το ισχυρότερο αυτοκίνητο παραγωγής στον κόσμο”, πρόκειται να κυκλοφορήσει το καλοκαίρι με την ετήσια παραγωγή του να εξαντλείται ήδη από τις μέχρι τώρα παραγγελίες.
Το Evija χτίζεται στις νέες εγκαταστάσεις της Lotus στο Hethel, στο Norfolk. Οι εργασίες στο νέο εργοστάσιο είναι πλέον κοντά στο στάδιο της ολοκλήρωσης και εκεί θα βρίσκεται το καθένα από τα 130 χειροποίητα Evijas. Η Lotus είπε πως όλα τα Evijas που πρόκειται να κατασκευαστούν φέτος έχουν ήδη πωληθεί, αν και δεν έχουν δώσει ακριβή στοιχεία. “Με το νέο μας εργοστάσιο έτοιμο, είμαστε μπροστά στην πρόκληση της αναδυόμενης κατηγορίας των EV hypercar και 100% έτοιμοι για έναν υγιή ανταγωνισμό”, δήλωσε ο Philos Popham, προϊστάμενος της Lotus.
Ο δυναμικός έλεγχος του αυτοκινήτου βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη στη δοκιμαστική πίστα Lotus ‘Hethel, η οποία βρίσκεται δίπλα στο εργοστάσιο παραγωγής του Evija. Ο Gavan Kershaw, διευθυντής χαρακτηριστικών των οχημάτων της Lotus, δήλωσε: “Η δοκιμή πρωτοτύπων σε υψηλές ταχύτητες αποτελεί ορόσημο για το Evija και εξαιρετικά συναρπαστική εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους. Στόχος μας είναι να βεβαιωθούμε ότι πρόκειται για μια πραγματική Lotus από κάθε άποψη, με εξαιρετικές επιδόσεις που πρόκειται να θέσουν νέα πρότυπα στον τομέα των σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων”. Ενώ οι περισσότερες δοκιμές θα γίνονται στο Hethel, η Lotus ισχυρίζεται ότι θα χρησιμοποιήσει και άλλες απαιτητικές ευρωπαϊκές πίστες για τη δοκιμή του νέου μοντέλου. “Κατά τους προσεχείς μήνες, αρκετά πρωτότυπα θα καλύψουν πολλές χιλιάδες μίλια και εκατοντάδες ώρες αξιολόγησης συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών σε δημόσιους δρόμους”, ανέφερε επίσημα ο κατασκευαστής. Με απόδοση 2.000 ίππων το επερχόμενο Evija, αφήνει πίσω του ακόμη και την πανίσχυρη Bugatti Chiron. Το 0-100 km/h δεν θα ξεπερνά τα 2,5 δευτερόλεπτα.
Το πλαίσιο του είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το ελαφρύ βάρος αποτελεί τον πυρήνα σε όλα τα μοντέλα Lotus με το Evija να ζυγίζει λιγότερο από τα Battista και C_Two, αν και διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας. Παρόλα αυτά, στα 1680 kg, το Evija είναι πιθανό να γίνει η βαρύτερη Lotus που κατασκευάστηκε ποτέ. Παρόλα αυτά, η εταιρία υποστηρίζει με θάρρος ότι θα θέσει “νέα πρότυπα στην απόδοση της Lotus και το νέο μοντέλο θα είναι το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Lotus”. Στο εσωτερικό, τα ανθρακονήματα επίσης δίνουν το παρών σε ένα σχετικά ευρύχωρο πιλοτήριο. “Ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται από μια πλωτή δέσμη, ένα ανοιχτό ταμπλό οργάνων που μπορείτε να τοποθετήσετε το χέρι σας κατευθείαν”, είπε ο Carr. “Η έμπνευση του προέρχεται από τα κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960.
Ο δυναμικός έλεγχος του αυτοκινήτου βρίσκεται επίσης σε εξέλιξη στη δοκιμαστική πίστα Lotus ‘Hethel, η οποία βρίσκεται δίπλα στο εργοστάσιο παραγωγής του Evija. Ο Gavan Kershaw, διευθυντής χαρακτηριστικών των οχημάτων της Lotus, δήλωσε: “Η δοκιμή πρωτοτύπων σε υψηλές ταχύτητες αποτελεί ορόσημο για το Evija και εξαιρετικά συναρπαστική εμπειρία για όλους τους εμπλεκόμενους. Στόχος μας είναι να βεβαιωθούμε ότι πρόκειται για μια πραγματική Lotus από κάθε άποψη, με εξαιρετικές επιδόσεις που πρόκειται να θέσουν νέα πρότυπα στον τομέα των σπορ ηλεκτρικών αυτοκινήτων”. Ενώ οι περισσότερες δοκιμές θα γίνονται στο Hethel, η Lotus ισχυρίζεται ότι θα χρησιμοποιήσει και άλλες απαιτητικές ευρωπαϊκές πίστες για τη δοκιμή του νέου μοντέλου. “Κατά τους προσεχείς μήνες, αρκετά πρωτότυπα θα καλύψουν πολλές χιλιάδες μίλια και εκατοντάδες ώρες αξιολόγησης συμπεριλαμβανομένων των δοκιμών σε δημόσιους δρόμους”, ανέφερε επίσημα ο κατασκευαστής. Με απόδοση 2.000 ίππων το επερχόμενο Evija, αφήνει πίσω του ακόμη και την πανίσχυρη Bugatti Chiron. Το 0-100 km/h δεν θα ξεπερνά τα 2,5 δευτερόλεπτα.
Το πλαίσιο του είναι κατασκευασμένο εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα. Το ελαφρύ βάρος αποτελεί τον πυρήνα σε όλα τα μοντέλα Lotus με το Evija να ζυγίζει λιγότερο από τα Battista και C_Two, αν και διαθέτει μεγαλύτερη χωρητικότητα μπαταρίας. Παρόλα αυτά, στα 1680 kg, το Evija είναι πιθανό να γίνει η βαρύτερη Lotus που κατασκευάστηκε ποτέ. Παρόλα αυτά, η εταιρία υποστηρίζει με θάρρος ότι θα θέσει “νέα πρότυπα στην απόδοση της Lotus και το νέο μοντέλο θα είναι το πιο δυναμικό αυτοκίνητο στην ιστορία της Lotus”. Στο εσωτερικό, τα ανθρακονήματα επίσης δίνουν το παρών σε ένα σχετικά ευρύχωρο πιλοτήριο. “Ο διάκοσμος χαρακτηρίζεται από μια πλωτή δέσμη, ένα ανοιχτό ταμπλό οργάνων που μπορείτε να τοποθετήσετε το χέρι σας κατευθείαν”, είπε ο Carr. “Η έμπνευση του προέρχεται από τα κλασικά αγωνιστικά αυτοκίνητα της δεκαετίας του 1950 και του 1960.
Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr
ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ
Ειδήσεις
Δημοφιλή
Σχολιασμένα