Πως θα ήταν σήμερα η Mercedes 190E Evo II;

Πως θα ήταν σήμερα η Mercedes 190E Evo II;

Σήμερα τα μικρότερα μοντέλα επιδόσεων της Mercedes-AMG χρησιμοποιούν 4κύλινδρους κινητήρες, αποκλειστικά στη βάση της γκάμας. 

191115113439_Mercedes-benz-190e-evolution-ii-tsiro-1000

Και ποια ήταν η καλύτερη εκπροσώπηση εκείνης της εποχής; Εννοείται η Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II. Το super-sedan ξεκίνησε την καριέρα του το 1990 και είχε ειδική έγκριση ακόμη και για συμμετοχή στο πρωτάθλημα DTM. Κατασκευάστηκε μόνο σε 500 μονάδες οι οποίες μοιράστηκαν σε όλο τον πλανήτη – να θυμάστε ότι η AMG δεν ήταν καν μέρος της Mercedes-Benz εκείνη την εποχή. Λοιπόν, αυτές τις μέρες το διαδίκτυο έφερε ξανά στο φως εικόνες της θρυλικής Evo II μέχρι τα σύγχρονα πρότυπα σχεδίασης της, οπότε μπορούμε να τις απολαύσουμε.

Ο αιώνιος αντίπαλος και κύριος ανταγωνιστής της E30 BMW M3 δανείζεται στιλιστικά στοιχεία από μοντέλα της Merc-AMG που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στους εκθεσιακούς χώρους της φίρμας. Για παράδειγμα, το πίσω τμήμα φαίνεται να προέρχεται από την E63, η οποία παρεμπιπτόντως, δεν αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο του ήρωα της δεκαετίας του ’90, αυτός ο ρόλος ταιριάζει περισσότερο στη μικρότερη C63. Στη συνέχεια, έχουμε τα πίσω φώτα, τα οποία είναι πολύ κοντά σε αυτό που βρίσκουμε στη σημερινή G63, αλλά και σε άλλα τωρινά μοντέλα της Mercedes-AMG.

Διαβάστε περισσότερα στο newsauto.gr

Ακολουθήστε το protothema.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Protothema.gr

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Ειδήσεις Δημοφιλή Σχολιασμένα
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Δείτε Επίσης