Η Continental δημιουργεί νέο ισχυρό υβριδικό σύστημα

Continental-Hybrid-System-tsiro-1000

Η Continental πραγματοποιεί την έκπληξη δημιουργώντας τμήμα αυτοκινητοβιομηχανίας το οποίο μάλιστα αποκαλείται Vitesco Technologies και είναι υπεύθυνο για την εξέλιξη τεχνολογιών που ελπίζει πως θα προωθήσει προσεχώς στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Αναμένουμε λοιπόν με ενδιαφέρον...

Το πιο δημοφιλές από αυτά είναι ένα σύστημα κίνησης 48 volt που η Continental λέει ότι επιτρέπει την πλήρη ηλεκτρική λειτουργία χωρίς την πολυπλοκότητα, το κόστος και το βάρος ενός τυπικού υβριδικού συστήματος υψηλής τάσης. Το σύστημα αποτελείται από ένα νέο ηλεκτροκινητήρα 30 kW με υδρόψυξη τοποθετημένο μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων μαζί βέβαια με τα ηλεκτρονικά ισχύος που η Continental λέει ότι έχουν βελτιστοποιηθεί για να χειρίζονται υψηλότερα ρεύματα και να είναι πιο αποδοτικά.

Παρόλο που το σύστημα είναι 48 volt αντί για υψηλή τάση, η Continental λέει ότι δεν θεωρεί πως πρόκειται για “ήπιο” υβριδικό σύστημα εξαιτίας της ικανότητάς του να λειτουργεί αποκλειστικά ως ηλεκτρικό. Τα στελέχη αναμένουν μείωση εκπομπών CO2 περίπου 20%, σε σύγκριση με το 10% που ισχύει σε ένα κλασικό υβριδικό σύστημα 48 volt. Βελτίωση υπόσχονται και στην οικονομία καυσίμου. Η ηλεκτρική αυτονομία προσεγγίζει τα 90 km. Ο Stefan Lauer, δήλωσε πως το σύστημα είναι κατάλληλο για μικρά και μικρομεσαία αυτοκίνητα.

Από τις 30 Απριλίου, λειτουργεί ως ξεχωριστή εταιρία, με την επίσημη έναρξη εργασιών να έχει προγραμματιστεί για το 2020. Η Vitesco Technologies θα διοικείται από τον Andreas Wolf, ο οποίος διορίστηκε επικεφαλής του τμήματος κινητήρων της Continental τον Σεπτέμβριο του 2018. Η νέα εταιρεία θα έχει τρεις επιχειρηματικούς τομείς: κινητήρες και συστήματα μετάδοσης, που περιλαμβάνει υπερσυμπιεστές, μονάδες ελέγχου, συστήματα ψεκασμού και επεξεργασία καυσαερίων.

ΣΧΟΛΙΑ (1)

George

Για κάποιο λόγο πουλάνε πολύ περισσότερα mild hybrids παρά plug-in hybrids. Μάλιστα τα πρώτα παρουσιάζουν μεγάλη αύξηση πωλήσεων ενώ τα δεύτερα κατακρημνίζονται. O λόγος από ότι φαίνεται είναι η πόλωση μεταξύ των mild hybrids και των ηλεκτρικών που επίσης παρουσιάζουν φρενήρη άνοδο πωλήσεων. Επειδή δεν χρειάζεται να είναι κανείς μάντης για να προβλέψει ποια θα επικρατήσουν στο τέλος, φαίνεται ότι οι εταιρίες προσπαθούν να κάνουν μια τελευταία αρπαχτή τώρα που δεν βρίσκουν αρκετές μπαταρίες για αμιγώς ηλεκτρικά.

ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΧΟΛΙΟΥ
Απομένουν χαρακτήρες
* Υποχρεωτικά πεδία

Δείτε Επίσης

MB

Για ακόμη μία χρονιά – την τρίτη στη σειρά – η Mercedes-Benz Ελλάς Α.Ε.Ε. μοναδική εταιρεία αυτοκινήτων στo “Top 20” της μεγαλύτερης έρευνας εταιρικής φήμης «Most Admired Companies 2019» του περιοδικού Fortune στην Ελλάδα.

190718112323_CX-30-Trip-6a

Ξεκίνησε η διάθεση του νέου Mazda CX-30 στην Ελληνική αγορά. Με αυτό το μοντέλο η Mazda συμπληρώνει τη γκάμα των crossover/SUV μοντέλων της, τοποθετώντας το στην πιο «hot», C κατηγορία.

Skoda-kamiq-monte-carlo-tsiro-1000

Μετά το Fabia Monte Carlo αλλά και το ντεμπούτο του Scala Monte Carlo, η Skoda εισάγει τώρα το ίδιο υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και στο μικρό crossover της, το Kamiq.

i3

Το best seller των ηλεκτρικών στην Ευρώπη για το 2018 αντιμετωπίζει το πιο ευυπόληπτο premium. Και τα δύο αναδεικνύουν τα χαρακτηριστικά του αύριο στις μετακινήσεις και μας δίνουν μία γεύση από τον θαυμαστό νέο κόσμο.

191011121207_yaris4

Την επόμενη εβδομάδα, η Toyota θα αποκαλύψει την τέταρτη γενιά του Yaris. Όμως ένα screenshot από ένα video δοκιμών του αυτοκινήτου αποκαλύπτει στοιχεία από την εμφάνιση.

191011100700_RAV4-PHEV

Το RAV4 δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το «χορό» των plug-in υβριδικών μοντέλων και έτσι, η Toyota ετοιμάζεται να μας το παρουσιάσει, με βάση την πρώτη εικόνα του που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα.